15 v ja ei äänenmurrosta :(

EiÄmurrosta

Eli oon 15 v ja en oo kehittyny muutaku pari blondii karvaa munassa :(
Oon ihan tosi lyhyt =( noin 160 cm vaan pituudeltani.. Ja munakin on pieni..
Tiiättekö koska se äänenmurros vois alkaa tulee ku on jo lyhyt karvaki munassa ? =(

Kiitos kaikille jotka vastasi...

10

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiÄmurrosta

Lisäys: Näytän vaan noin 10-12 vuotiaalle..

• :)

Kyllä se vielä tulee. Kesän jälkeen on jo saattanut muutoksia tapahtua ja jos ei siihen mennessä niin ei voi mitään, sitten odotat hieman lisää. Toisilla muutokset tulevat etuajassa, toisilla myöhemmin. Vuodessa voi kasvaa n. 10cm ja kasvupyrähdys kestää usein n. 2vuotta (pyrähdys tulee yleensä 10-17 vuoden välillä).

Äänenmurroksen tiedät alkaneen kun puhuessasi äänesi vingahtaa korkealla aina välillä.

• EiÄmurrosta

Eli olen ihan normaal, vaikka olen ihan ihan kehittymätön vielä ? =(

• lololo

sitä aikasemmin tulee äänenmurros pojalle sitä aikasemmin kuolee hahahahahaha sen minä sanon. mulle tuli 15v

• 324r2fdx

ei toi äänen murros liity kuolemaan XD
      ja oot normaali.
      Oon 13 ja 164cm ja 60kg oonko normaali kokonen? :D

• OOT NORMAALI kokonen

Oon 15v kans ja on tummia karvoja vaikka ei oo viel mikää kunnon viidakko ja penis on vielä pieni ja kasvupyrähdys kai alkanu tai nii mulle on väitetty vaik en oo hirveest ikasvanu ja äänenmurrosta ei viel oo

• 324r2fdx

joo oon toi 324r2fdx
      mulla on jo munassa karvoja aika paljon. ja pitkiä karvojakin ovat.
      mutta muna on lyhyt eikä äänenmurrosta tullu D:

• bärädöööööhh boordhooh

Kyllä se murros tuleeennemmin tai myöhemmin. munakih kasvaa jossain vaihees. Et ole "tosi lyhyt", angus young on 150cm. Turhin angstaamisenaihe koskaan. Jos ei kuitenkaan onnista, niin kokeile ryhtyä homomassateinipop laulajaksi. Kuulin, että joku nousi sillä maailmanlaajuseks supertähdeks..

• Anonyymi

Juu tiedän monia kavereita joilla ei ole äänenmurrosta jotka on 15vuotiaita. Minullakaan ei ole äänenmurros vielä alkanut vaikka olen 14vuotta ja täytän kohta 15 (oikeastaan olen ihan tyytyväinen siihen että ääni kuulostaan välilllä (silloinku ei ole nuhaa) jopa helarilta)) se on ihan normaalia äänen murros voi alkaa 12-16 tai aikaisemmin tai myöhemmin… vastaus taisi kyllä tulla vitun myöhässä??!!:D

• Anonyymi

Äänenmurros voi tulla niinkin myöhään kuin vasta kasvupyrähdyksen huipun jälkeen. Aloittajan tilanteessa varmaan parin vuoden päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      225
      4115
    2. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3565
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      36
      3479
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      113
      3430
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      24
      3407
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      113
      3276
    7. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      14
      3189
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      17
      2944
    9. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      246
      2448
    10. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      95
      2346
    Aihe