Ehkäpä vuoden piristävin ja hauskin uutinen. Mitäs meni karhua härnäämään ja mitä ylipäätänsä tollot pitävät mahtavaa petoa häkissä? Oikeus on tapahtunut ja kunnia ja ylistys hirmuiselle karhulle:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/karhu-raateli-hoitajansa-sairaalaan-ahtarissa---taustalla-ehka-inhimillinen-virhe/art-1288395215025.html?fb_source=home_oneline&fb_ref=artikkeli
Heh heh,
9
75
Vastaukset
- Braavo
Pitkästä aikaa analyytikolta ihan asiallista tekstiä. Onnittelen.
- susianaalissa
No toisalta puolustuksena karhun (ja muidenkin eläinten) häkissä pitämiselle on se että jos ei olisi eläin häkissä, niin tuskinpa analyytikko ja moni muu kaltaisensa päsisi ikinä elävää eläintä näkemään...
Tai no saattaahan kerrostalon / sairaalan ikkunasta joskus nähdä sentään joitakin lintuja, oravan, jäniksen ta sellaisen city-kanin....- hunters life
Psykiatrisensairaalan ikkunasta arvelisin. Jollei aina joudu pehmustettuun huoneeseen.
- hi hi hi
Surkean apinan kyykytys senku jatkuu. On tämä hauskaa, hi hi hi.
- Mitenkähän se
tämäkin liittyi metsästykseen?
Hekumoidaan vielä kerran kaikki yhdessä tällä uutisella, heh heh.
- ekopost
Etkö tajua ,että jos karhu tahi susi raatelevat ihmisen se saa entistä enempi ihmiset vihaamaan petoja.Odotanki sitä päivää,jolloin jokin peto raatelee ihmisen,sillä silloin alkaa laaja mittainen peto-riettojen tappaminen.Ja tälle ihmis uhrille annetaan, pro-tapa peto päivässä mitali.Niin että mitä siihen sanot sinä pikkuinen kirppu analyytikko
- analysoidaan
Luulen että se lieneekin analyytikon tarkoitus.
Teeskentelee olevansa tuollainen täysin järkeä vailla oleva tyyppi joka ihannoi susia ja muita petoja samalla ärsyttäen muita niin että ihmiset kanavoisivat hänen vihaamisensa suurpetoihin.
No omalta osaltani voin kertoa että on hyvin onnistunut.
Vaikka periaatteessa toivoisinkin susikannan laajentavan asuinaluettaan (kuitenkin silti yksilömäärän pysyessä kohtuullisena kaikkialla), niin siitä huolimatta pidän paljon mahdollisena että nyt huonommastakin tekosyystä saattaisin nähdessäni antaa susi-yksilölle "täysrauhoituksen". - ,
,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720