BEYBLADE

elmo96

Eli kattooko kukaa beybladea enää? Itellä pukkaa pientä innostusta ku pikkuveli alko youtubesta kattoo ja pitihän sille kertoo mitä tapahtu ku se on englanniksi. Oon muuten kuullu että beyblade metal fusion alkais maksuttomalta kanavalta ja metal fusion leluja tuodaa suomee mut ne ei kiinosta.

7

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RandomBeybladeFan

      Kuule ne lelut ovat keräilykappaleita. sitten kun niitä on kavereilla,niin voidaan pitää turnajaiset.

      p.s toivottavasti alkaa, ei jaksa katella miniläppärin näytöstä kun toinen kone hajos.

    • Mä katon vieläki Beybladea, mutta ainoostaan ekaa kautta. Se on paras Beyblade tuotantokausi.

    • muff

      Beyblade on hyvä :P toisen kauden piirrustustyyli on kyllä omituisen näköinen verrattuna ekaan.. tykkäsin ekasta!

    • BeyBladeGeek

      Beyblade on oikeesti ihan paras.Kerään itte beyblade metal masters sarjaa ja mä fanitan sitä ihan kympillä!!!!

    • Tietääkö joku

      Mä katon beybladea. Se on tosi hyvä sarja! Tietääkö kukaan miltä sivulta sais katottua suomeksi metal fusion kauden kokonaan? Ku mä oon vielä aika nuori (muten mikään ala-asteelainen) ja mä en oo hyvä enkus niin olis kiva jos joku tietäis tohon mun kysymykseen vastauksen.

    • Tietääkö joku

      Mä katon beybladea. Se on tosi hyvä sarja! Tietääkö kukaan miltä sivulta sais katottua suomeksi metal fusion kauden kokonaan? Ku mä oon vielä aika nuori (muten mikään ala-asteelainen) ja mä en oo hyvä enkus niin olis kiva jos joku tietäis tohon mun kysymykseen vastauksen.

      • Tietääkö joku

        Ja ilman maksutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe