Suosittelen karttamaan tätä putiikkia. Itse olin hölmö enkä selannut keskusteluja ennen kuin tilasin sieltä. Uutuus pokkarin sai sieltä ensimmäisenä ja meikä meni tilaamaan sen. No kameraan tuli vikaa ja palautin sen, hupsista keikkaa, eipä mene takuuseen vaikka pitäisi. V*tuttaa rankasti.
PIXMANIA takuu EI TOIMI
3
612
Vastaukset
- puutaheinää..
Ja mikähän mahtoi kamerassa olla vikana ja minkä selityksen kys. firma sinulle antoi viastasi?
- RaimoA
Minulla on ongelmana Pixmaniasta ostetun TV:n palauttaminen.
Everline TV ei suostu antenni eikä dikgiverkossa hakemaan kanavia lainkaan.
Postissa todettiin, että Pixmaniasta ei anneta oikeanlaista palautuskaavaketta.
Palautus olisi ollut 96 euroa ja TV:n hinta 226. Maksetaan oppirahat täälläkin.- RaimoA
Lisäyksenä edelliseen täytyy todeta, että jonkinmoisella vaivannäöllä sain TV:n toimimaan antenni TV:n puolella.
Ehkäpä on hyvä, että palauttamiseen joutuu näkemään hivenen vaivaa. Eipä tule hätäpäissään lähetettyä toimivaa peliä takaisin. Jatketaan siis Pixmanian käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761220EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51149- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656