olemme menossa matkailuvaunulla koskisen pihaleirintään Kiteen Tasapäälle juhannuksen jälkeisellä viikolla. olen kuullut alueelta paljon kehuja ja että vaunun saisi aivan järvenrantaan veden äärelle jopa veteen jos haluaa.
kokemuksia alueella käyneiltä kaivataan.
Kiteen Tasapää
3
1801
Vastaukset
- hyvä alue, mutta
alue on aivan ihana, siisti ja rauhallinen sekä vaunun todellakin saa lähestulkoon järveen, mutta ainut miinus on alueen isäntäpari sillä molemmat ovat hieman outoja. oltiin alueella nyt viime viikolla ja tarjolla oli savukalaa niin emäntä kävi vaunumme oven takana viisi kertaa kysymässä että haluammeko kalaa ja aina sanoi että ei hän muista että olisi vielä käynyt kysymässä ja isäntä veisteli jotain puuta saunarakennuksen edessä aamusta iltaan hievahtamattakaan ja totesi aina vain että kuuma päivä tänään ja että vesi on mukavan lämmintä.
- 2011 uudistus
tosiaankin tasapäässä on tänä kesänä mahdollisuus parkkeerata auto/vaunu järveen sillä alueen toisesta sivusta on tehty levike jota pitkin voi ajaa veteen ja sähköäkin saa rannalta joten hieman pitempää sähkötroikkaa mukaan niin saa sitten sähköäkin.
- Mä lähden Pohjois-ka
olemme olleet useampana vuotena viettämässä juhannusta Tasapäässä Koskisen pihaleirinnässä. Upea ranta ja lapsille aivan ihanteellinen, hyvät maaseutumaisemat. Pihaleirinnästä huolehtii Eila ja Reino, joille pihaleirintä on ollut ja on elämäntyö.
Juhannuksena on komia kokko ja muutoinkin letkeä tunnelma. Savusauna on kyllä kans ihana :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5877696Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342916Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912089- 1281307
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911053
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892