Eli oon 15 v ja en oo kehittyny muutaku pari blondii karvaa munassa :(
Oon ihan tosi lyhyt =( noin 160 cm vaan pituudeltani.. Ja munakin on pieni..
Tiiättekö koska se äänenmurros vois alkaa tulee ku on jo lyhyt karvaki munassa ? =(
Kiitos kaikille jotka vastasi...
15 v ja ei äänenmurrosta :(
10
746
Vastaukset
- EiÄmurrosta
Lisäys: Näytän vaan noin 10-12 vuotiaalle..
- :)
Kyllä se vielä tulee. Kesän jälkeen on jo saattanut muutoksia tapahtua ja jos ei siihen mennessä niin ei voi mitään, sitten odotat hieman lisää. Toisilla muutokset tulevat etuajassa, toisilla myöhemmin. Vuodessa voi kasvaa n. 10cm ja kasvupyrähdys kestää usein n. 2vuotta (pyrähdys tulee yleensä 10-17 vuoden välillä).
Äänenmurroksen tiedät alkaneen kun puhuessasi äänesi vingahtaa korkealla aina välillä.- EiÄmurrosta
Eli olen ihan normaal, vaikka olen ihan ihan kehittymätön vielä ? =(
- lololo
sitä aikasemmin tulee äänenmurros pojalle sitä aikasemmin kuolee hahahahahaha sen minä sanon. mulle tuli 15v
- 324r2fdx
ei toi äänen murros liity kuolemaan XD
ja oot normaali.
Oon 13 ja 164cm ja 60kg oonko normaali kokonen? :D - OOT NORMAALI kokonen
Oon 15v kans ja on tummia karvoja vaikka ei oo viel mikää kunnon viidakko ja penis on vielä pieni ja kasvupyrähdys kai alkanu tai nii mulle on väitetty vaik en oo hirveest ikasvanu ja äänenmurrosta ei viel oo
- 324r2fdx
joo oon toi 324r2fdx
mulla on jo munassa karvoja aika paljon. ja pitkiä karvojakin ovat.
mutta muna on lyhyt eikä äänenmurrosta tullu D: - bärädöööööhh boordhooh
Kyllä se murros tuleeennemmin tai myöhemmin. munakih kasvaa jossain vaihees. Et ole "tosi lyhyt", angus young on 150cm. Turhin angstaamisenaihe koskaan. Jos ei kuitenkaan onnista, niin kokeile ryhtyä homomassateinipop laulajaksi. Kuulin, että joku nousi sillä maailmanlaajuseks supertähdeks..
- Anonyymi
Juu tiedän monia kavereita joilla ei ole äänenmurrosta jotka on 15vuotiaita. Minullakaan ei ole äänenmurros vielä alkanut vaikka olen 14vuotta ja täytän kohta 15 (oikeastaan olen ihan tyytyväinen siihen että ääni kuulostaan välilllä (silloinku ei ole nuhaa) jopa helarilta)) se on ihan normaalia äänen murros voi alkaa 12-16 tai aikaisemmin tai myöhemmin… vastaus taisi kyllä tulla vitun myöhässä??!!:D
- Anonyymi
Äänenmurros voi tulla niinkin myöhään kuin vasta kasvupyrähdyksen huipun jälkeen. Aloittajan tilanteessa varmaan parin vuoden päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2254115Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343565Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363479Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1133430Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243407Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1133276- 143189
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.172944Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2462448Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952346