NYT ON KIINNOSTAVA JUTTU!!!

Se tyyppi.

En aio tässä paljoa ruveta itsestäni ja ihastuksestani kertomaan mutta kerron mitä suurinpiirtein on tekeillä.

MINÄ olen poika. Olen ihastunut tyttöön joka on minua ehkä 10-15 cm pidempi ja hänellä on tummat EMO hiukset ja käyttää meikkiä kuin EMO. Kuuntelee Pop- ja Punk-rokkia. Jotenkin hän on minusta outo mutta tykkään hänestä silti. Olen itse aika hiljainen ja minulla on myös tummat pitkät hiukset ja kuuntelen Punk-rokkia ja Power-metal tyylistä musiikkia. Olemme jutelleen Facebookissa aika monta kertaa ja hän saattaa jopa tykätä minusta.

Toivoisin "järkeviä" vastauksia, tulkitkoon kuka tämän lukee miten haluaa.
Vinkit kelpaavat myös joten vastatkaa ihmiset. :)

11

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se tyyppi.

Unohdin kertoa näköjään että olemme molemmat samassa koulussa ja olemme 14 v mutta hän on puoli vuotta vanhempi. Olemme kumminkin molemmat 8. luokalla.

Edelleen järkeviä vastauksia tytöt ja pojat ja ne joiden sukupuolta ei ole vielä määritelty.

• jaa_has

nii mikä se sun kysymys olikaa

• Se tyyppi.

Se on vamaan loogisesti päätellen että sovimmeko yhteen ja kuinka tutustua häneen vaikka sitä ei tuolla luekkaan.

• :)

Jos olette jutelleet jo FB:ssa niin mikset mene juttelemaan koulussa tai sovi tapaamista FB:ssa. Olet 14v. joten et ole edes vielä mahdollisesti kasvanut täyteen mittaan. Ja vaikket kasvaisikaan pitemmäksi kuin hän niin se ei haittaa, jollei tyttö sitten aivan välttämättä tahdo pidempää poikakaveria.

• notsolonelyisland
    • Se tyyppi.

Paras trolli minkä olen nähny. Haha.

• pituudella ON väliä

Pojan pitää ehdottomasti olla tyttöystäväänsä pitempi. Suhteet, joissa tyttö on poikaa pitempi, eivät vain pitemmän päälle tule onnistumaan. Se on tuota teini-iän villitystä, että saatetaan ehkä seurustella sellaisessa suhteessa, jossa tyttö on poikaa pitempi, mutta kyllä viimeistään aikuisiällä sitä huomaa, että sillä pituudella on todellakin väliä.

• siis todellakin on

Aloittaja. Mieti kui noloo ois kaikkie nähden pussata, ja se tyttö joutuu kumartumaan et se yltäis pojan kaa naamat vastakkain ja suutelu olisi mahdollista.

Siis todella noloo. Yhdyn edelliseen kommenttiin.

Kantsii tsekata uus daami, btw.

• 222

F4cebook -1

• ÄLÄ VÄLITÄ

Pituudella ei todellakaan ole väliä! Olen myös 14. Olen 160cm pitkä (lyhyt ikääni verrattuna) ja tyttöystäväni on noin 170cm pitkä. Omalla koollani ei ole ollut mitään vaikutusta elämääni, ja olemme olleet yhdessä jo 3 vuotta ;)

• Mun mielestä ei ole väliä onko pitkä vai lyhyt, koska ei kaikki voi olla, eikä sillä ole mitään väliä. Mutta musta sun pitäs mennä juttelemaan sille tytölle koulussa ja nyt kun ei ole koulua pitäs sun faces vaikka pyytää sen numero tai olla siihen yhteydes jotenki ja kyl sä sit huomaat jos se ei oo kiinostunu susta... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe