Ei mitään tärkeää, ei mitään järkevää..

Tiiiiia

Hei siskot, mikä mua vaivaa? Olen nyt viimeisen kuukauden aikana ihastunut jo ties kuinka moneen naiseen eikä loppua näy. Eilenkin olin taas aivan onnessani koko päivän kun kävin R-kioskilla ja siellä oli niin ihana tyttö kassalla. Se tyttöhän aivan selkeästi flirttasi! Tai luultavasti ei. Tuon tytön kauneus ja kohteliaisuus vain sekoitti pääni aivan täysin ja kuvittelin ties mitä. Harvoin kassaneidit mitään puhuu. Tämä puhui paljon, katsoi silmiin ja hymyili. Minä sulin. Ja mitä sitten vaikka hän olisi flirtannutkin? Eihän se vielä mitään tarkota..

Töissä olen tietysti myös ihastunut yhteen ihanaiseen.. Voih miten joku voikaan olla niin ihana? Siis sillä naisella on katse, mikä suorastaan porautuu suoraan sieluun. Ja onko sen aina pakko hymyillä niin ihanasti?? Ei ole kivaa kun yritän olla ihan coolina, mutta sitten kun tämä ihana kävelee vastaan ja hymyilee niin naamalleni tulee taas se urpo virne..Tämä neito aivan varmasti huomaa että olen ihan sekasin hänen takiaan, mutta silti pitää kiusata! Johtuiskohan siitä että olen nuorempi kuin hän..? Ehkäpä hän pitää vähän hauskaa kustannuksellani. Ei sillä että itse olisin paras puhumaan kun vaihdan ihastustani (tahtomattani) pari kertaa viikossa..

Onneksi työpaikallani ei kuitenkaan enään ole sitä yhtä toista ihanaa naista.. Kaunein nainen jonka olen nähnyt. En pystynyt tekemään töitäkään kun oli pakko vain tuijottaa tätä kaunista. En välittänyt edes siitä että KAIKKI huomasi kun tuijotin. En välittänyt siitä että tämä täydellinen oli hetero. Tarjouduin koko ajan auttamaan tätä neitokaista milloin missäkin asiassa.. Yritin olla hauska. Olisin vaikka hypännyt kaivoon jos tämä kaunis säihkysilmä olisi kauniin hymynsä kera pyytänyt. Ja sitten se venäläiskorostus mikä hivenen kuului puheesta läpi.. Aivan ihana O_O Se hento, kaunis ääni plus se korostus. Jouduin aivan väkisin kehittämään jotain puheenaihetta, jotta saisin edes muutaman sanan kuulla tuota ihanaa ääntä.. Ja sitten kun kuulin ettei hän enää tule töihin niin hetken aikaa tuntui että kuolen.. En kuitenkaan kauaa ehtinyt surra kun jo mielessä pyöri toinen..

Tämän lisäksi olen nyt törmäillyt kouluaikojeni luokkakaveriin jonka tiedän olevan lesbo ja flirttaillut jopa hänen kanssaan vaikka emme kumpikaan koskaan ole pitäneet toisistamme :D En oikeasti ymmärrä itseäni. En yleensä flirttaile, enkä todellakaan tuolla tavalla ihastu ihmisiin.. Mutta tosiaan nyt noin kuukauden aikana on koko ajan ollut joku joka pyörii mielessä. Voisin jatkaa listaa vieläkin, mutta kaipa tuossa oli tarpeeksi esimerkkiä. Kertokaa että mikä mulla on? Miksi kuljen ympäriinsä itsekseni hymyillen ja hyräillen ja ihastun lähes jokaiseen naiseen joka minulle juttelee??
Tuomitkaa minut, pliis! Olen epätodellisen onnellinen (vaikkakin myös hitusen ahdistunut samalla). Haluan herätyksen ja palata takaisin siihen ihastuksettomaan arkeeni, mikä oli huomattavasti helpompi kuin tämä pilvilinnamaailma missä nyt elän :)

2

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cause.i.want.you.now

Hah, kuulostaapa tutulta. Omatkin ihastuksen kohteeni vaihtuvat yleensä parin viikon tai kuukauden välein, ja noita pikaisia pikkuihastuksia tulee vastaan päivittäin. Milloin hurmaava kassaneiti saa mun pään ihan pyörälle jutuillaan ja hymyllään, milloin taas epätavallisen ystävällinen ja kohtelias ohikulkija saa mun askeleeni kevenemään.
      Mutta eipä noissa viattomissa pikkuihastumisissa ole mitään vikaa, nehän vain piristää päivää ja saa hymyn huulille. Turha niistä on itseään syytellä.

• 11+17

Heh, kesä se on ihanata.. ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe