okei,mulla on ongelma....ja se on et oon liian laiha. oon 15-vuotias ja painan 48kg nykysin.oon tehny vaikka mitä et mun paino nousee mut se ei vaan nouse.ja terveyden hoitajakin sanoo et pitäs saada kiloja vähän lisää.mulla näkyy luita melko selvästi ja kohta rupeen varmaan sairastelemaan laihuuden takii.tarviin apuu!
vammanen(ko)
8
128
Vastaukset
- aWERGTYU
jos haluat nopeaa lihoamista syöt viikossa 1-2 sipsipussia ja limsaa päälle ! Johan lihoat (:
- alipainoinenko
eikun muistat syyä ihan oikein ja terveellisesti lautasmallin jne mukaan, kato netistä ohjeita:) kun syöt ja urheilet normaalisti, rupeaa painokin tervellisesti nousta jos sen on tarkoitus:)
omalla kohdalla vaan on silleen, että 176cm/54kg ja on nyt niiiiin alipainoinen ja sukulaistädit tunkee ruokaa suusta alas. mutta totuus on, että mä kyllä syön aivan mielettömät annokset terveellistä ruokaa, ja urheilen jotain 4kertaa viikossa. eli elän ihan terveellisesti:) aina se terkkari on silti käskenyt lihomaan..
nyt sun kannattaa miettiä että miten elät, syötkö kunnolla. juttele sun vanhempien kaa jos ne vaikka veis sut ravitsemusterapeutille tai jonnekkin mistä voisit saada apua
voimia sulle:) - >:C
Olisi kiva tietää pituus. Itse olen tosi tosi tosi laiha, aivan liian laiha. Pituutta 178cm ja painoa vaivaiset 53 kg. Ärsyttää mennä esim. laskettelu kamoja vuokraamaan ku ne kysyy painoa >:C Pitäs saada jostaki 6 kg painoa niin ois normaali painonen. Oon 17 vuotias poika -_-*
Pitää vaan alkaa nostaan painoja ja kasvattamaan massaa (jotenki). Lihas on aina parempi kuin läski :) Itse en tykkää hikisistä betoni bunkkereistä joten ostin painot itse ja treenaan kotona.
Kai se paino on suurimmaksi osaksi kiinni geeneistä ja aineenvaihdunnasta. Itse syön aika normaalisti. Kerran jouluna sain lahjaksi 30 Fazerin sinistä suklaalevyä, ne meni parissa kuukaudessa eikä tuntunu missään, vaaka ei hievahtanut milliäkään (tämä oli ainutlaatuinen tapaus, siis että söin suklaata näin paljon näin vähässä ajassa :P ) - henu--
voi vittu ite oon tenhy kaikkeni et sais painon laskee ja oon 16v poika en syö juurikaan mitään epäterveellistä ja syön aivan normaalisti ja maha pömpöttää ku viimestä päivää oo ilone ny..
- >:C
En minä tässä nyt ilosta ala pomppimaan. Alipaino on yhtä vakavaa kuin ylipainokin.
HUOM! Ulkonäkö paineet ovat alipainoisilla yhtä kovat kuin ylipainoisillakin. Esim. Ei ole kiva kun ei voi ottaa paitaa pois rannalla kun kylkiluut näkyy :(
- tavisgirl
tota mun paino ei vaan nouse vaikka tekis mitä....oon 165cm pitkä ja oon kasvanu pituutta ihan kauheen nopeesti,mutta tuntuu et mä vaan laihenen koko ajan....en kyllä haluis olla ihava enkä liian laiha vaan sopiva. ne jotka unelmoi laihasta kropasta,eivät tiiä mikä vaara siinä on.on kauheaa olla niin laiha ja kaikki sanoo et sun pitäs saada painoo nousemaan. ja en voi edes mennä rannalle ku mun kylkiluut paistaa ja kaikki töllää mua. mutta kiitos teille ku olette kommentoineet :)
- :)
Terkkarit ainaki sano mulle, että paino saattaa tulla hieman pituuskasvua jäljessä. Kai se sitä tarkottaa että eka kasvaa pituutta ja sitten painoa. Varsinkin jos kasvat nopeasti niin paino saattaa jäädä jälkeen ja seurata myöhemmin :)
Totta, laihana olemisesta ei mielestäni pitäisi unelmoida.
- helpingout
Roska ruoan syöminen ei auta sinänsä. Lisäät vaan enemmän välipaloja ja muuta sellaista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824