Nokian pikkunetti

kaitsu_3c

Hei! Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.
Olen katsellut Soneralta sopivaa nettiä puhelimeeni. Mitä tuolla pikkunetillä tekee ja kauanko? Ja jos käyn netissä yleensä vain FBssä saatan lukea keskustelupalstaa, niin mikä olisi siihen riittävä? Mulla on tietokone netissä olemiseen, mutta automatkoilla/tms. olis kiva käydä netissä kun siihen sopivan puhelimen kuitenkin omistan. Jos olen suunnilleen 10min netissä/pvä puhelimellani (pääasiassa vain fbssä), niin mikä soneran vaihtoehdoista olisi sopivin? Puhelimessa on myös mese ja sitä olis kiva käyttää, paljonko se vaatii netiltä jos siellä olen jonkun kymmenen minuuttia päivässä.

6

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkunetin koko on 40 mt. Se tarkoittaa sitä, että datan kulua on seurattava jatkuvasti, ellet halua että se ylittyy. ( Käytännössä Youtube/raskaat sivustot vievät hetkessä aika paljon dataa) Mikä puhelin on kyseessä?

• kaitsu_3c

huomasin muuten virheeni otsikossa..

mulla on c3, tekstiviestittelyä varten siis hommattu. aloin nyt enemmänkin kiinnostumaan tuosta messenger-mahdollisuudesta, että kauankohan kestää mesessä jutella tuolla pienimmällä paketilla? olen myös lukenut kaikkia löytämiäni keskuteluita pikkunetistä, ja mietin nyt että kun dataa on mennyt yli 40mt, niin kasvaako lasku vai muuttuuko netti vain vielä hitaammaksi ja lasku pysyy samana?
      edellisen puhelimen kanssa elin ilman nettiä sopuista yhteiseloa kolme vuotta ja sinä aikana tipahdin totaalisesti kärryiltä näissä jutuissa.

• kaitsu_3c

Joo tuota wlania olen kokeillutkin nettikahvilassa :)
      Mutta kiitos tosi paljon selventämisestä! Virtuaalinen hatunnosto ja hyvää kesänjatkoa

Kiitti!

• 40 megaa riitää kyllä satunnaisessa käytössä, mutta kannattaisi harkita operaattorin vaihtoa. Esimerkiksi Saunalahdella paketit hinnoitellaan nopeuden mukaan ja siirtomäärä on rajoittamaton (täysin tarpeetonta GPRS25:tä lukuun ottamatta). Hitaalla puhelimella ei kuitenkaan hyödy Soneran tarjoamasta täydestä nopeudesta,.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe