Eli siis pyörätyypin vaihtoa olisin ajattelemassa. Tähän mennessä minulla on ollut vain yksi pyörä ja se on Honda VT 600 C Shadow. Päädyin aluksi customiin koska ne tuntuivat minusta kaikkein siisteimmiltä, enkä vielä ymmärtänyt pyörien suorituskyvystä tms. mitään. Nyt on kuitenkin alkanut tehdä mieli jotakin sporttista. Lähinnä olen katsonut noita japanilaisia 600cc kyykkyjä. Ne vanhaakin vuosimallia olevat ovat yli 80 kilowattisia. Melko paljon eroa Shadowini 30 kilowattiin. Mikä on noiden neljän japsin kuussatasista sporteista paras aloittelijalle? Siis helpoin ajaa? Kawasakin Ninja, Yamahan R6, Suzukin GSX-R, vai Hondan CBR? Kuinka vaikeata noilla on kiihdyttää täysiä? Täysiä kiihdyttäminen ei varmaan ole niin helppoa kuin customeilla - eli siis että vaan vääntää kaasun pohjaan... Jos noissa vääntää kaasun pohjaan niin keuliiko ne välittömästi ympäri?
Customin vaihto kyykkyyn.
customistakyykkyyn
2
161
Vastaukset
- customistakyykkyyn
Hups. Virhe. Laitoin tämän vahingossa harrikka-palstalle kun oli kyse customeista. No virheitä sattuu jokaiselle. Laitan tämän nyt sinne minne tämä kuuluu eli moottoripyöräily-palstalle.
- cepari600
Jos laitat kuussatasella separilla kaasun pohjaan niin välittömästi perse raapii tietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998