Kerron vähän itsestäni: olen 15w tyttö mutta täytän pian 16 asun mummoni ja isäni kanssa, he kumpikin elää "1950 luvulla" eli naisen paikka on keittiössä/kotona ku mies on töissä, isäni on yksityis yrittäjä ja tekee joka arki 16 tuntisia työpäiviä, äitini asuu tampereella ja on sairastanut syöpää joka uusiutui monta kertaa ja mull on myös 11 vuotta muorempi pikkuveli , minulle TOOOODEELLA rakas kummisetä on homo, hän on kihloissa aivan ihanan miehen kanssa ja tulemme kaikki kolme todella hyvin toimeen, käymme kummisetäni kihlatun kanssa elokuvissa,shoppailemassa ja mitä ny mieleen joulahtaakaan paitsi missään lintill ja uimass ny tietenkään.. :D , asun mummoni ja isäni kanssa tuppukylässä... ja kummi setäni ja hänen kilhattuntsa vantaalla..... ja todellinen onnelma on se että isälläni ja mummolla on HOMOFOBIA! ja itte olen bi.... olen seurustellut yhen tytön kaa puol vuotta ja seurustelen tällä hetkellä aivan ihanan tytön jaa ja hän on käyny meillä yötäkin ja aah! ja ainaku isä näkee vähänkin "ei hetero" miehen telkkarissa niin kauhee "hyi vittu mitä hinttejä, hyi saatana vaiha jo kanavaa!!!!" sun muuta mikä oikeesti loukkaa mun tunteita koska mun mielestä kaikki ihmiset on tasa-asvosia oli ne homo ja tai hateroita, mustia tai valkosia, lihavia tai laihoja... mutt mitä mä teen sanonko mä sille "joo isä mä oon bi ett voiks lopettaa ton homojen sortamisen, KIITOOS!" ku en mä haluu siitä mitään kauheeta haloota silleen ja äisini on oikeen mielyissää ett mä oon bi ja hyväksyy sen ja on oikeen innoissaan ett mä seukkaan, mutt isä jos se sais tietää sen niin se sais paskahalvauksen ja kieltäis kaikilla mahdollisilla tavalla ett mä olisin sen tyttö....emt...ihan sama,,,, joo sanokaa mitä haluatte mä en vaan todellakaan tiiä mitä mun pitää tehä, vaikka oon aina auttanu muiden ongelmissa ja silleen mutt tää on eka kerta ett mä en osaa auttaa ees itteeni koska mä haluun ett isä ei loukkaannu siitä ett mä tykkään tytöis ja pojist ja.... no...voiko tähän ees olla keinoo ett se ees lopettais sen "HIRVEITÄ HINTTEJÄ!" homman
Isäni on hyvin SUURI ongelma
4
202
Vastaukset
- dfhdfn
Miksi se sun isälle pitäisi kertoa? en mäkään mun vanhemmile ole kertonut, että olen hetero, tai että tykkään syödä spagettia. Isäsi on homofobikko, ja sille ei mitään voi.
- L1TTL3G1RL
Jos se vielä sanoo jotain tommosta niin sanot vaan että "isä, älä viitti" tai jotain semmosta, ei sun tartte sille kertoa että oot bi :)
- Noratsu:3
Ei sun sille tartte kertoa. On sun asias kenestä pidät ja piste. Eikös se ole tärkeintä että lapsi on onnellinen? Oli se nyt sitte tyttö tai paiko tyttärensä/poja kaa mitä väliä hei? SULLA ON OIKEUS OLLA OMA ITSESI EIKÄ ESITTÄÄ JOTAIN MUUTA! Ymmärrän sen että loukkaannut tosta. Munki porukat on sellasii homofoobikoita ainaki faija. Aina jos joku homo juddu tulee siihe etee ni faija alkaa selittää jtn ah niin kivaa.
- mummin tyttö
Kuulostaa ihan mun iskältä, paitsi, että se on kaupan päälle vielä rasisti ja kaiken mahdollisen hivenenkin poikkeavan vihaaja. Komppaan tässä muita, ei sun ole pakko isällesi kertoa, mutta vastaan kehotan kuitenkin panemaan. Itse hipsuttelin isäni mielipiteiden alla aika pitkäänkin, kunnes joskus 13-vuotiaana aloin itsekin jo sen verran tajuta, että aloin laukoa myös omia mielipiteitä. No onhan siinä isukilla ollut ihmettelemistä, mutta eipä se maailmantuhoon vielä ole johtanut. Tsemiä sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118