Päätös

Hyvästi?

Sinä meinaat juosta pois kauas taivaanrantaan kohti.
Et meinaa sanoa hyvästejä mulle, lähdet ja jätät kaiken noin vain taaksesi.
Mitä kuvittelet tästä nyt seuraavan, tästä ei seuraa kuin ikävää meille molemmille.
Mikä saa sut lähtemään luotani, kyllästyitkö elämään kanssani, kerro.
Jos luulet sä löytäväsi vielä minua parempaa, saat etsiä. Löydä et kuitenkaan.
Katsohan vaan, palaat kohta häntä koipien välissä takaisin, luulen, että se on silloin myöhäistä.

Kerro, enkö muka tehnyt kaikkeni, jotta suhteemme olisi ollut rakkauden tyyssija. Etkö muista, kuinka hellin ja sain jopa melkein maksaa henkeni, jotta sinun mielesi pysyisi virkeänä ja muuten tyytyväisenä. Unohditko sen, vai muistitko jotain, jota sun olisi pitänyt aatella päivittäin. Kaipaatko kenties takaisin entisen rakastettusi luo. Jos näin on, en voi muuta kuin tukahduttaa tunteeni kohtaasi sun. En olisi halunnut tietää tälläistä, en halua, että suhteessamme on kaksi miestä, yksi rakastettava. jos ei näin ole, luulin vain.
Luulin sitten näin siksi, koska silmissäsi usein näkyy outo kiilto, kuin katsoisit menneisyyteesi. Kuin eläisit menneisyydessä tietämättäni, kuin eläisit omaa entistä elämääsi. Se saa tuntemaan minussa joitain katumuksen tunteita. Että valitsinko puolison, joka ei ole kertonut ihan kaikkea. En tiedä, jatkaa haluanko kanssasi.

Mutta jos tunnet ahdistusta eläessäni kanssani, mene ja tukahduta se.
Lähde vaan pois, kenties rakastettusi entinen odottaa sinua. Kenties hän osaa käsitellä paremmin sua kuin minä. Olisin valmis vielä jatkamaan kanssani, mutta sinä se vain tuijotat aina ovelle päin. Päätä nyt, päätä, haluatko jatkaa kanssani, vai palata ajassa taaksepäin elämään, jolloin ei vielä tunnettu. Menneisyys tuntuu kutsuvan sua houkuttelevasti, joten päätös on sun: Jäätkö hellään huomaani, vai takaisin entisen luo, johon sulla on jäänyt tunteita. Tunteesi tuntuvat olevan entistä kohtaan voimakkaampia kuin tunteesi kohtaani mun. Muista, päätös on sekunneissa päätetty. Sitä ei voi enää muuttaa...

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

Kun kahden ihmisen suhde on kunnossa
      ei siihen sovi kolmatta..

Syreenien huumaa ja
      auringon lämpöä kesääsi !

• onnen kantama

Niin minäkin tein jätin kaikki ja suljin oven perässäni.
      Tuijotin aina ovea, tahdoin tuntemattomaan.
      Olen nyt onnellinen, tosin matkaani kuljen yksin.
      Mutta siltikin niin Onnellinen.
      Varmasti teillekin paras päätös. Kolmatta ei tarvita.
      Sinun onnesi vielä tulossa jossain. Et vain sitä vielä näe.
      Mukavaa kesää :)

• suuria tunteita

Kyllä se oikea varmasti jostain ilmestyy. Kunhan jaksaa vain odottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe