Eli ongelmana on se, että mitään torrentteja ei saa ladattua. Olen koittanut ladata useammaltakin sivustolta ja aina sama juttu. Ei toimi.
Käyttiksenä on ubuntu ja olen koittanut ladata sekä transmissionilla että operan torrent latauksella. Transmissionissakin vaan lukee jotain tyyliin "downloading from 0 of 20 connected peers". Oletin ensin, että kyseessä on leechers yhteydet, mutta kun katoin tiedoston tietoja, niin siellä pitäisi olla myös seedereitä yhteyksissä.
Olen koittanut kaikkia mahdollisia asetuksia säätää optimaalisiksi ja muuta sellaista, mutta en siis keksi missä vika on, sillä aikaisemmin olen pystynyt torrentteja lataamaan toisella käyttiksellä.
Omat vikaehdotukset. Nettiyhteys (laittaako jotkut nettiyhteyksien tarjoajat jotain torrent blockeja ?) Ubuntu (ei tietoa) Palomuuri (en ainakaan löytänyt) Transimissio (en keksi syytä).
Tiedän, että tietoa tuli huonosti, mutta jos jollain olisi antaa ehdotuksia, että mitä juttuja kannattaisi tarkistaa.
ei saa ladattua mitään
turhauttavaa...
1
141
Vastaukset
- /X{b2`Sw
Millainen nettiyhteys sinulla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901