Hei!,
Lennättelinpä tuossa itse kasaamaani lennokkia, ja päätin kokeilla että mitä rouva kuovi sanoo jos käy vähän siinä päällä kaartelemassa, oli nääs pesänsä luona pellolla. Eipä tarvinnut monta kertaa siinä kuovin päällä pyörähtää niin otti se siivet alleen ja rupesi tekemään vinhoja syöksyjä kohti lennokkiani. Koneen siipien kärkiväli kun oli kuitenkin vähän yli metrin niin aina kun kuovi syöksyi niin kääntyi nopeasti pois kun oli liian lähellä konetta. Eli pelotteli vaan. Tuota jatkui koko akullisen ajan, ja kun menin toisen kerran lentämään niin sama toistui. Enpäs tiennytkään että noita lintusia on noin kiva härnätä lennokeilla.
Onko teillä kokemuksia lintujen ja lennokkien yhteenotosta?
Lintu hyökkäili lennokin kimppuun
Lintulennokki
3
210
Vastaukset
- T-ope
Tuo on verrattavissa kotirauhan rikkomiseen. kuovi puolusti reviiriään ja pennut ne on hänelle tärkeipiä. Parempi olisi jos lennättelyn olla kunnes poikaset ovat lentokuntoisia. Lennätyslääniä kyllä löytyy.
Linnut ja lennokit ovat ottaneet yhteen ennenkin ja on videollekin tarttunut muutama. Näkemissäni pätkissä onneksi linnuille ei ole sattunut pahasti. - .
Vittu sä oot tyhmä jätä vaan ne linnut rauhaan.
- ...
noo ei noin saa tehä yksittäisiä lokkeja kyllä oon ite kyllä häätäny ku ovat olleet tiellä mut ku sillä oli poikasia ni oot kyl aika sekasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893