c5-03 ?

........

Nyt on kyseinen puhelin ollut tän päivän mulla... mutta, aiempaan verrattuna, joka oli tavallinen liukuläppä, on hiukka omituinen... uskon, että totun kyllä. Mutta, miksi ei saa yhteyttä verkkoon, vaikka saunalahdelta on tullut ne asetukset. Ja mistä löytyy soittoäänet?

23

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,.

Soittoäänet löytyy profiileista/muokkaa/soittoäänet..klikkaa päivämäärän alapuolelta tai jos muokkaat valikosta asetukset/omat asetukset/profiilit

• Ilmoittaako puhelin mitään, jos yrität mennä verkkoon? Oletko kokeillut wlanin kautta? Jos omaa ei ole, niin naapurin avoimen.

• .........

Ilmoittaa vaan, että ei yhteyttä verkkoon. Mulla on nimittäin soneran sähköposti ja haluaisin sen nyt toimivan tässä. Mutta, en saa verkkoasetuksista mitään soneran internetiä tähän. Muuten mun mielestä pitäis olla nuo sähköpostiasetukset kunnossa.

• Meneppä tänne: (Ainakin Symbian 3) Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet. Onko siellä Internet kohdassa 1 prioriteettina Sonera internet?

• .........

Nyt sain toimimaan soneran postin! Mutta, toinen ongelma... kun käynnistin kartat sovelluksen, tuli teksti, että et ole omassa verkossa? Mitä se tarkoittaa? Mulla on saunalahden asetukset ja otin sen mobiilipaketinkin just sen vuoksi, että ei tulisi yllättäviä kuluja?

• kiits

viittitkö kertoa miten toi s-postin sait toimiin? Herjaa koko ajan väärästä s-posti osoitteesta tai salasanasta

• Ovi mapsi aina ilmoittaa noin. Älä välitä siitä. Karttoja voi muuten ladata kännykkään Nokia Ovi suiten avulla.

• .........

Eikö täs mallis pitäis olla valmiina niitä karttoja, pitääkö niitä vielä ladata jostain?

• 5230,.

On siinä valmiina monia maita en ole itse tutustunu ku Pariisiin pohjoismaihin Amerikkaan jne ne ainakin löytyy ja Suomi tietenki,tolla voit navigoida heti,en tosiaan tiedä listaa noista maista mitä täs on valmiina mut tärkeimmät näyttäs olevan,en ole ladannu mitään itse

• Kyllä siinä on valmiina. Nokian ilmaiseen navigointiin kuuluu myös tottakai ilmaiset kartat/karttapäivitykset.

• -.-

Anteeksi, että tulen tänne kyselemään, mutta yhdistääkö C5-03 itsensä nettiin automaattisesti heti kun avaan luurin? Vai aloittaako se netin käytön vasta, jos avaan esim. selaimen? Pelkään, että aiheutan itselleni tahattoman suuren laskun. Entä voiko tuotteen palauttaa, jos ei ole avannut edes pakettia, se ei ole kastunut tai tippunut?

• 5230,.

ei mene,asetuksista voi laittaa sen kysymään hyväksyntä jollon ei pääse edes vahingossa net päälle ellet klikkaa salli,ainoa mikä ei kysy on sähköpostin autom haku mutta sekin pit ensin asettaa

• -.-

^ kiitos paljon tiedosta! Pystyisitkö vielä mitenkään neuvomaan tarkalleen, mitä kautta pääsen pistämään hyväksynnän päälle? Luultavasti Asetukset ja Yhteydet, mutta mitä sitten? Kiitos paljon jos viitsit vielä valaista!

• Minulla se kohta löytyy täältä: Asetukset->Yhteydet->Asetukset-> Datansiirto kotimaassa/ulkomailla

• 5230,.

klikkaa maapallo web kuvaketta>valinnat>asetukset>yleiset>yhteysosoite>kysy aina

• 5230,.

pikkasen erilainen n8:ssa

• Itseasiassa minullakin on tuo kohta. Mutta tuon minun antamani ohjeen mukaan puhelin kysyy aina jos se aikoo yhdistää nettiin, niin että yhdistetäänkö.

• 5230,.

Joo tässä ei oo tota sun toista systeemiä,tämäkin kysyy aina mennäkö nettiin vai ei poikkeus on sp.automaattinen haku sillon se piipahtaa kysymättä netin puolella sen about 8 sek,opera selaimissa voi laittaa sen kanssa kysymään "kysy aina" jos haluu mutta sitä en laita vaivaks

• Minulla täytyy kato olla nettiesto päällä ,koska käytän Nokia N8 tavallaan lenkkipuhelimena. Eli siinä on halvin Saunalahden liittymä johon ei tietenkään kuulu datapakettia. Käytän sitä matka mittarina.

• 5230,.

Niin sä käytät sports trackeriä siinä mittarina?

• Niin, juuri sitä. Ja jos matkan aikana tarvitsen karttaa, niin olen ladannut Suomen kartan Ovi mapsiin, ja käytän sitä offline tilassa.

• 5230,.
    • mellup

Heippa, minullakin on nyt c5-03 puhelin. Onko mitenkään mahdollista saada puhelimeen suojakoodilukitusta, kun avaa näppäimiä? Oon yrittäny vaikka kuinka kauan laittaa ja ettiä, mutta ei.. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe