Okei, tää ei ole enää normaalia

Koira on koira

http://www.iltalehti.fi/perhe/2011061413852447_pr.shtml?fb_ref=flb&fb_source=home_oneline

Olen itsekkin koiranomistaja ja olen sitä mieltä, että koira ei ole ihminen vaan se on koira, eläin, lemmikki ja perheenjäsen. Ei samalla tasolla kuin mies tai lapsi mutta jäsen kuitenkin.

Mutta tuo on jo sairasta, koiralle seksilelula??
Eikä siinä mitään, että hommaa koiralle vaatteita, jos se todella tarvitsee niitä esim. karvaton koira tarttee talvisin jonku palttoon päälle.
Miksi pitää pukea huvinki vuoksi jotain t-paitoja, housuja tai tutuja koiralle? KOIRALLE?
Jos olisin koira, en tosiaankaan antaisi omistajan pistää päälleni mitään ellen oikeasti sitä tarvitsisi.

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä-

"Mutta tuo on jo sairasta, koiralle seksilelula??"

Kautta kirjoitetun historian koirat on kyllä itse hankkineet seksiaktinsa. Joko naapurin Tessun kanssa tai sitten vaikka isäntää saappaasta nylkyttäen. Miksi siis kukaan maksaisi rahaa jostain dildosta?

• vai sairasta ???

Olenko minä sairas, kun olen hankkinut koiraani varten pehmolelun, jota se voisi panna, ettei tarvitse minun koipeni ympärille tulla ? Koirani nauttii pehmolelujen panemisesta.

• koira on koira

Hei pehmolelun viel ymmärtää mutta tollanen dildon mallinen muovikoira??

• koira kuin koira
        koira on koira kirjoitti:

Hei pehmolelun viel ymmärtää mutta tollanen dildon mallinen muovikoira??

Muovi- tai pehmokoira: onko väljä ?

• yulk

Nylkyttäminen voi olla myös opittu tapa tai dominointia! ei pelkästään hormonien perässä menoa.Opittuna tapana se voi olla koiralle myös hyvin stressaavaa, eikä sitä pitäisi sallia. Varsinkin pikkulapsi talouksissa nuo urokset tuppaavat nylkyttämään kun lapsista se on niin hauskaa ja lisäävät vielä vettä myllyyn.
      Meillä urokset ovat kyllä eläneet ihan onnellista elämää vaikkei panopuuhin ole päässeetkään.. tai no yksi edesmennyt uros pääsi yhden kerran,mutta eipä se tuntunut siitä sen kummemmin muuttuneen.. oli kiinnostunut nartuista vain tärppipäivinä,muuten jätti nartut rauhaan.
      Ja monesti koirat nimenomaan dominoivat toisiaan,sekä omistajiaan nylkyttämällä -> yrittävät näyttää olevansa lauman johtajia. Meillä narttu yrittää alistaa muita narttuja joskus nylkyttämällä,mutta ei se sitä meidän talouden urokselle tee. Mulla jos omat koirat (ja muut) yrittäisi kinttuun käydä kiinni ja nylkkimään,niin saisi kyllä semmosta huutia,että pois alta.
      Meillä on myös uroksia "siedätetty",eli viety paikkoihin jossa juoksuisia narttuja ja opetettu siihen,että niitä on olemassa,eikä niistä tarvitse välittää.. ei sitten tarvitse joka lenkillä olla joka horsmaa nuolemassa ja kotonakin saa olla rauhassa vaikka rapun 3 nartulla omalla olisi samaan aikaan juoksut(oman nartun tärppipäivät ovat tietenkin sitten asia erikseen ja silloin koirat eristetään ettei vahinkoja pääse sattumaan).. Ei ole ongelmaa,että koira ei söisi ja ulisisi ja vinkuisi koko ajan.

• dildo koirani leluna

Minun koiralla on lempileluna dildo, jota se tykkää noutaa vaikkapa järvivedestä. Tämä on kumminkin jo viides koirani leluna ollut dildo, sillä 4 aikaisempaa koirani on jo pureskennut ajan mittaa liian mäsiksi. Koirani on 2-vuotias irlanninvesispanielinarttu.

• SeksileluUrokselle!?

Hei tuo on sairasta!!!!!

Ei tehdä suomesta enää yhtää enempää paris hilton- hollywoodia..!!

Kakut on ainoa minkä ymmärrän mut mitähän aineita neki vaan sisältää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2650
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      343
      2281
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2092
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      22
      1973
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1678
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1222
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1209
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1060
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1022
    Aihe