Kuinka yleistä ravintola-alalla on työpaikkakiusaaminen? Itse olen siinä käsityksessä että todella yleistä. Työtovereita ei tunnuta kunnioittavan pätkääkään vaan kaikki paska voidaan purkaa työkavereihin. Aivan älytöntä touhua.
Työpaikkakiusaaminen
2
278
Vastaukset
- Älä kerro mitään
Henkisiä narttuja löytyy joka alalta. Jokaiselta elämän osa-alueelta. Eli niin yleistä.
En ole varsinaiseen kiusaamiseen törmännyt ikinä. Joskus kuitenkin ulkopuolisen silmin ravintolassa työntekijöiden keskusteleminen saattaa kuulostaa tosi tylyltä ja inhottavalta. Kiireessä nyt vaan tulee joskus sanottua vähän rumasti ja pyytäminen menee käskemiseksi. Itse olen liiankin kiltti ja hiljainen, että puhun aina nätisti, mutta joillakin varsinkin vanhemmilla naisilla on tämmöinen tapa. Myöhemmin kuitenkin on minultakin monta kertaa tultu pyytämään anteeksi ja kysytty en kai ole loukkaantunut kun kaikki kyllä näkevät että olen herkkä ihminen, kun oikeasti he eivät tarkoita olla töykeitä ja ovat oikeasti tosi mukavia ja ystävällisiä ihmisiä muuten keskustellessa.
Tietysti on niitä oikeastikin ilkeitä ihmisiä, mutta niitä nyt on aina joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965