Mihin lomalle lokakuussa??

limppui

Tarkoitus olisi ensi lokakuun alussa lähteä ulkomaille, niin missä olisi vielä lämmintä siihen aikaan? Kreikka (Kreeta, Rodos) hiukoisi mutta onko sielä enää rantakelit tuolloin? Omaisuuttakaan en haluaisi maksaa :D

12

5574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirske

      Sama juttu kiinnostaisi minuakin. Lähtö lokakuun puolivälissä.

    • IIIHHHHQQQD44444

      Barcelonaan :)

    • lämpöä kaipaava

      Mie varasin matkan Turkin Antalyaan 26.10 alkaen. Toivottavasti siellä on vielä silloin lämmintä. Lapset on 9 ja 11 v. Hotelli johon menemme on Miracle Resort. Onkohan kellään kokemuksia siitä?

    • ihmettelen kovasti

      Ei ole lämmintä Turkissa tai on mutta n. 20C jos se riittää. Näin komee kesä täällä ja Turkiin pitää vain päästä...minäkin lähden lämpimään mutta sitten kun täällä on 30 pakkasta...siis 17.12.2011 ja 3 viikkoa takuu lämpimässä.

    • matkat varattuna

      Mitäs ihmettelemistä siinä on ,jos haluaa lokakuussa matkustaa Turkkiin. Ei silloin ole täällä enää kesä vaan ankea syksy. Minä myös aion matkustaa lokakuussa Turkkiin ja talvilomalla (helmikuulla varmemmin -30) Thaimaahan. Turkissa on vielä lokakuussa ihan kivat kelit.

    • lämpöä kaipaava

      Ekan kerran kirjoitin tälle palstalle ja ihmettelen että sain tuollaisen negatiivisen vastauksen sain viestiin.. Syksy on itselleni raskasta aikaa ja siksi lasten syyslomalla kiva päästä lämpöön.. Talvilomalla yleensä laskettelemme..Katsoin noista sääennusteista että lokakuun keskilämpötila olisi Antalyassa kuitenkin n. 25

    • lähilento

      Hei sinä lämpöä kaipaava, täällä palstalla on kaikenlaisia, ei kannata ihan kaikkea uskoa.
      Olin itse Turkissa pääsiäisen aikaan huhtikuussa ja lämpöä riitti keskimäärin 20, kolme aurinkoista päivää, pari sateista. Tutustuimme siellä matkalla perheeseen , jotka olivat olleet syyslomalla samassa paikassa ja he sanoivat, että kelit oli lokakuussa paremmat! Eli varmasti saatte aurinkoa! Samainen perhe oli ollut myös joskus syyslomalla kREETALLA, ja sielläkin oli ollut paremmat kelit kuin huhtikuussa turkissa. Eli lokakuu näyttäisi heidän kokemuksien mukaan olevan ihan hyvä rantaloma vielä noinkin läheisissä kohteissa.
      Aina sanotaan, että pitäisi lähteä tuona aikana kauemmaksi, mutta kun itseä ei haluta istua koneessa montaa tuntia. Meillä myös hakusessa syyslomareissu, joko Turkkiin tai Kreetalle.

      • lämpöä kaipaava

        Kiitos paljon ystävällisestä vastauksestasi. :)

        en ole vielä matkaa maksanut kokonaan, ensi viikolla tehtävä päätös lähdemmekö.


    • muualle...,

      Turkki nykyisin kallis paikka lomailla tasoon nähden,venäläisten kassimatkailijoiden paratiisi , matkat kyllä edulliset,kannattaa mennä muualle nykyään...

    • 10

      Kummallista, oltiin keväällä ja ei yhtään venäläistä nähty!!!! Ja taso oli huippua; ei ikinä olla oltu niin siistissä hotellissa, kun nyt oltiin Turkissa!!! Lattiat kiilsi ja huoneet juuri remontoitu, huippu kolmen tähden hotelli. Ei likaa missään!!!

    • Onhan noita

      Lokakuun alussa on meillä ollut kelpo kelit Kreetalla, tietysti Kyproksella, lokakuun lopulla eli koululaisten syysloman aikaan Rodoksella (saattoi olla vain hyvää tuuria). Eli idempänä ja etelämpänä Välimerellä aina mahdollisuudet paranee. Jos lokakuun lopusta puhutaan, niin eniten luottaisin noihin Turkin eteläisempiin kohteisiin, Kyprokseen ja Rodokseenkin kokemusten perusteella. Tietysti aina voi käydä huono tuuri kun sesongin lopulla ollaan. Sitten tietysti Emiraatit ym. Toki Kanarian kohteet myös. Viikon lomalla en itse välitä pidemmistä lennoista.

    • Faija1965

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe