Eli siis olisin menossa kaverin kanssa 2012 kesällä kolmeksi viikoksi Brightoniin, Englantiin. Onko kukaan käynyt siellä? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja haluiaisin tietää Brightonin hinta tasosta, olisiko kellään tietoa?
Kiitos jos joku vastailee (:
Kielimatkalle Brightoniin, Kokemuksia?
4
379
Vastaukset 4
- :)
Mä olin pari vuotta sitten Brightonissa kielimatkalla, just ton kolme viikkoa. Lähin kaverin kanssa. (STS:n kautta.) Oli ihan sairaan hienot kolme viikkoa, en vaihtais kokemusta mihinkään! Me asuttiin perheen luona, joka jäi meille oikeestaan vähän etäiseksi, ja niitten kämppä oli tosi pieni ja sotkunen. Kuulin että muillakin kielimatkalaisilla oli aika "huonot" oltavat niissä perheissä, yhellä joku ihan skitso isä siellä ja toisella ei saanut käydä suihkussa kun tiettyyn aikaan päivästä ja olla siellä tyyliin 5min jne.. Mutta noissa tais olla vaan huono tuuri. Ekat päivät oli jotenki vähän orpo olo ja koti-ikävä (mitä mä poden TODELLA harvoin eli tuli vähän yllätyksenä), mutta se meni ohi ja alko nauttii olostaan. STS järkkäs just sopivasti kaikkee kivaa ohjelmaa ja tekemistä ja vapaa-aikaa oli myös sopivasti, muihin kielimatkalaisiin tutustu tosi helposti ja koulussa oli ihan kivaa. Englantia tuli puhuttua tosi paljon ja kehitti kyl kielitaitoa! Brighton on mestana ihan sairaan ihana, rakastuin siihen täysin, ihmiset on tosi ystävällisiä ja kivoja, ihanaa brittiaksenttia jokapuolella, ranta oli kiva ja kaikki parhaat paikat siinä Churchill Squarella ja sen lähettyvillä. Hinta-tasosta en muista hirveesti mutta ei ainakaan mitään traumoja jättänyt, ihan normi vissiin :D Tuli ihan älytön ikävä sinne, pidä hauskaa niin paljon ku pystyt, se aika menee loppujenlopuks tosi nopeesti!
- meri
Olin EF:n kautta Brightonissa 4 viikkoa kesällä 2010. Omasta mielestäni Brighton on tosi upee kaupunki! Tykkäsin kovasti. Brighton on tosi kivan kokonen kaupunki: siellä oppi aika nopeasti liikkumaan eikä paikasta toiseen menenminen vieny turhan paljon aikaa, mut silti se oli iso kaupunki, jossa tapahtu paljon ja oli paljon nähtävää. Hinta-taso ei mun mielestä hirveesti poikkee Suomesta noin yleensä. Toisaalta sieltä löytyy muutamia superhalpoja kauppoja kuten Primark ja ruoka/sekatavarakaupat Poundland ja 99 pence.
- Brightoner<________>
Tämä ei ole mikään kokemus mutta, olen itsekkin lähdössä kaverini kanssa 3 viikoksi Brightoniin, Englantiin kesällä 2012(:
- Brightoniin..
..ollaan mekin menossa kaverin kanssa 3 viikoksi kesällä 2012(:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341336Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.61652- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23500
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421