Pahin häämokaus ikinä

Kamala morsian

Tässä pääsi nyt käymään sillä tavalla, että suostuin menemään kihloihin, vaikken ole valmis menemään naimisiin. Yleensähän se on nainen joka hössöttää kamalasti häistä, mutta minä lähinnä tunsin huonoa omatuntoa, kun mieheni järjesteli kaikkea aivan innoissaan. Keräsin rohkeutta sanoa, etten voi mennä naimisiin, koska en ole valmis, en varmaan pitkään aikaan. Asiaa pahensivat vanhempani jotka olivat niin ylpeitä, ja siskoni jotka tunkivat molemmat kaasoikseni. Muukin suku oli niin innoissaan, että viimeinkin päsen avioliiton satamaan. Tunsin itseni liian nuoreksi, ja jopa liian tyhmäksi ottamaan näin ison askeleen parisuhteessa. Itkin usein iltaisin salaa, tässäkö nuoruuteni sitten olisi?

Ihan sairasta.
Siskoni järjestivät jopa upeat polttarit. Lähinnä istuin nurkassa surullisena, kun siskoni juhlivat, aivan kuin he olisivat siinä olleet menossa naimisiin. Toivoinkin, että niin olisi. Sitten ei minun tarvitsisi kärsiä tälläisestä. En kuitenkaan saanut sanaakaan suustani hääjuhlaan mennessä. Häät eivät olleet kirkossa, sillä mieheni ei pitänyt ajatuksesta. Meidät piti vihkiä ulkona, ja olin sisätiloissa valmistautumassa, kaasojeni lähdettyä. Mieleeni tuli idea, minkä toteuttamista kadun kamalasti. Otin paperia ja kynän, ja kirjoitin kirjeen missä pyysin anteeksi, ja ilmoitan etten voi mennä naimisiin. Vaikka kirje oli pitkä, muistan sen yhä ulkoa ja itken aina muistellessani sitä. Pakenin hääpaikalta, enkä ole sen jälkeen nähnyt perhettäni tai sulhasiani. En vastaa heidän puheluihinsa.

Halusin vain kertoa tarinani.

6

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolliskoude

Joku vois kattoo vähemmän elokuvia?

• Kamala Morsian

Vähemmän elokuvia? Toki voisit itse myös suhtautua hieman ymmärtäväisemmin. Tai sitten jättää kokonaan kommentoimatta.

• :-D

Ehkä voisit yrittää palautella puheyhteyttä pikkuhiljaa ottamalla yhteyttä vaikka ensiksi yhteen sulhaseen, johonkin lempeimpään niistä. Sitten pikkuhiljaa varmaan muutkin sulhaset leppyy.

• keksikää uutta

PROVO HUONO SELLAINEN

• litra mansikoita

toivottavasti sulhasesi panee äitisi raskaaksi. Saatte vähän draamaa elämäänne!

• lkjhgf

Et varmaan kuvitellut miltä tuntui kaikista häävieraista?
      Ei voi kuvitella miten noloa/häpeää tuo on sulhaselle ollut kun morsian on karannut jonka eteen on tehnyt kaikki järjestelyt...

Mitäköhän on mahtanut sulhanen kertoa kaikille häävieraille että morsian on lähtenyt...

Kannattas rueta paikkaa välejä ainakin omaan perheeseesi.
      Entinen miehes ei varmaan halua paikata välejä sinuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe