Tunnustan olevani sitä vanhaa ikäluokkaa joka on osaltaan saanut aikaiseksi Suomen, senlaisena kun se nyt on. Demareista muutuin Perussuomalaiseksi, koska jotain oli muuttunut pahaksi.
Vaalit menivät kuten menivät ja siinä sivussa menevät kansalaisetkin.
Mistä näitä politiikan jankuttajia oikein sikiää?
Mikä heevetti muuttuu jankuttamalla tai uutisten linkityksellä?
H.
Sasastana sentään!
4
72
Vastaukset
- ei pal´ kiinnosta
Saman huomion tein, jo on tärkeääkin jauhaa samaa useilla aloituksilla?
Nämä eivät pärjää politiikkasivuilla vähäisen tietämyksensä johdosta, siksi sotkevat täällä 60v palstalla.
Onko ijan jokaisesta ajatuksesta tehtävä uusialoitus, miksi sitä ei voi kirjoittaa jo olemassa olevaan, kysyn vaan?- /)(=?
Älä nyt rajoita kenenkään luovuutta. Jos kyllästyttää, astu askel eteenpäin. :/))
Kaikki tänne mahtuvat. /)(=? kirjoitti:
Älä nyt rajoita kenenkään luovuutta. Jos kyllästyttää, astu askel eteenpäin. :/))
Kaikki tänne mahtuvat.Oikeastaan, minä olen ollut luova, poliitikassakin.
En ole koskaan ollut turhan jauhaja ja turhaan linkittelijä.
Luovuus luo, ei jankuta toisten kehittelemiä asioita.
H.- /)(=?
hunksz kirjoitti:
Oikeastaan, minä olen ollut luova, poliitikassakin.
En ole koskaan ollut turhan jauhaja ja turhaan linkittelijä.
Luovuus luo, ei jankuta toisten kehittelemiä asioita.
H.Viestihän ei ollut sinu osoitteeseesi. :)) Mutenkin oli vitsi, vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760