Pahin häämokaus ikinä

Kamala morsian

Tässä pääsi nyt käymään sillä tavalla, että suostuin menemään kihloihin, vaikken ole valmis menemään naimisiin. Yleensähän se on nainen joka hössöttää kamalasti häistä, mutta minä lähinnä tunsin huonoa omatuntoa, kun mieheni järjesteli kaikkea aivan innoissaan. Keräsin rohkeutta sanoa, etten voi mennä naimisiin, koska en ole valmis, en varmaan pitkään aikaan. Asiaa pahensivat vanhempani jotka olivat niin ylpeitä, ja siskoni jotka tunkivat molemmat kaasoikseni. Muukin suku oli niin innoissaan, että viimeinkin päsen avioliiton satamaan. Tunsin itseni liian nuoreksi, ja jopa liian tyhmäksi ottamaan näin ison askeleen parisuhteessa. Itkin usein iltaisin salaa, tässäkö nuoruuteni sitten olisi?

Ihan sairasta.
Siskoni järjestivät jopa upeat polttarit. Lähinnä istuin nurkassa surullisena, kun siskoni juhlivat, aivan kuin he olisivat siinä olleet menossa naimisiin. Toivoinkin, että niin olisi. Sitten ei minun tarvitsisi kärsiä tälläisestä. En kuitenkaan saanut sanaakaan suustani hääjuhlaan mennessä. Häät eivät olleet kirkossa, sillä mieheni ei pitänyt ajatuksesta. Meidät piti vihkiä ulkona, ja olin sisätiloissa valmistautumassa, kaasojeni lähdettyä. Mieleeni tuli idea, minkä toteuttamista kadun kamalasti. Otin paperia ja kynän, ja kirjoitin kirjeen missä pyysin anteeksi, ja ilmoitan etten voi mennä naimisiin. Vaikka kirje oli pitkä, muistan sen yhä ulkoa ja itken aina muistellessani sitä. Pakenin hääpaikalta, enkä ole sen jälkeen nähnyt perhettäni tai sulhasiani. En vastaa heidän puheluihinsa.

Halusin vain kertoa tarinani.

6

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolliskoude

      Joku vois kattoo vähemmän elokuvia?

    • Kamala Morsian

      Vähemmän elokuvia? Toki voisit itse myös suhtautua hieman ymmärtäväisemmin. Tai sitten jättää kokonaan kommentoimatta.

    • :-D

      Ehkä voisit yrittää palautella puheyhteyttä pikkuhiljaa ottamalla yhteyttä vaikka ensiksi yhteen sulhaseen, johonkin lempeimpään niistä. Sitten pikkuhiljaa varmaan muutkin sulhaset leppyy.

    • keksikää uutta

      PROVO HUONO SELLAINEN

    • litra mansikoita

      toivottavasti sulhasesi panee äitisi raskaaksi. Saatte vähän draamaa elämäänne!

    • lkjhgf

      Et varmaan kuvitellut miltä tuntui kaikista häävieraista?
      Ei voi kuvitella miten noloa/häpeää tuo on sulhaselle ollut kun morsian on karannut jonka eteen on tehnyt kaikki järjestelyt...

      Mitäköhän on mahtanut sulhanen kertoa kaikille häävieraille että morsian on lähtenyt...

      Kannattas rueta paikkaa välejä ainakin omaan perheeseesi.
      Entinen miehes ei varmaan halua paikata välejä sinuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2941
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      107
      2214
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      773
    Aihe