Hei!,
Lennättelinpä tuossa itse kasaamaani lennokkia, ja päätin kokeilla että mitä rouva kuovi sanoo jos käy vähän siinä päällä kaartelemassa, oli nääs pesänsä luona pellolla. Eipä tarvinnut monta kertaa siinä kuovin päällä pyörähtää niin otti se siivet alleen ja rupesi tekemään vinhoja syöksyjä kohti lennokkiani. Koneen siipien kärkiväli kun oli kuitenkin vähän yli metrin niin aina kun kuovi syöksyi niin kääntyi nopeasti pois kun oli liian lähellä konetta. Eli pelotteli vaan. Tuota jatkui koko akullisen ajan, ja kun menin toisen kerran lentämään niin sama toistui. Enpäs tiennytkään että noita lintusia on noin kiva härnätä lennokeilla.
Onko teillä kokemuksia lintujen ja lennokkien yhteenotosta?
Lintu hyökkäili lennokin kimppuun
Lintulennokki
3
174
Vastaukset
- T-ope
Tuo on verrattavissa kotirauhan rikkomiseen. kuovi puolusti reviiriään ja pennut ne on hänelle tärkeipiä. Parempi olisi jos lennättelyn olla kunnes poikaset ovat lentokuntoisia. Lennätyslääniä kyllä löytyy.
Linnut ja lennokit ovat ottaneet yhteen ennenkin ja on videollekin tarttunut muutama. Näkemissäni pätkissä onneksi linnuille ei ole sattunut pahasti. - .
Vittu sä oot tyhmä jätä vaan ne linnut rauhaan.
- ...
noo ei noin saa tehä yksittäisiä lokkeja kyllä oon ite kyllä häätäny ku ovat olleet tiellä mut ku sillä oli poikasia ni oot kyl aika sekasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316