Millon ja miks tytöt ootte käyny eka kerran gynellä? Äiskä alkanu puhuu siihe tyylii et joutusin koht käymää siel? Oliks teil joku mukan siel ja mitä siel tehtii/tapahtu?
Millo gynelle?
9
177
Vastaukset
- öjkbökjb
Mä olen poika, et en mikään asiantuntija, mutta eiks gynelle yleensä mennä ekan kerran kun on alettu harrastaa seksiä. Siis jos ei ole ollut mitään syytä mennä ennen sitä niin se eka rutiinikäynti on niihin aikoihin. Sittenhän ne käsittääkseni pyörittelee sormella paikat läpi, että onko elimet oikeissa paikoissa ja tuntuuko jotain omituisuuksia niin kuin kasvaimia tjms. ja sit otetaan vielä solunäyte kohdunkaulan luota. Tällainen fiilis mulla on, mut joku ehkä osaa vastata paremmin.
- http://adf.ly/1m5ZP
- weya
Ei ole pakko mennä jos ei halua, mutta ensimmäisen yhdynnän jälkeen on mahdollisuus mennä.
- lkkjhgx
Kai sinne nyt on mahdollisuus mennä koska vain. Kai kysymys lähinnä oli että miksi.
- kasperhaavisto
Ensin tutkitaan, että näkyykö/tuntuuko sukuelimissä poikkeavuuksia. Otetaan myös virtsanäyte, ja tarkistetaan reaktio seksuaaliseen ärsykkeeseen.
Gynekologi ottaa pienen näytepalan kohdunkaulasta pienellä veitsellä. Saat puudutuksen, joten ei pitäisi tuntua...
Eipä siinä sen kummempaa.
- Kasper Haavisto, gynekologi- jkubigohij
Eh. Hauska vitsi. Mitäpä jos menisit jauhamaan paskaa johonkin muualle.
- kasperhaavisto
haista emätin tummaihoinen, kyllä minä gynekologina tiedän mistä puhun
- kasperhaavisto - possse
Itse kävin 17 vuotiaana. En seurustellut tai harrastanut mitään yhden yön juttuja joten koko homma oli ohi todella nopeasti koska sisäisiä tutkimuksia ei tarvinnut tehdä. Jollain ultrajutulla se katsoi tuosta mahan päältä näkyykö esim kasvaimia tai muuta sellaista, sitten vaan antoi reseptin uusiin kuukautiskipu lääkkeisiin.
haista nyt sinä Kasper Haavisto vittu! ja mee jauhaa tota sun paskaas jonnekki omalle foorumilles! KIITÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290