Ilmainen runescape member vuodeksi! :O

122lvlruneman

Elikkäs mene tolle sivulle: http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=287086
EI tarvitse laittaa salasanaa eikä nimeä saat sieltä pin koodin jolla saat sen 1 vuoden ilmaiseksi :)!
Ei ole scammi eikä mikään muukaan huijaus yritys.. Käy sivulla ja ota pin koodi ja laita se runeen , Helppoa!
Eli täältä saat sen pin koodin: http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=287086

25

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmanonnellisinrs

      Ei voi muuta sanoa kuin KIITOS TUHANNESTI! =) KIITOS KIITOS KIITOS KITTOS KIITOOOOOS! Tämä toimi oikeastikkin! :OOO!!

      • wegwegwg

        Eli jos menette tonne sivulle, niin voitte sanoa hyvästit pankillenne. Tulee keyloggeri koneel ihan saletisti, ja pöllii teidän tunnukset.


    • Dragonskiller222

      Joo kiitoksia sinneppäin! Toimi näköjään ainoastaan ku painoi tuota linkkiä minkä sinä laitoit.. Nyt on sitte vuos membua :)! Että thx!!!

    • 122lvlruneman

      Jos tulee semmonen ongelma et ei toimi ni testaa toista selainta se auttaa asiaan mut tähän mennes vissiin kaikilla toiminu :)

      -122lvlruneman

    • iloveyouuuu

      Vihdoinkin saan olla member

    • sadfaced

      Hauskasti kaikki kommentit tulee n.10min välein. 122lvlruneman on itse kirjoittanut kaikki viestit, eli EI TOIMI!

    • DUN EVEN TRY!!

      totta..

    • OLET PELLE

      Lopetas nyt toi pikkupoikien kiusaaminen.

    • rgergrg

      122lvlruneman vaikuttaa vähän skitsolta kun puhuu ittensä kanssa=D

    • kahlgren

      Elikkäs jooh törmäsin aikasemmin tähän. Kun meen sinne ja saan 5 ppl ni siitähä saa 1 KK ILMAISEN MEMBUN! mutta sit ''paina tästä saadaksesi koodi''

      Mut sit... joku ''BOT DET'' juttu ja sit lukee: ''Sorry, There are no surveys available to your
      country at this time. Please try back later.''

      siis auttakaa vähän... KIITOS! :)

    • munakarva

      Oikeesti koittakaa vittu tajuta! .. Noi pin generaattorit ei vittu toimi.. siihen tulee aina toi homma että se ei oo käytettävissä... pelkästää se sivu saa rahaa sillä et sielä käy jengii... koittakaa kaikki jo tajuta se... te ette saa mitää sieltä -.-

    • rs
    • lahnax
    • lol
    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • wtyeytwtgsgswg

      Hei kaikki menkää sivustolle www.IHACKULOL.com sieltä saa ilmaisia dildoja, samanlaisia kuin 122lvlruneman käyttää.

    • sdjpiofopsdfsdi2

      ihme että pera ei oo kirjottanu tänne vielä xDD

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • tuomastomppa
    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • runescape on hyvä
    • jakettz

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe