pyyntö pojille..

hegestia

Rakkaat, mutta ah niin ärsyttävät pojat/miehet/jätkät/äijät, miksi nyt itseänne haluattekaan kutsua.. Haluaisin esittää pyynnön näin naisten näkökulmasta.

Kun säädätte tytön kanssa, olisiko mitenkään mahdollista tyytyä siihen yhteen tyttöön.. -____-

Olin säätänyt ns. vakavemmin (seurustelu kummallakin mielessä, koska poika minulle suoraan sanoi) jo kaksi kuukautta erään poikasen kanssa, kunnes eräänä päivänä näin hänet nuolemassa toista tyttöä paikallisen marketin pihalla.. Kun hän huomasi, että huomasin, poika lopetti kokonaan kaiken kontaktin. Ei selittänyt mitään, ei vastannut puheluihin/viesteihin jne ignoorasi minut täysin.. Eräänä kosteampana iltasena, jolloin satuin samalle paikalle hänen kanssaan, hän suostui vastaamaan, ja vain sanoi: säätämisen aikana saa suudella muita tyttöjä ja säätää heidänkin kanssaan, winner takes it all.. johon kylläkin sitten vastasin, että herra luulee olevansa suurikin palkinto näköjään..

En onneksi ehtinyt vakavasti häneen ihastua, mutta kyllä se silti loukkasi minua.. Ei, kaikki miehet eivät ole hänen kaltaisiaan onneksi, mutta sanonpahan vain, että pahalta tuntui.. Luultavasti ongelma on vain minussa, koska tämä on tehty minulle ennenkin, kai valitsen vain väärät miehet tai sitten olen vain jostain syystä itse kummallinen.. Mutta jooh.. Niin ja ikäähän minulla (ja myös törkimyksellä) on 18 vuotta, että ei voi oikeen enää laittaa lapsellisuuden piikkiinkään ..

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coulditbeyou

Typpi on aivan selvästi raukkamainen ja vielä typerä nulikka. Toi osoitti, että poika ei välittänyt susta tarpeeksi ja hän ei ole vielä ole tarpeeksi ''aikuismainen'' ymmärtämään miten voi satuttaa toista.
      Jos mä seurustelisin jonkun tytön kanssa, en todellakaan menisi pussailemaan muita tyttöjä samaan aikaan...

• ssssssssssssssssssss

Aikuistu ja kasvata rinnat. piste persepilkun päälle.ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

• hegestia

No mukavaa tietää, että on järkeviäkin poikia olemassa.. ja random kuittailijalle tiedoksi, että sinisilmäinen luonnonblondi oon, jolla on D-kuppi ja vaatekoko 38, että ei pitäis olla mun ulkonäöstä kii.. Meni vähän kerskailuksi, sori xD

• zxcvbnmn

Moi oon Linda 15v, oon kova mimmi ja saan kaikki pojat VITUN MULKKU JÄTTI MIUT KAIKKI POJAT ON IHAN PERSEEST ;(((( hei kultsi tiiän milt sust tuntuu x)

• random välikommentti

Jotenkin hassua että kaikki tälläiset äijät jotka säätää monen tytön kanssa samaan aikaan saa aina kun haluaa naisia mutta sellainen jolla ei se kävisi mielessäkään säätää usean kanssa samaan aikaan ei saa.. mistäköhän voisi johtua..

• deal with it

Random välikommentille voin sanoa, että syy lienee mitä luultavimmin luontaisessa karismassa ja viehättävyydessä.

• Turha ruikuttaa

Miksi te tytöt ette arvosta hyväluontoisia poikia? Sellaiset ei tee tuollaista ja sellaisiakin kyllä on olemassa!

• fghfghr

varmasti tuntuu pahalta tommonen ku on noin kusinen jätkä ollu..
      mutta se ei oikeuta sua yleistämää kaikkia poikia/miehiä samanlaisiksi..se on loukkaavaa? KASVA SAATANA SINÄKI PENTU!! samanlailla ne naisetki on jotkut kusipäitä!!! oot selvästi itekki vähä kypsymätön kun rupiat tolla tavalla yleistämää että " ois pyyntö _pojille_ ... vitun tenu

• dipfghhh

juuri näin,yleistäminen on niin perseestä.
        kyllä ne naisetki osaa olla yhtä kusipäitä kuin miehetki,se ei oo sukupuolesta kiinni. vitun vajaaälyne aloittaja tai sitten pelkkä sukupuoli rasisti

• jhgkjhgfd

Saman pyynnön voisi esittää teille rakkaille, mutta ah niin ärsyttäville tytöille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe