Kimppakämppä TAMPERE

uusitulevatreeläinen

Aloitan opintoni syksyllä TTY:llä ja muutto tampereelle siis edessä elo-syyskuun vaihteessa. En haluaisi muuttaa yksin, joten nyt olisi hakusessa kämppis tai kaksikin. Eli lähdettäis yhdessä hakemaan kolmiota tai sitten isompaa asuntoa jos on tarvis. Olen siis 20v nainen. Itse haaveilen keskustasta, vaikka tuleva kouluni onkin hervannassa. Joten sellaisia ehdokkaita kaipaan jotka haluaavat myös keskustaan tai sitten jos ei millään löydy niin sinne hervannan suuntaan. Asunnon vuokra voisi mulla olla max. 350e. Tietty tästäkin voidaan muutamia kymppejä joustaa. Laittakaa ensin viestiä tänne suomi24:seen ja myöhemmin sit sähköpostiin jos aletaan tosissaan yhdessä kämppää etsimään :)

9

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      moikka !! oon kans muuttamas tampereel opiskelujen takia =)) Täytän marraskuus 16 ja olen tyttö. Olen ajatellut kans jostain keskustasta kämppää koska koulu lähellä ratinaa =))

    • uusitulevatreeläinen

      Valitettavasti itse 20 vuotiaana haluaisin mielelläni täysi-ikäisen kämppiksen :)

    • m...

      Moi. :) Itellä on hyvä yksiö niin ei musta tuohon ole mutta jos kaveria kaipaat tai apua niin musta löytyy, oon ite kans TTY:llä. :) Hervanta ainakin on ollut hyvä paikka asua, voin suositella kun koulukin täällä on, vaikka saahan sitä haaveilla! Tervetuloo tänne kuitenki!

    • uusitulevatreläinen

      Moi! Asut siis hervannassa ja suosittelet TTY:läiselle hervantaa? Itse kun haluisin niin kovasti keskustaan muuttaa. Onkohan kuitenkin liian rankkaa kulkea joka päivä bussilla 20min per suunta.. toisaalta keskustassahan on sitten niitä pippaloita joista on helppo mennä kotio nukkumaan. Vai miten on? Jos haluat antaa vinkkejä missä kannattee asua niin otan mielellään vastaan :)

    • m...

      Ite oon tykännyt Hervannassa asua, riippuu tietenkin vähän missä päin on mutta tässä ollut ainakin rauhallista. Kauppakeskus lähellä, hyvät yhteydet keskustaan. Ite en ainakaan jaksaisi joka aamu bussilla kulkea kun tottunut parin minsan kävelyyn. Pippaloita on keskustassa ja myös Hervannassa, keskustasta on järkätty aina bussikyydit kyllä takaisin tänne jos jaksaa johonkin kolmeen asti siellä bilettää. Ja yksi bussi taitaa mennä koko yön että kyllä sieltä takaisin pääsee. Vuokrista en tiedä mutta luulis että keskustassa on kalliimpaa asuakin. Muutenhan siellä voisi asua itekin mutta jos koulu on täällä niin ite ainakin enemmän täällä tykkään asua. :) Jos haluut jutella lisää ni ilmottele. :P Kunhan vain tulin tänne kattelemaan mitä höpistään.

    • Serinaa

      Hallo! Ma aloitan opintoni elokuun puolivalissa myoskin Tampereelle, ja asuntoa/kamppista vailla. Ite oon myoskin 20v nainen, ja muutan vahan kauempaa sinne, meinaan Hollannista :) Vielako sulla on asuntokuviot auki?

    • mele-song

      Moikka, oon joulukuussa 20v täyttävä tyttönen ja lähdössä 10.8 opiskeleen Lempäälään päin. Treen keskustasta kuitenkin olisi mukava kämppä saada mutta yksiöitä katselleena olen todennut että kalliita on ja nyt alkaa olla jo vähän kiire tämän muttamisen kanssa :/ Elikkäs, joko asuntohommat on selvinneet ja oot päässyt muuttamaan? Ota yhteyttä [email protected], jos vielä kämppis on hakusessa :)

    • jaruk

      Moro

      Mä kanssa olen hakemassa kämppää Tampereelta ja voisin hyvin aatella yhteisasumista.

      Olen siisti ja rauhallinen 37-vuotias gay-kundi.

    • amandatam

      Moikka! Olen syksyllä 21-vuotta täyttävä nainen ja aloitan opiskelut Tampereella syyskuun alussa.. Aion asua poikaystäväni kanssa Turussa viikonloput ja päivät, jolloin minulla ei ole Tampereella koulua, joten olisin aina noin puolet viikosta Turussa :). Olen hakunut asuntoa TOASIN kautta, mutta jonot on niin pitkät että olisin avoin myös muille vaihtoehdoille :).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe