Eli itseäni kiusataan netissä, levitetään kaikkia juoruja ties kaikilla sivuilla ja jotkut jopa saattaa tehdä pilasivuja minusta, missä on kaikkea mukamas oikeaa tieto minusta, vaikka ne on valetta. Suurimmaksi osaksi aika usealla sivustolla kiusataan sen takia että olen poika ja pidän kissoista ja se on mukamas homoa että on poika ja pitää kissoista.. Mitä teen että saan sen loppumaan, en ole niihin mitään vastannut ja se vaan jatkuu, eikä ole kivaa kun netissä ties mitä loukkauksia on minusta..
Kiusattu netissä
10
143
Vastaukset
- jajajajajaj
Voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu, eikä se oo mikkään häppee jos on poika ja tykkää kissoista, oonko mäkin lesbo jos tykkään moottoripyöristä? Hei Onko sulla yhtään semmosta tosi ystävää? jos on kannattaa jättää kiusaajat omaan arvoonsa, jutella jonkun aikuisen kanssa esim vanhempien, koulukuraattorin...
Mutta semppiä sulle !- jajajajajaj
Ja sä voit tehä rikosilmotuksen identtiteetti varkaudesta.!
- viljo.aha
Näin aikuisena se kuullostaa aika absurdilta.
Voihan se tietenkin olla tottakin. Mutta itselleni, kun minulla on muutakin elämää kuin netti ja nettiystävät., asia kuullostaa vieraalta.
Mutta mähän olenkin vanha ukkeli. Vanhemmiten tulee itsenäisemmäksi ja yhä itsenäisemmäksi eikä muitten mielipiteet hetkauta.
Minuakin voi monet pitää homona mutta mitä merkitystä sillä on?
Olen nimittäin edelleen sinkku vaikka olen 50v..
Mikä on elämän ja olemisen tarkoitus. Tiedän vain biologisen tarkoituksen eli lisääntymisen. Diversiteettiin kuitenkin kuuluu että kaikkia kukkia tarvitaan. Katastrofi jos sattuu maapalloa ravisteleen niin joku siitä voi selvitä. Selviytyjä voi olla geenivirheen kantaja. Näin kävi kun kissarutto vaivasi Afrikkaa. Geenivirheiset elikot selvisivät. Siksi leijonien geenistö on nyt aika köyhää mutta laji selvisi.
Niinettä erilaisuudella on tarkoituksensa.
Mikä on olemisen tarkoitus. Jos katsotaan Franklnia niin tarkoituksen voi itse oivaltaa missä tahansa olosuhteissa. Se on näin äkiste sanottuna oma sisäinen elämä. Itse luodaan oma tarkoitus joka tapauksessa. Paitsi jos alistut muiden tahtoon ja uskot heitä loppuun asti. Sekin on inhimillistä mutta minun mielestäni se on vain ihmisen eläinpuoli eli laumasidos. Ihminen voi kuitenkin itse valita oman suuntansa ja uskonkappaleensa. - adaas
Tee rikosilmoitus poliiseille.
1) Kiusaaminen yleensäkin loppuu
2) Voi saada rahaa :DD - äåäåäåäå
D: hm. miten jotkut näkee jotain homoa siinä, että tykkää kissoista...? voi jesus. älä vastaa niille netissä mitään, jos kiusaus jatkuu livenä nii naura ja heitä läpäks koko asia.
- dafasdfasdfa
Mä tekisin kans rikosilmoituksen! Noi on selviä kunnianloukkausasioita!!! Törkeetä miten sua kohdellaan!!!!
Tsemppii, älä anna periksi! - jokutyttö96
No ei se homoo jos tykkää kissoist, meil on kissa ja kissat on parhai eläimii ja tee ihmees rikosilmotus niist homoist jotka levittää paskaa susta!! ;D
- SCV NJHYT
Onko mahdollista ottaa todisteet mukaan poliisille? Nettisivun osotteet? kuvat? Saattais loppua se netti kiusaaminen. Kamerat on olemassa yrittää niillä ottaa kuvia. Kiusataanko sinua sitten koskaan kun olet paikanpäällä? Jos kiusataan niin kännykkä esiin ja nauhota vaikka puhetta ja vie poliisille.
- 7
Onneksi nettiä ei oltu vielä keksitty, kun minä olin koulussa.
- jokuvaa.............
Surkiaa touhua ku kissoistakaa saa enää tykätä rauhas!! Tsemppiä sulle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774