jos on joku tärkeä kirje jossa soittoaika aamupäivällä' niin ohi menee....
Miksi posti tulee niin myöhään
9
385
Vastaukset
- kusti polkee
Meille posti jaetaan 9:30-14:00 välillä.
- Älä ruikuta
Meille ei posti ole tullut kolmeenkymmeneen vuotenn ennen 13.30.
- ennen tuli 9-10 aika
meille tulee nyt 12 aikaan.Miksi muuttunut nykyään noin.keskustassa.
- Ex. Itellan duunari
Kerron sen minkä Itellan toiminnasta Loviisan alueella tiedän.
Postinjakajat tulevat töihin kello 6.00.
Piirit (eli jakoalueet) menivät uusiksi kesäkuussa 2010, ainakin lehdenjakajien osuudelta.
Työntekijöitä on liian vähän ja tämän takia yksi ihminen joutuu toisinaan tekemään kahden ihmisen työt. Näissä tilanteissa ei voi olettaakaan, että posti tulisi normaalina ajankohtana.
Lisäksi Itellan työntekijöille (ainakin lehdenjakajille) on painotettu ettei posti/lehdet ole myöhässä ennenkuin tehdään ylitöitä, eli kun virallinen työaika on loppunut.
Tämän lisäksi vesisade, lumisade, auraamattomat tiet talvisin, tietyöt yms. ovat seikkoja jotka hidastavat postinkantajan työtä. EIkä postinkantaja voi näille itse mitään.
Työntekijöitä on myös vaikea saada lisää kun heti alussa uusia työntekijöitä ns. orjuutetaan. Heiltä yksinkertaisesti odotetaan likaa ja oletetaan, että he oppivat ja tietävät kaiken.
Ja aina voi kysäistä postinkantajalta (mielummin ystävälliseen sävyyn) mistä tämä "myöhästyminen" johtuu.
T. Itellan entinen lehdenjakaja - Postico
Jaettavan postin määrä on sähköpostien seurauksena romahtanut, ja jakelupiirit ovat siksi pidentyneet, koska jaettavaa on vähemmän.
- alkup.postikysyjä
Kiitos vastauksista :)
- JasuH
Ei siinä selitykset lohduta kun posti tulee vasta iltapäivällä.
- 12+13
Joo,mä tiedän missä asut, sääliksi käy. Sillä teidän postinkantajalla on kasvannut kännykkä korvaan kiinni, ei pysty pyöräilemään. Seisoi kerran 20 minuuttia puhelin korvassa. Eräässä rivitalossa käy joko panolla tai kahvilla, pyörä ja laukku seisoo ulkopuolella ja pitkään. Voi teittii!
- kantby
12+13 kirjoitti:
Joo,mä tiedän missä asut, sääliksi käy. Sillä teidän postinkantajalla on kasvannut kännykkä korvaan kiinni, ei pysty pyöräilemään. Seisoi kerran 20 minuuttia puhelin korvassa. Eräässä rivitalossa käy joko panolla tai kahvilla, pyörä ja laukku seisoo ulkopuolella ja pitkään. Voi teittii!
Huvittaa tuo sun olettamus päiväpanosta. Siinä palvelutalossa ei asu yksikään madame alle 70 vuotta. Taas toisaalta, mistä sitä tietää......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348