Hei, sinä siellä!
Oletko hieman yksinäinen ja kaipaatko kenties juttuseuraa? Päivät vain kulkevat tylsää tavallista rataansa, ja kaipaat jo hieman yllätyksiä elämääsi?
Nappaappa tämä ilmoitus itsellesi muistiisi, ja kirjoita minulle, tälle pienelle ja hieman pyöreälle nörttitytölle!
Ota minusta selvää ja älä häpeä kysyä minulta rohkeasti!
Arvostan avoimmuutta ja suvaitsevaisuutta, ja toivon, kuin myös haluan, että oisit omat itsesi kirjoittaessasi minulle, kaikkine hyvine, kuin huonoine puolinesi!
Pidetään siis mielessä, että erilaisuus on rikkautta ja pienet samankaltaisuudet vain plussaa matkan varrella, jossa tutustutaan toisiimme!
Mitä tulee mielipiteisiin.. vaikka ne ei aina täysin kohtaakkaan, niin pitää hyväksyä toisen mielipiteet sellaisina, kun ne on, vaikka välillä on kiva kinata omiensa puolesta! ;)
1 viesti sähköpostissa tai kirje postilaatikossa piristäisi myös minunkin elämääni ja toisi uutta, yllätyksellistä sisältöä! Ja kenties, vaikka ystävän?
Joten kirjoitathan, ihan sellaisena kuin olet?
tiitura @ gmail.com (ilman välilyöntejä)
Ystävää etsimässä..
3
621
Vastaukset
- jontte.saretsalo
HEI!
Sinä siellä jossain,En ole täydellinen...
En osaa kaikkia välimerkkejä ja muita pikku asioita;) Tosin Olen kyllä yksin mutta yhdessä,vaimo tekee 08-18:00 duunia ja mulla on pieni kissa nukkumassa seuranani;) Onhan sekin parempi kuin ei mikään;)
Päivät katson telkusta tallentamia ohjelmia,sarjoja,dokumenttejä LUEN tai kuuntelen radiota/ cditä....tai vastaavaa...eli nyt pikkasen arkeen tarviin muutosta!
Katsohan kuviani FACEBOOK: Jouni Saretsalo
tai mailaa [email protected]
Jos sul ois kuvaa itsestäs ois kiva nähhdä vaikka sähkärin liitteenä;)
T:Jontte - Jonttesan
Hei viestisi kiinnosti minua...olen 42v.
naimisissa ja kissa kuuluu perheeseeen...kysy lisää ja kerro itsestäsi.
saretsalo @ gmail.com - Lockheart
laitoin sulle viestiä, toivottavasti vastaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136032Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama835535Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364135Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2162877Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782836Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?332750Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832544Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902288- 1822123
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431676