Hei , mun mielestä kenenkään ei tarttee näytää omia intiimialueitaan terveystarkastajalle!,sitävarten on gynegoloki ja urologi!!!
terveystarkastajat on nii prervoja että ne ei muuten saa ku kattelemalla ja tunnustelemalla toisten rintoja tai kasseja.. olen aina vihannut terkkareja. kenenkään ei ole pakko ,muistakaa!
8,7,6 ja 5 luokan terveystarkastukset
15
1005
Vastaukset
- joomo
kyl pitää näyttää ? vittu ei oo paha huoh ...
- onkojärkeä?
kenenkään ei ole pakko
- xdddsa
Meidän ainakin oli pakko ottaa housut pois.. eihän siihen kehtaa mitään sanoa jos terveystarkastaja laittaa oman kätensä housuihini ja sanoo että katsotaanpas miten täällä voiidaan.
- Justimusfilms pulu
ei oo pakko. ei se paha oo mut en mää kyl tykkää jos joku terveystarkastaja rupee tarkastelee vehkeitäs. kyl mää housut voin ottaa pois mutta en boksereit. :D
eikä kukaan tarkastaja mee mun boksereihi! :D - tyttö 11
mua kyl pelottaa ihan törkeesti ku olis tossa se 5lk lääkärin tarkastus tulossa!! ku jotkut täällä sanoo et 11v ja alle huoltaja saa antaa luvan intiimialueitten tutkimiseen, mut mä en kyl haluu et kukaan tutkii mun intiimialueita!
- Nuori tyttö
Meillä oli juuri tuo 5lk koululääkäritarkastus, itseänikin jännitti, mutta hyvin se meni. Ei tarvinnut intiimialueita näyttää, paita piti riisua vain ryhdin katsomisen ajaksi.
- No ei teillä ole
Ette te taida tietää, mikä ammattikunta on terveystarkastaja.
Ei ne mitään ihmisiä tutki, vaan asuntoja ja keräävät näytteitä tai tutkivat elintarvikkeita. :D
Kyllä nykynuoriso on tyhmää vai onko teillä tyhmät opet?- bddbcydcubcusnshxija
Reps
- apua!!
Siis onko pakko näyttää omaa intiimialue terkkarilla? en mä ainakaa halua näyttää.
- fbfbfbf
ei oo pakko ku kuolla ja maksaa veroja!
- don't worry;)
Ei ole pakko näyttää intiimialueita. Ainakin tytöt voivat jättää liivit ja alushousut päälle, kaikissa ryhtitarkastuksissa.
- sleber
aikonaan ala-asteella kaikki ne 6lk heput uhkailivat että lusikalla tökitään palleja jne, no, ei kai siinä, paita piti riisua ei muuta. slerbaan ei koskettu.
- tero nuppi
Meillä 5 luokalla jouduttii oleen kalsareilla siinä petillä ja se koitteli mahasta ja kyljestä jotaki ja sitte se yhtäkkiä sujautti kylmän luukätensä housuhin ja koitti kivekset
- 15+6
tero nuppi kirjoitti:
Meillä 5 luokalla jouduttii oleen kalsareilla siinä petillä ja se koitteli mahasta ja kyljestä jotaki ja sitte se yhtäkkiä sujautti kylmän luukätensä housuhin ja koitti kivekset
Meidän terkkari oli sitä mieltä ettei hän kato poikien vehkeitä vaan lähettää urologille jos tarvis. Neuvolassa viimeksi joskus 5 vuotiaana kai katottiin samalla kun rokotukset persiisiin.
- siis
Eikö mitään intiimialueita tartte näyttää? Oon nähny tääl semmosii juttui että piti mennä ihan alasti makaamaan ja sitten on tunnusteltu...oon menossa tossa 5 lk nyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837