Ei ole...

..... voittanutta.
Ite sanon tässä tilanteessa tällä hetkellä auringon.
Tuohon vois jokainen laittaa omia fiilareitaan :)

11

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo saunan voittanutta, näin nukkupäivän iltana. Tässä sitten kaksi vaparia. Vielä hetki ni kesäloma koittaa:)))))

Auringon? Täällä taivas pilvessä, joka heittää välillä vettä... Mut ei haittaa:))

• Sibone*

Niin, kun se aurinko puuttuu täältäkin :)
        Ja viimeiset lomapäivät menossa..
        Jotain matalapainetta se aiheuttaa, väsyä.. mut tää on tää päivä.
        Huomenna uus :))

• Kyllä se huominen helpottaa:)))
      Sitähän pitäisi olla jo loman lopussa virkeä ja lepääntynyt :)

Just katoin toisella silmällä säätiedotetta, aurinkoa jo näytti ja 19astetta lämmintä:)))
      Kyllä se siitä suttaantuu.. Ei muutaku nokka kohti kattoa ja suupielet ylös:))))

• Kiitti, sä oot aina ihanan positiivinen :)
        Kyllä varmaan pitää kohta nokka kohti kattoa.. unia katseleen.. ;)
        Onneksi muuten vielä hiukka lomaa jäljelläkin, ens kuussa :))

• Heikunkeikku

Aurinko, Aurinko, Ah Armas Aurinko. Jepulis joo, on kutkuttavan ihanaa, kun se köllöttää taivaalla ja heittelee säteitään sinne tänne. Kun sen pään ottaa, niin "Hän" suorastaan törsää säteitä.

Kovasti aloin miettimään, minkä vaihtoehdon valitsisin. Tuli näet ekana mieleen Inspiraatio. "Ei ole inspiraation voittanutta."
      Oli kyse mistä tahansa tekemisestä, niin jos sisuksessa pyörii Valtaisa huvitus-fiilis, inspiraatio, niin johan jostakin putkahtaa ainaskin 100 energiapaukahdusta ja tekeminen tuntuu mukavalta, hauskalta, iloa tuottavalta, tyydytyksen antavalta ja ja sen semmosta.

Mutta minäpäs en tuohon sinun "Ei ole...........voittanutta"-lausahdukseen laita täytteeksi Inspiraatio-sanaa, huolimatta vaikka kovasti tahtoisin.

Elikkä: Ei ole Ystäviä voittanutta.
      Joo, minulle on suotu älyttömän älyttömän fantastisen ihania Ystäviä. Vaikka kirjoittaisin viiskytätuhatta ylistyssanaa, niin se olisi, kuin pierun tuulahdus tuulisen saharan päällä. Eli NIIN ihania ystäviä minulla on ja heistä iloitsen, etten kyllin saa sanotuksi:)

• Teemuna

No ei ton vanhan paksun auringon voittanutta. Hitto, se on kuitenkin aika itsekäs, omahyväinen ja jättää huomioimatta mun kohtuulliset tarpeet liian usein. Usein se pihtaa, joskus ylen antaa. Mitä sille pitäis tehdä?

• No et kokeillut viime yönä kuuta. Oli täydellinen kuunpimennys ja ainakin itselleni se oli joltinenkin elämys, taivas kun on hyvin vaalea ja valoisa joten kuun varjoon jäävää osaa ei juuri erottunut. Lisäksi kuu oli erittäin matalalla horisontin yläpuolella. Edelleen paikalla missä sitä seurasin huuteli vieressä koko ajan viiriäinen, metsässä sivummalla piti kaksi kettua ulvonta- ja murinakisaa ja tulipa vielä hirvi tornin viereen katsomaan mitä kummaa siellä keskellä yötä puuhataan.

Kotimatkalla sitten voi seurata miten kuun häviävän ohut sirppi kasvoi nopeasti täydeksi syvänkeltaiseksi pyöryläksi.

• Meriläinen

Kesäloman.
      Vielä huomisen jälkeen pitää raahautua sinne neljäksi yöksi.
      Sen jälkeen en pierasekaan sinne päin neljään viikkoon.
      Aina tarkkaan katson että suunta on muualle :))

• Valkosipulin voittanutta. Mä olen kai koukussa siihen. Syön sitä päivittäin raakaa valkosipulia siivutettuna voileivän päällä. Määrä sellainen1-2 kynttä/ruispalasiivu. Suu on joskus vähän palaneen oloinen, mutta ihan pakko syödä lisää.

• Putkivalo

Elämän. Hehheh ;)) Mä en osannut valita, joten laitan kaiken peliin. Se ehkä johtuu siitä, kun just huomasin että putkivalolla ei ole mitään jarruja, se on vaan kytkin päälle/pois. Yleensä se on päällä.

• Tulihan se valoilmiö vielä lomalla esiin, ja vei lähes mennessään!)

Aurinkoa ei oo mulle koskaan liikaa.. se ei "ylenanna" ;)
      Kuuta on myös tullut ihailtua toisinaan..
      Ystävät, loma jota vielä hiukka jäljellä.. sitte myöhemmin.
      Herkut kaikkinensa, myös valkosipuli..
      Elämä kokonaisuudessaan, upea repäisy ;)
      Hyvistä kommenteista kiitos kaikille!! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe