Ehkäpä vuoden piristävin ja hauskin uutinen. Mitäs meni karhua härnäämään ja mitä ylipäätänsä tollot pitävät mahtavaa petoa häkissä? Oikeus on tapahtunut ja kunnia ja ylistys hirmuiselle karhulle:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/karhu-raateli-hoitajansa-sairaalaan-ahtarissa---taustalla-ehka-inhimillinen-virhe/art-1288395215025.html?fb_source=home_oneline&fb_ref=artikkeli
Heh heh,
9
104
Vastaukset
- Braavo
Pitkästä aikaa analyytikolta ihan asiallista tekstiä. Onnittelen.
- susianaalissa
No toisalta puolustuksena karhun (ja muidenkin eläinten) häkissä pitämiselle on se että jos ei olisi eläin häkissä, niin tuskinpa analyytikko ja moni muu kaltaisensa päsisi ikinä elävää eläintä näkemään...
Tai no saattaahan kerrostalon / sairaalan ikkunasta joskus nähdä sentään joitakin lintuja, oravan, jäniksen ta sellaisen city-kanin....- hunters life
Psykiatrisensairaalan ikkunasta arvelisin. Jollei aina joudu pehmustettuun huoneeseen.
- hi hi hi
Surkean apinan kyykytys senku jatkuu. On tämä hauskaa, hi hi hi.
- Mitenkähän se
tämäkin liittyi metsästykseen?
Hekumoidaan vielä kerran kaikki yhdessä tällä uutisella, heh heh.
- ekopost
Etkö tajua ,että jos karhu tahi susi raatelevat ihmisen se saa entistä enempi ihmiset vihaamaan petoja.Odotanki sitä päivää,jolloin jokin peto raatelee ihmisen,sillä silloin alkaa laaja mittainen peto-riettojen tappaminen.Ja tälle ihmis uhrille annetaan, pro-tapa peto päivässä mitali.Niin että mitä siihen sanot sinä pikkuinen kirppu analyytikko
- analysoidaan
Luulen että se lieneekin analyytikon tarkoitus.
Teeskentelee olevansa tuollainen täysin järkeä vailla oleva tyyppi joka ihannoi susia ja muita petoja samalla ärsyttäen muita niin että ihmiset kanavoisivat hänen vihaamisensa suurpetoihin.
No omalta osaltani voin kertoa että on hyvin onnistunut.
Vaikka periaatteessa toivoisinkin susikannan laajentavan asuinaluettaan (kuitenkin silti yksilömäärän pysyessä kohtuullisena kaikkialla), niin siitä huolimatta pidän paljon mahdollisena että nyt huonommastakin tekosyystä saattaisin nähdessäni antaa susi-yksilölle "täysrauhoituksen". - ,
,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111