kotiteatteri vahvarit

kallista puuhaa

siis haluaisin kotiteatterin nuo kajarit, mutta DVD-soitin löytyy ps3 yhteydessä. eli mistä saisin tuollasii pelkkii styrkkoja. nii alle 200e pitäs löytyy

8

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjjjjjjjjjjjjj...

      Jos mahdollista, voisitko kirjoittaa viestisi uudestaan ajatuksen kanssa ja jäsentää sen paremmin (onhan teillä koulussakin äidinkieltä ja kirjoitusta, eikä se nyt kesälomalla ole parissa viikossa ehtinyt unohtua).. Esim. mitä tarkoitat "nuo kajarit"? Oliko sinulla tarkoitus mainita joku kaiutinmerkki, joihin sitten viittaat sanalla "nuo". DVD-soitin tai PS3 ei liity kaiuttimien hankintaan. Voit myös kertoa A/V-vahvistimesi merkin ja mallin. Sekä sen, että mitä kaiuttimia siihen etsit, kaikkia viittäkö ja subbaria. Ja mihin käyttöön.

      Ja laita otsikko sen mukaan, mitä kysyt. Jos haluat kaiuttimia, et laita otsikoksi vahvarit. Ja "kotiteatterivahvarit" on yksi asia eli yhdyssana ja kirjoitetaan yhteen.

      Ja 200 eurolla ei saa uutta ja hyvää, mutta ehkä saa vanhaa ja käytettyä.. Käytetyn ostamisessa on oltava tarkempi, jos joutuu kokoamaan kotiteatterin kaiuttimet monesta eri merkkisestä kaiuttimesta, koska ne eivät ehkä kuulostakaan hyvältä.

      • Uutta ja hyvää

        no voi ***** mikä kielipoliisi sää luulet olevas. Siis haluaisin liittää televisioon jonkinlaiset kaiuttimet. Idea olisi sama kuin kotiteatteri set-upissa, mutta eikös noissa kotiteattereissa ole DVD-soitin mukana!?

        http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kotiteatterit/HTS3510/philips-kotiteatteri

        siis tyyliin tollaset, mutta tuo mukana tuleva DVD-soitin lisää luultavasti hintaa. eli onko jostan saatavalla pelkkiä kajareita jotka sitten liitetään televisioon. Ymmärsikö suomi24-keskustelualueen kielipoliisi tarkoitusperäni?


      • jjjjjjjjjjjjjjj...
        Uutta ja hyvää kirjoitti:

        no voi ***** mikä kielipoliisi sää luulet olevas. Siis haluaisin liittää televisioon jonkinlaiset kaiuttimet. Idea olisi sama kuin kotiteatteri set-upissa, mutta eikös noissa kotiteattereissa ole DVD-soitin mukana!?

        http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kotiteatterit/HTS3510/philips-kotiteatteri

        siis tyyliin tollaset, mutta tuo mukana tuleva DVD-soitin lisää luultavasti hintaa. eli onko jostan saatavalla pelkkiä kajareita jotka sitten liitetään televisioon. Ymmärsikö suomi24-keskustelualueen kielipoliisi tarkoitusperäni?

        Höh, et sinä tosiaankaan ensimmäisessä viestissäsi kertonut, että haluat kytkeä ne kaiuttimet televisioosi.

        Luepa se nyt viestisi uudestaan. Ei täällä voi lähteä arvailemaan, että mihin joku haluaa apua, jos kirjoitetaan mitä sattuu. Olisi pelkkää ajantuhlausta. Kysyjän kannattaa kyllä kirjoittaa kysymyksensä ihan ajatuksella ja järkevästi, jos hän haluaa vastauksia.


    • vaihtoehtoja

      Tästä ensimmäisestä viestistä ei tosiaan ihan avautunut, mitä haluat. Ok, eli sinulta löytyy siis joku tv & Playstation 3, mutta ei viritinvahvistinta, ei kotiteatteripakettia eikä kaiuttimia?

      Tarkoitat varmaankin aktiivikaiuttimia, jotka liitetään töllöön? Valikoima aktiivikaiutinparille budjetissa alle 200 € on kieltämättä vähäinen. Riippuu paljolti myös tilasta mihin kaiuttimia laitat. Audio Pro Addon One on tuossa hintaluokassa mielestäni hyvä, ellei paras vaihtoehto. Mikäli haluat vieläkin halvemmalla päästä, niin esim. Creative GigaWorks T20 tai T40 Series II ovat myöskin ok vaihtoehtoja, saa halvalla yllättävänkin hyvää ääntä.

      Noihin Audio Pro Addon One aktiivikaiuttimiin voi liittää tarvittaessa minkä tahansa aktiivisubbarin, jos kaiuttimien oma bassontoisto ei tunnu riittävältä. Alle 190 € parihintaan mielestäni erittäin hyvä ääni.

      • ???

        juu eli mitään muuta ei siis löydy paitsi ps3 ja TV. eli tarkotus olis joo liittää töllöttimeen jonkinlaiset kajarit että pelaamisesta ja elokuvista sais vähä enemmän irti. en tullu ollenkaan ajatelleeks tietokone kajareita. mites jos ostan keskikajarin erikseen, että puhe tulee sieltä ja muut äänet niist toisista. eli jos liitän tietokone kajarit 3.5mm liitännällä ja keskikajarin HDMI-piuhalla. onnistuuko näin?


      • jjjjjjj.............
        ??? kirjoitti:

        juu eli mitään muuta ei siis löydy paitsi ps3 ja TV. eli tarkotus olis joo liittää töllöttimeen jonkinlaiset kajarit että pelaamisesta ja elokuvista sais vähä enemmän irti. en tullu ollenkaan ajatelleeks tietokone kajareita. mites jos ostan keskikajarin erikseen, että puhe tulee sieltä ja muut äänet niist toisista. eli jos liitän tietokone kajarit 3.5mm liitännällä ja keskikajarin HDMI-piuhalla. onnistuuko näin?

        ei onnistu...


      • koko setti kerralla!
        ??? kirjoitti:

        juu eli mitään muuta ei siis löydy paitsi ps3 ja TV. eli tarkotus olis joo liittää töllöttimeen jonkinlaiset kajarit että pelaamisesta ja elokuvista sais vähä enemmän irti. en tullu ollenkaan ajatelleeks tietokone kajareita. mites jos ostan keskikajarin erikseen, että puhe tulee sieltä ja muut äänet niist toisista. eli jos liitän tietokone kajarit 3.5mm liitännällä ja keskikajarin HDMI-piuhalla. onnistuuko näin?

        Isoa keskikaiutinta ei voi kytkeä HDMI-piuhalla, koska...

        1) TV:ssäsi ei ole HDMI-out liitäntää
        2) Vaikka tv:ssäsi olisi HDMI-out, niin se on digitaalinen liitäntä, eikä vastaavaa digitaalista tuloliitäntää ole kaiuttimissa
        3) Vaikka jollakin tavalla saisit kytkettyä keskikaiuttimeen äänen tv:stä, niin sinne ei mene juuri se monosignaali, joka keskikaiuttimelle on tarkoitus saada Dolby ProLogic-järjestelmässä.
        4) Ja vaikka saisit sen äänen kytkettyä ja kuulumaan, niin ei kuulosta hyvältä, jos muut kaiuttimet ovat pieniä ja sitten on iso muhkeaääninen keskikaiutin. Juttu ei toimi toisinpäinkään eli isot pääkaiuttimet ja pieni keskikaiutin.

        Ainakin edessä olevien kaiuttimien pitää olla samaa sarjaa, ettei tule eroja ääneen.


    • vaihtoehtoja

      Suosittelen että käyt ihan paikanpäällä liikkeessä. Kerro mihin tarkoitukseen ja minkäkokoiseen tilaan olet laitteita ostamassa. Jos tila on suurehko, suosittelen säästämään vielä rahaa parempaan kokoonpanoon. OK keskikaiutin voi maksaa helposti 50 % tai koko budjettisi verran.

      1 vaihtoehto olisi toki ostaa kotiteatteri eli valmispaketti, missä on kaikki laitteet samassa, ei se ns. soitin/vahvistinosa siihen hintaan paljoa tuo lisää. Nykyään on todella paljon vaihtoehtoja, ja osa niistä on jo ihan ok tasoisia laitteistoja.

      Nuo kertomani esimerkit ovat siis aktiivikaiuttimia, yksittäinen keskikaiutin on passiivikaiutin, joka tarvitsee erillisen stereo tai viritinvahvistimen toimiakseen. Olisi kyllä kiva jos töllöstä, tai pleikkarista tms. sellaista potkua löytyisi. :)

      Käy tosiaan siellä liikkeessä kysymässä, sillä ne asiat selkeytyvät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe