Kasvulukemat huipussa ja tuffe odottaa edelleen romahdusta?
"Suomen Pankin uuden kokonaistaloudellisen ennusteen mukaan Suomen BKT kasvaa kuluvana vuonna lähes 4 prosenttia. "
http://www.uusisuomi.fi/raha/113148-suomi-vauhdissa-–-raju-nousu-hinnoissa
Suomessa raju nousu
4
59
Vastaukset
- Saletisti rommaaa
Älä nyt viitsi. Tuo on spekulaatiota koko juttu. Minä olen varma, että vuokrat laskevat sen 25% ja asuntojen hinnat 50% tuona aikana. sitten minun velattoman ok taloni arvo on enää 200000E. Toivottavasti ei velaton talo mene pakkomyyntiin KUN tulee kuitenkin työttömyyttä ja jotakin katstrofia. Tosin silloin kun on TAAS ale, niin vuokraelvikset tappelee kilvan noin halvoista taloista. Jos ei mene kaupaksi, niin varmaan on asumiskustannuksenikin vuoden päästä yli 200E/kk ja kerjäämässä.
- Salaliittoa kaikki
Salaliittoa kaikki tyynni. Näin on. Hinnathan ovat romahtaneet jo 12 vuotta putkeen mutta STAT vääristä tilastonsa yhdessä salaliitossa hallituksen kanssa
- Kummmmallista
Ikivuokralaisten kovin avaus argumentti oli vielä kaksi vuotta sitte BKT mutta jostain ihmeen syystä siihen viittaaminen on ollut melko vähäistä viimeaikoina
- Hyssssssshhh!
Hysssssss!!
Älä älä hyvä mies mene tuollaisia möläyttelemään. Nyt ollaan aivan hissuksiin ja kiristetään vuokraruuvia "kevyeen" 8% vuositahtiin niin edessä on melkoisen lihavia vuosia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069