Olen 12 vuotias ja mulla on 2 kaveria. Minä sain tänään silmälasit ja mua pelottaa mennä kavereille koska minä tunnen itseni nörtiksi
Silmalasit
9
328
Vastaukset
- ymmällä-
Mitenkä niin silmälasit ja nörtti liittyvät toisiinsa?
Nörtti joka ei tarvitse silmälaseja pärjäilee tietokoneella paremmin kuin rillipää, koska ei tarvitse mitään ylimääräistä estettä ruudun ja silmän väliin. Panipa eteen vaikka ikkunalasia, niin aina se vähän varastaa näkyvyydestä ja heijastelee. - rillipäiset fiksuja
Itse pidän silmälasipäisiä nuoria paljon fiksumpina kuin ei-silmälasipäisiä. Arvostan enemmän tällaista nuorta heti automaattisesti...... Yleensä osoittautuvatkin fiksummiksi.
- piilaripoika
Kuinkas vahvat sun lasit on? Ei kai niitä ole koko ajan pakko käyttää. Käytä vain jos pakko (esim. koulussa)
- Epäonnekas
Ei ne mikää voimakkaat silmälasit. Mutta mua vieläkin epäröi jos mua haukutaan esim. koulussa.
- piilaripoika
Aloittaja, oletko siis vielä ollenkaan käyttänyt lasejasi muiden ihmisten nähden?
- Silmälasit on pop
Tuskin haukutaan, ja jos haukutaan, niin älä välitä! Omasta mielestäni silmälasit on just hienon näköisiä. T. Tyttö 22 vee.
- Epäonnekas
En ole näyttänyt kenellekään paitsi mun perheelle.
- 14wee
Et kuule ole ainut, joka on lasit saanut. Minäkin sain lasit, joita pitää käyttää koulussa esim. kun kirjoitetaan taululta jotain. Ja uskon myös, että nuo sinun kaksi kaveriasi eivät hauku sinua. Nehän ovat sinun kavereitasi, eikä heidän kuulu sinua haukkua moisesta!
- Rillipää itsekkin
Mullakin on lasit,ja uskalin heti mennä kouluun ne päässä.Mun mielestä sun kannattais vaikka kysyä sun kamuilta mitä ne on mieltä silmälaseita ja silmälasi päisistä tai jotain tollasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928