Miksi posti tulee niin myöhään

ennen tuli 9-10 aika

jos on joku tärkeä kirje jossa soittoaika aamupäivällä' niin ohi menee....

9

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusti polkee

Meille posti jaetaan 9:30-14:00 välillä.

• Älä ruikuta

Meille ei posti ole tullut kolmeenkymmeneen vuotenn ennen 13.30.

• ennen tuli 9-10 aika

meille tulee nyt 12 aikaan.Miksi muuttunut nykyään noin.keskustassa.

• Ex. Itellan duunari

Kerron sen minkä Itellan toiminnasta Loviisan alueella tiedän.

Postinjakajat tulevat töihin kello 6.00.

Piirit (eli jakoalueet) menivät uusiksi kesäkuussa 2010, ainakin lehdenjakajien osuudelta.

Työntekijöitä on liian vähän ja tämän takia yksi ihminen joutuu toisinaan tekemään kahden ihmisen työt. Näissä tilanteissa ei voi olettaakaan, että posti tulisi normaalina ajankohtana.

Lisäksi Itellan työntekijöille (ainakin lehdenjakajille) on painotettu ettei posti/lehdet ole myöhässä ennenkuin tehdään ylitöitä, eli kun virallinen työaika on loppunut.

Tämän lisäksi vesisade, lumisade, auraamattomat tiet talvisin, tietyöt yms. ovat seikkoja jotka hidastavat postinkantajan työtä. EIkä postinkantaja voi näille itse mitään.

Työntekijöitä on myös vaikea saada lisää kun heti alussa uusia työntekijöitä ns. orjuutetaan. Heiltä yksinkertaisesti odotetaan likaa ja oletetaan, että he oppivat ja tietävät kaiken.

Ja aina voi kysäistä postinkantajalta (mielummin ystävälliseen sävyyn) mistä tämä "myöhästyminen" johtuu.

T. Itellan entinen lehdenjakaja

• Postico

Jaettavan postin määrä on sähköpostien seurauksena romahtanut, ja jakelupiirit ovat siksi pidentyneet, koska jaettavaa on vähemmän.

• alkup.postikysyjä

Kiitos vastauksista :)

• JasuH

Ei siinä selitykset lohduta kun posti tulee vasta iltapäivällä.

• 12+13

Joo,mä tiedän missä asut, sääliksi käy. Sillä teidän postinkantajalla on kasvannut kännykkä korvaan kiinni, ei pysty pyöräilemään. Seisoi kerran 20 minuuttia puhelin korvassa. Eräässä rivitalossa käy joko panolla tai kahvilla, pyörä ja laukku seisoo ulkopuolella ja pitkään. Voi teittii!

• kantby
        12+13 kirjoitti:

Joo,mä tiedän missä asut, sääliksi käy. Sillä teidän postinkantajalla on kasvannut kännykkä korvaan kiinni, ei pysty pyöräilemään. Seisoi kerran 20 minuuttia puhelin korvassa. Eräässä rivitalossa käy joko panolla tai kahvilla, pyörä ja laukku seisoo ulkopuolella ja pitkään. Voi teittii!

Huvittaa tuo sun olettamus päiväpanosta. Siinä palvelutalossa ei asu yksikään madame alle 70 vuotta. Taas toisaalta, mistä sitä tietää......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe