citymarketin kullanmurut

vihainen mama

Huomasin tänään,että alle 10v pojat parveili cittarin ovella ja kiusasi vanhuksia,siis hei haloo,tietääkö vanhemmat missä ne kullanmurut touhuilee kun ootte töissä??Yritin napata yhen veitikan mutta pääsi karkuun,ens kerralla soitan poliisit paikalle jos ette valvo kakaroitanne paremmin,tuleepahan sostantalle asiaa!!

28

1405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekosekoccc

Kullanmurut ovat ilmeisesti viime viikon helteistä seonneet.

Tupakointi näyttää olevan n.10 vuotiailla normijuttu?

• vihainen mama

no eiks ne vedä kaljaakin jo,sit kun 40v niin alkoholidementia

• huhhuhhuhuh

Ilmeisesti samat järettömät pennut pyörivät myös välillä rajamarketin/lidlin edessä, heittivät päälleni kerran (paukku?)serpentiiniä kun tulin pois rajamarketista ja samantien minullä meni hermot ja käännyin ympäri ja yritin ottaa pojan kiinnii jotta olisin voinut syöttää serpentiinit tälle pennulle ja antaa opetuksen, mutta tämä juoksikin karkuun joten heitin serpentiinit hänen kaverinsa päälle, joka taas heitti ne takaisin minun päälleni. Sitten annoin asian olla ja menin vihaisena autoon ja lähdin pois.
      Ei se minua muuten häiritse jos pojat vietteävät aikaansa siinä, mutta jos täytyy "hyökätä" viattomien ohikulkijoiden kimppuun, niin kyllä se rupeaa kyrsimään!

• keravan kolli 70

Kumma ettei ole mun päälle koskaan heitelleet mitään tai aukoneet päätään nuo pikkuapinat. Toisaalta lähes 190cm / 117kg vartta tatuoineineen taitaa pelottaa pikku nilkkejä...

• c.
        keravan kolli 70 kirjoitti:

Kumma ettei ole mun päälle koskaan heitelleet mitään tai aukoneet päätään nuo pikkuapinat. Toisaalta lähes 190cm / 117kg vartta tatuoineineen taitaa pelottaa pikku nilkkejä...

Jumalauta mikä idiootti..keravan kolli. Liittykö tämä keskustelu jotenki sun kokoos tai täppeihin, voi v*ttu mikä aasi. Oot pakostikkin todellinen wannabegansteriääliö kun pitää laittaa tollanen fiksuiluläppä, ihan oikeesti ne on pikkupoikia, totta vitussa ne pelkää aikuista äijää joka on itekkin pikkupojan tasolla.

• vihainen mama

tuu vaan ,mulla harrikka ja pari hyvää kaveria...

• Ihmettäkö täs

Vosikohan nuo vartijat vaikka tehä jotain asian eteen,eikä vaan seistä siellä hyllyjen välissä ja mussuttaa pullaa.Kerran ne kakarat söi irtokarkkeja naama pullollaan,vartijalle ilmoitin ...nooh,se löntysti vaan ja suu auki hönkäili.Eikös se kaupan edusta kuuluu kaupan alueeseen ja sitä myöten vartijoille?

• 19/7

Koulujen loppumispäivän jälkeisenä yönä tulin töistä joskus neljän jälkeen. Virasojalla Kiskotiellä kurvaili kaksi alle 10 vuotiasta poikaa vielä siihen aikaan. Mitähän heidän vanhemmat miettii, kun tuon ikäiset ovat ulkona tuohon aikaan.
      Männä vuonna aamuvuorosta tullessani pari vähän vanhempaa kollia veteli unosia siinä kioskin kohdalla olevssa Karjalantien pyörätunnelissa ihan ronskisti asfaltilla.

• """"2@@@

Jos omistatte kamera kännykän ni ottakaa kuva näistä tuholaisista ja laittakaa nettiin.Kyllä joku sit tunnistaa nää äidin kulta pojut.

• eno no eno

Luuletko, että nämä vanhemmat paljon piittaavat asiasta.
      Oppi saadaan kotoa.

• voi juma..

näyttää olevan kakaroitten ja aikuisten järjenjuoksu samalla tasolla....

• sossutäti

Voi voi lapsia pitää ymmärtää voi voi. Vanhemmilla rankkaa voi voi. Toimeentulotukea lisää ja kylpylälomia sosssun piikkiin voi voi. Lapsia pitää ymmärtää voi voi...

• itsekin mama

Onhan se rankkaa kasvattaa lapsia,tiedän sen itsekin,äiti kun olen.Vastuu lapsesta on silloinkin,kun se ei ole pihapiirissä,missä hän touhuilee ja mitä ,kellonaikojen kanssa saa olla tiukkana.Minä soitan suoraan poliisille jos klo 24 jälkeen nään lapsia hortoilemassa kaupungilla,siitä menee edes ilmoitus eteenpäin,automaattisestihan se on heitteillejättö.,ja jos näen lapsia jotka kiusaa muita ,esim. vanhuksia,puutun siihen ,jokaisen pitäisi puuttua jos kanssaihminen alakynnes.Lapset on meidän jokaisen vastuulla,jos et osaa hoitaa ja välittää lapsistasi ,älä hank lapsia,meistä muista ei kivaa seurata kun ei lapsesta pidä huolta.Cittarin kakrut voi ilmoittaa suoraan poliisille..sen takia ne olemassa.Kaikkien kuuluu saada liikkua tässä maassa vapaasti missä haluaa.

• -----------------

eihän nykyään saa edes huutaa lapsille. Ja jos komennat/ojennat toisten lapsia niin syytehän siitä rapsahtaa. On tää nykyajan meno sit ihmeellistä. Ei edes opeteta että vanhempaa ihmistä on kunnioitettava. Opettakaa tavat jo kotona. Kiitos, anteeksi ja ole hyvä ovat niitä sanoja jotka on ensin opetettava.

• mammuliii

Juuh,kokemusta on,kerran ojensin suoraan erästä kullanmurua,kun ei kiusaaminen meinannut loppua,no siitähän sen äiti sekosi,"minun lapsi ei,ja eihän mun ei",kun kysyin tiesikö hän että lapsensa hilluu yömyöhään millo ulkona millo netissä,niih...aaahh,mie olin jo kuulemma hoidon tarpeessa!!Minä ainakin haluaisin tietää jos lapsukaiseni pahanteossa,jos en itse ole tietoinen siitä,sen verran viksuja nuo nykyajan kakrut että sananvääntäminen hallussa ja kaikenmaailan koukerot osaavat!!Sehän lapselle turva,kun aikuinen asettaa rajat!!

• Huohhhhhhh..

Siellä ne notkuivat eilenkin. Siellä Cittarissa ne ipanat oli eilenkin, hauskaa kesälomaa vaan...

• hauskaa kesää

Ja äidit notkuvat vuoksenvahdissa ettimässä sitä uutta miestä...

• 8+10

Ois hyvä antaa kunnon selkäsauna.

• lapsuus on lyhyt

onneks se on laissa kielletty sillä kun joku lyöheikompaa niin tämä etsii myös uhrin itselleen ja lyö tätä näin kiere jatkuu siksi laki piti saada turvaamaa heikomman asemaa. täytyy opettaa omalla esimerkillä ottamaan huomioon toinen ihminen kunnioittamalla itseä ja sillo voi lapsikin oppia kunnioittamaan toista mutta kun itse ollaan väkivaltaisia niin kuinka voidaan muilta vaatia myöskään muuta käytöstä siis ollaan hyvänä esimerkkinä itse jotta meistä voidaan ottaa mallia

• mammavaan

Juuh,niin ois,ennenkin sai selkäsaunaa kun pahanteossa,nyt ostetaan uusi känny ,ettei vaan jää kehityksestä jälkeen,ja rahaa käteen että häipyy silmistä

• ei pentuja

kattokaa vaan ettei oo omat kakaranne siel riekkumas. monta kertaa just niitten,jotka tääl huutaa huonost kasvatetuist kakaroist ei itte tiiä mitä omat pennut touhuaa.... eihän meidän vaan niitten muitten

• vihainen mama

cittarin osalta kyse 9-10 v pojista joita olen bongannut pahanteosta,yhellä vaalea ,vähän laineikas tukka ja ylipainoa,mulla tyttäriä...; ))ja tiedän kyllä missä he ovat...; )enkä huuda ,vaan suren sitä kun vanhemmat ei välitä ja kurita.pitää ottaa valokuva ja toimittaa se poliisille; )

• Väliäkö hällä

Ihme, ettei sosiaalitoimi ole kiinnostunut.

• joopajoooo

taidankin käydä cittarilla :)

• Pölkkypena

voi teitä tyhmiä ihmisiä 0_o

• citymarketinasiakas

Itsekkin olen pojat monta kertaa nähnyt siinä pyörivän, "pahanteosta" olen vain kerran saanut kiinni. Silloin olivat ottaneet jonkun vanhuksen rollaattorin parkista ja ajelivat sillä. Pojille todennäköisesti paikka vaihtui vain toiselle kaupalle, mutta saipahan vanhuksen rollaattori seisoa pihassa rauhassa. Vartijallehan tuo kaupan edustan valvominenkin kuuluisi, mutta eihän sitä joka paikkaan ehdi.

• kotianyt

Energiajuomaa koneeseen ja jaksaa sählätä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      270
      5357
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      66
      4644
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4325
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3754
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3750
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      35
      2971
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe