Eli kattooko kukaa beybladea enää? Itellä pukkaa pientä innostusta ku pikkuveli alko youtubesta kattoo ja pitihän sille kertoo mitä tapahtu ku se on englanniksi. Oon muuten kuullu että beyblade metal fusion alkais maksuttomalta kanavalta ja metal fusion leluja tuodaa suomee mut ne ei kiinosta.
BEYBLADE
7
572
Vastaukset
- RandomBeybladeFan
Kuule ne lelut ovat keräilykappaleita. sitten kun niitä on kavereilla,niin voidaan pitää turnajaiset.
p.s toivottavasti alkaa, ei jaksa katella miniläppärin näytöstä kun toinen kone hajos. Mä katon vieläki Beybladea, mutta ainoostaan ekaa kautta. Se on paras Beyblade tuotantokausi.
- muff
Beyblade on hyvä :P toisen kauden piirrustustyyli on kyllä omituisen näköinen verrattuna ekaan.. tykkäsin ekasta!
- BeyBladeGeek
Beyblade on oikeesti ihan paras.Kerään itte beyblade metal masters sarjaa ja mä fanitan sitä ihan kympillä!!!!
- Tietääkö joku
Mä katon beybladea. Se on tosi hyvä sarja! Tietääkö kukaan miltä sivulta sais katottua suomeksi metal fusion kauden kokonaan? Ku mä oon vielä aika nuori (muten mikään ala-asteelainen) ja mä en oo hyvä enkus niin olis kiva jos joku tietäis tohon mun kysymykseen vastauksen.
- Tietääkö joku
Mä katon beybladea. Se on tosi hyvä sarja! Tietääkö kukaan miltä sivulta sais katottua suomeksi metal fusion kauden kokonaan? Ku mä oon vielä aika nuori (muten mikään ala-asteelainen) ja mä en oo hyvä enkus niin olis kiva jos joku tietäis tohon mun kysymykseen vastauksen.
- Tietääkö joku
Ja ilman maksutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232668- 1692098
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1231351Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316- 981311
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301197En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451129Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078