Tänään oot pisaroita valuvassa,
vasten ihoa saumattomassa.
Huomenna
ken ties tuulen helmoissa liehuvissa
kukkivissa tuoksuvissa.
On ja on
on enemmän on.
Ei sanat mahdu niihin,
ei niitä voi ottaa,
ne vain kaiken täyttää.
Asettelee ylle
2
93
Vastaukset
Huomenta Liisa
o¤.¤o¤.¤o¤.¤o¤.¤o
Runosi luxusta tähän aamuun! :)
On nautinto lukea näitä iloa ja aurinkoa sisltäviä säkeitä ja - niitten sanomaa.
Runosi on kuin kukkiva niitty, jossa on miellyttävä kulkea.
~ Upeaa kesäpäivää sinne Liisa ja iso kiitos runostasi ~
http://83.150.79.116/albums/userpics/11574/normal_259.jpgLinnunlento.
Aurinkoista aamukylpyä ystäväiseni täältä luonnonhelmasta.
Kesä miten se pukee pienimmänki kesäpukuun?
Siinä itsensäkki löytää sieltä kukkaniityiltä, taas jälleen keräämästä isoa kukkakimppua.
Sanoiks pukea tahtoo, tämänki kesän, sielun syvät vedet liikutettuna.
MURUKULTA.
Sinulle kukkaseppeleen kiitokseksi lämpimistä ja paljon sanovista sanoistas.
Sekä tuosta kuvasta aah, edessä avautuvasta ulapasta, linnun lennosta.
On pakko tässä nyt kertoa, olen suunnitellu uuteen kotiini yhdelle seinälle juuri tuollaista meri vesi ja linnun lento maisemaa, sitä en väsyis katselemasta.
Aurinkoista kesää, nautitaan kesän suomasta lämmöstä.
Terv. liisa mökiltään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112433- 1721605
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241370
- 1201277
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721199Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966