Olemme etsimässä lyhytaikaista asuntoa Berliinistä 29.6-4.7.2011. Meitä on kaksi aikuista ja yksi lapsi matkassa. Onko kellään asuntoa vapaana juuri tuona ajankohtana? Erityisesti Prenzlauerin sekä Friedricheinin alueet kiinnostavat.
Vastaukset 4
- berliiniläinen
Mulla on iso kaksio neljälle hengelle Weddingissä hyvien yhteyksien varrella, rauhallinen asuntokatu. Soita 358505122244.
- Konserttimatka
En viitsi soittaa, mutta kysyisin voiko sinulta tiedustella huoneistoasi joskus myöhemmin, jos tulee mieleen piipahtaa B:ssä. Pitääkö ottaa täydet viikot?
- berliiniläinen
Konserttimatka kirjoitti:
En viitsi soittaa, mutta kysyisin voiko sinulta tiedustella huoneistoasi joskus myöhemmin, jos tulee mieleen piipahtaa B:ssä. Pitääkö ottaa täydet viikot?
Kyllä huoneisto on jatkuvasti tarjolla. Myös vähemmäksi kuin viikoksi, mutta minimivuokra on 200 euroa.
- Konserttimatka
berliiniläinen kirjoitti:
Kyllä huoneisto on jatkuvasti tarjolla. Myös vähemmäksi kuin viikoksi, mutta minimivuokra on 200 euroa.
Kiitos. Oli hyvä tieto. Pannaan mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll16881Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518