Moikka !
Olen kiinnostunut lähtemään vaihto-oppilaaksi AFS:n kautta. Millainen tämä järjestö on ollut, ruusuja ja risuja? Suosittelisitteko AFS:ää myös muille vaihtoon hakeville? Ja ovatko AFS:n kautta saadut isäntäperheet olleet hyviä?
kokemuksia AFS vaihto-oppilaana
3
828
Vastaukset
- Tessalii
Olin 2004-2005 AFS:n kautta vaihdossa eikä moitteen sanaa ole mistään. Mielestäni ainoat harkitsemisen arvoiset järjestöt ovat AFS ja YFU, ne kun eivät pyri tuottamaan voittoa vaan rahat todella käytetään vaihtareiden hyväksi. Meillä oli mm. useampi ilmainen retki ja leiri vuoden aikana, järjestö maksoi koulumatkat, koulukirjat, vakuutti erittäin kattavasti, tukihenkilöitä oli jne. Eli suosittelen :).
- ssonttu
Missä maassa olit vaihdossa? Itse olen kiinnostunut lähtemään Kanadaan, joten jos jollain olisi kokemuksia sieltä, olisi hienoa jos voisitte kertoa! :)
- rrqajorwkoper
AFS:n kautta pääsee vain ranskankieliseen Kanadaan ja YFU:n kautta ei välttämättä pääse ollenkaan Kanadaan, vaikka Kanada taitaakin olla YFU:n maavaihtoehtona. Sinne on vain yksi paikka YFU:lla tai ehkä jopa kaksi, jos hyvin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770