Eli ongelmana on se, että mitään torrentteja ei saa ladattua. Olen koittanut ladata useammaltakin sivustolta ja aina sama juttu. Ei toimi.
Käyttiksenä on ubuntu ja olen koittanut ladata sekä transmissionilla että operan torrent latauksella. Transmissionissakin vaan lukee jotain tyyliin "downloading from 0 of 20 connected peers". Oletin ensin, että kyseessä on leechers yhteydet, mutta kun katoin tiedoston tietoja, niin siellä pitäisi olla myös seedereitä yhteyksissä.
Olen koittanut kaikkia mahdollisia asetuksia säätää optimaalisiksi ja muuta sellaista, mutta en siis keksi missä vika on, sillä aikaisemmin olen pystynyt torrentteja lataamaan toisella käyttiksellä.
Omat vikaehdotukset. Nettiyhteys (laittaako jotkut nettiyhteyksien tarjoajat jotain torrent blockeja ?) Ubuntu (ei tietoa) Palomuuri (en ainakaan löytänyt) Transimissio (en keksi syytä).
Tiedän, että tietoa tuli huonosti, mutta jos jollain olisi antaa ehdotuksia, että mitä juttuja kannattaisi tarkistaa.
ei saa ladattua mitään
turhauttavaa...
1
137
Vastaukset
- /X{b2`Sw
Millainen nettiyhteys sinulla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269