Puhelimeni C5, karttaohjelma. Millään ei mene jakeluun, miten haluttu reitti (paikka) tulisi tallentaa että sitä voisi käyttää uudelleen.
Kun haen reitin (osoitteen) ja se löytää sen ja alkaa navikoimaan ja siinä vaiheessa tallennan reitin (osoitteen) nimellä, niin se kirjaakin sen osoitteen sille paikalle missä kulloinkin on ollut, eikä sitä paikka jonne olen menossa???
Eihän tällaista tapahdu "oikeissa navikaattoreissa", kun navi on tunnistanut osoitteen ja tallentanut sen, niin se varmasti on se osoite jonne olen matkalla!
Olen tosin onnistunut tälläkin puhelin navilla, tallentamaan paikat oikein, mutta en ole saanut selville miten ja missä tilanteessa tallennus tulisi tehdä, että se onnistuisi joka kerta!?
Kyllä ottaa pattiin, ***kel....
leluohjelma?
1
68
Vastaukset
- 5230,.
Se tallennetaan kartasta suosikkeihin(paikat),kartasta näkyy ja jää ellet poista tähti tallennetun paikan kohdalla,kosketusnäytön kanssa tää on pirun selkeetä,voit lisätä reittipisteitä,tehdä uusia reittejä niitten avulla,se ohjaa reitin alkupäähän,suosikki valikosta kohdasta paikat valitset osoitteen tai jos olet tehny reittejä ja alat navigoimaan,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689