Laitetaas muutama kukka näin sadepäivän iloksi, kuvat on otettu eilen ja tänään...
Eilen oli lämmintä vielä 32...tänään vaan 11.6 ja vettä satelee aina välillä, ei kiva...
http://www.youtube.com/watch?v=XVzxJ_78ECQ
!!!! KUKKIA !!!!
23
58
Vastaukset
Mehikasvien kukat on k*a*u*n*i*i*t*a !!! Tossakin tosi eksoottisen näköinen.
Saat vaihtiksena tään, toissakesänä kylvin siemenet ja ajattelin viime kesänä että tais olla kelvottomia mutta tässä on tulos:
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_2706.jpg
Täällä on just nyt 9,9.- Sikra...
Upea puna-valkoinen tuo vaihtis...
Nyt täälä on 10.8...että samoissa mennään suurinpiirtein... Sikra... kirjoitti:
Upea puna-valkoinen tuo vaihtis...
Nyt täälä on 10.8...että samoissa mennään suurinpiirtein...NUpulla on yksi tosi tumma, saas nähdä millainen on kun aukee.
- Virtuaalikoneistaja
Hups! Johan oli kukka, tosi erikoinen ja kaunis, mikä lieneekään.
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
Hups! Johan oli kukka, tosi erikoinen ja kaunis, mikä lieneekään.
Akileija, mä ihastuin noihin isompikukkaisiin värikkäisiin ja nyt kun sain ekat itse kasvatettua on hyvä juttu.
Tää valkoinenkin on kyllä kaunis
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_2702.jpg- issu56
Haukullinen kirjoitti:
Akileija, mä ihastuin noihin isompikukkaisiin värikkäisiin ja nyt kun sain ekat itse kasvatettua on hyvä juttu.
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_2702.jpgMulla oli tuo sama punavalkoinen vielä edelliskesänä, mutta nyt siitä ei enää ole haisuakaan, sinivalkoinen sitävastoin on ihan kunnolla voimissaan.
Tahtoisin penkin, jossa olis vain pelkästään erilaisia ja erivärisiä jaloakileijoja...se on suunnitteilla seuraavaksi...kunhan taas tulee kesä :). issu56 kirjoitti:
Mulla oli tuo sama punavalkoinen vielä edelliskesänä, mutta nyt siitä ei enää ole haisuakaan, sinivalkoinen sitävastoin on ihan kunnolla voimissaan.
Tahtoisin penkin, jossa olis vain pelkästään erilaisia ja erivärisiä jaloakileijoja...se on suunnitteilla seuraavaksi...kunhan taas tulee kesä :).Vähän samansuuntaista suunnittelen, mulla on joitakin punasävyisiä lehtoakileijan tyylisiä mutta noita isoja ei ole montaa.Penkki täynnä niitä olis hieno ja koska ne risteytyy keskenään saattaisi tulla mitä hyvänsä..
- Virtuaalikoneistaja
Haukullinen kirjoitti:
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_2702.jpgKaunis on, mutta tuo punavalkoinen oli erikoinen.
- ei meillä
Millä sä noita kukkias lannoittelet kun ne on niin mahtavia
- Sikra...
No en lannoittele millään... ;)))
- Myy-Pikkuinen
Oli kyllä hienoja kukkia, varsinkin ne kuvat missä aurinko paistoi!! ;))))))))))))))
- issu56
Kaunista taas...niinkuin aina ennenkin!
Onko sulla ollut vuorikaunokin nuppujen kanssa kusiaisongelmaa?
Meillä ne taas kerran oli täynnä ja eikun myrkyttämään ja nyt ovat saaneet nuput olla rauhassa.
Laitan sulle vaihtarina piilun ekan kukan:
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/my_album_2010/017.jpg- Sikra...
Ei ole meillä ollut kusiaisia ollenkaan...
Oli kyllä upea vaihtari... - Virtuaalikoneistaja
Ja lisää erikoisia kukkia, olihan upean värinen :)
- issu56
Ja lisää erikoisia kukkia, olihan upean värinen :)
Mulla on noita kärhöjä aika monta erilaista ja -väristä. Tuo piilu on sinänsä hauska, että se tekee sekä kerrottuja, että yksinkertaisia kukkia.
- Virtuaalikoneistaja
Sinulla on jo unikotkin kukassa, täällä on nupulla.
Siperian kurjenmiekka kyllä kukkii ja yksi kääpiökurjenmiekka.
Upeita kuvia unikoista ja tipusesta :)- Sikra...
Viimeyönaikana vasta tääläkin aukesi pari unikkoa, ne kuuluu mun lempikukkiini, en vaan ole oikeen onnistunut niiden kasvatuksessa aiemmin...
- issu56
Sikra... kirjoitti:
Viimeyönaikana vasta tääläkin aukesi pari unikkoa, ne kuuluu mun lempikukkiini, en vaan ole oikeen onnistunut niiden kasvatuksessa aiemmin...
Voi että kun meillä unikot on vasta parisenttisiä alkuja, eikä nupuista vielä aikoihin hajuakaan.
Unohtui tuossa aiemmin sanoa, että täällä on satanut ja tuullut koko päivän ja astetakin vain vaatimattomat 9.1. Eilen vielä näytti pation mittari 48, joten aikamoinen säänvaihdos...
Tuollainen oli näkyvyys pyyhkijöistä huolimatta tänään iltapäivällä, kun Vaasasta moottoritietä kotiinpäin ajelin:
http://i964.photobucket.com/albums/ae125/my_album_2010/010.jpg - Virtuaalikoneistaja
Sikra... kirjoitti:
Toin silloin toukokuussa äidin penkistä sellaista matalampaa unikkoa, jotain 30 senttistä, niissä ei ole vielä nuppuja, mutta isommassa on ja varmaankin aukeaa parin-lkolmen päivän sisällä.
- issu56
Toin silloin toukokuussa äidin penkistä sellaista matalampaa unikkoa, jotain 30 senttistä, niissä ei ole vielä nuppuja, mutta isommassa on ja varmaankin aukeaa parin-lkolmen päivän sisällä.
Mua alkaa nyt jo ihan kadetuttamaan nuo teidän unikot nuppuineen ja kukkineen, kun ne täällä on vielä niin tynkiä ;)).
Vaan jospa nämä nämä sateet nyt pikkuisen edes vauhdittaisivat kasvua, niin ehkäpä ne täälläkin vielä tämän kesän aikana ehtisivät kukkimaan. issu56 kirjoitti:
Mua alkaa nyt jo ihan kadetuttamaan nuo teidän unikot nuppuineen ja kukkineen, kun ne täällä on vielä niin tynkiä ;)).
Vaan jospa nämä nämä sateet nyt pikkuisen edes vauhdittaisivat kasvua, niin ehkäpä ne täälläkin vielä tämän kesän aikana ehtisivät kukkimaan.Me kylvettiin muutama viikko takaperin mökille kasapäin unikkoa kaiken muun lisäksi, hiljaista on siltä osin kun tarkistettiin viikonloppuna tilannetta.Toivottavasti tää sade tekee tehtävänsä mutta ei vie siemeniä mennessään.
- Virtuaalikoneistaja
issu56 kirjoitti:
Vaan jospa nämä nämä sateet nyt pikkuisen edes vauhdittaisivat kasvua, niin ehkäpä ne täälläkin vielä tämän kesän aikana ehtisivät kukkimaan.Kyllä ne sielläkin kohta kukkivat, tämä takatalvi on vain tilapäistä :)
- Sikra...
Mä löysin viimekeväänä nuo unikon alut yhden syrjäisen tien penkalta, pikkulapiolla kaivoin kolme tainta, ne lähti hyvin kasvamaan, kukki jo viimekesänä, ja nyt ovat jo vähän levinneetkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094