loukkasin isää

isän loukkaja

Moi. loukkasin eilen isää haukkumalla homoksi kun olin suuttunut hänelle. Se tapahtu golf kentällä kun en ois jaksanu pelata mut se sano että pitäs pelata loppuun, se oli lyömässä kun sanoin kaverille että tuo homo pakottaa pelaamaan ja sit se käänty muhun päin ja jatko sitten kävelyä. Seuraavalla väylällä se sano vähän vaisusti että ei o pakko pelata. Mitä mun pitäs tehä. tiiedän että pitäs pyytää anteeks mut se on mulla vähän vaikeeta, ja sit musta tuntuu että se ei arosta mua jos mä pyydän anteeks vaikka mä tiedän että se rakastaa mua ja arvostaa kävi mitä kävi, ja mä rakastan ja arvostan sitä.

6

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isän loukkaaja

P.S
      Mua on harmittänu eilisestä nii paljon että mun on ollu vaikee olla ilonen ja enkä oo kertonu kellekään. Ja illala oltiin isänkaa sovussa ja saunotiin mökillä.

• kikkaliisa.

sun pitää oikeasti pyytää anteeksi ja sanoa että sulla on paha mieli ku loukkasit sillain,anteeksi pyyntö on aina vaikeaa mutta sit ku olet saanut sen sanottua ni sen jälkeen jo hymyilyttää ja sit on taas kaikki hyvin :)

rohkeutta vain :)
      reippaasti menet vain puhumaan isällesi,isäsi varmasti arvostaa kovasti jos pyydät anteeksi ja sanot olevasi pahoillasi

• isän loukkaaja

ok sen teen

• Noratsu:3

Pyydä anteeks ei sulla mitää muuta vaihtoehtoa ole. Sun isälles tulee vaan pahempi mieli siitä jos et edes sano olevasi pahoillaa siitä mitä sanoit.

• 14+17

Kyllä se on niin, että heteromies tietää miten vaikeeta se anteeksipyytäminen. Jopa kaikkein rakkaimmilta ihmisiltä. Sitä elettä kunnioitetaan universaalisti. Isäs arvostaa sua varmasti joka tapauksessa, mutta arvostatko itse itseäsi. Mikä se on sellainen mies, joka ei uskalla kantaa vastuuta sanoistaan?

• pinkyoshi

Älkää haukkuko lapset homoiksi. Homoissa meinaan ei ole mitään vikaa. Jos tahot isiä haukkua, nii sano vaikka hevonnussijaks, runkkupelleks tai kusimulkuks. Hassumman kuullosia nuo. Ku yritettäis vaan ettei tehtäis homoille pahaa mieltä. Jookos? : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe