Minä ja ystäväni olemme menossa heinäkuussa Ljubljanaan. Haluaisimme käydä myös Kroatian puolella. Mitä paikkaa suosittelisitte pohjois-Kroatiasta? Tarkoitus olisi vaan piipahtaa yhdeksi päiväksi Kroatiaan.
Ljubljanasta pohjois-Kroatiaan
6
907
Vastaukset
- Slovenia-fani
Lyhyt matka ja nopea tie on Zagrebiin eli Kroatian pääkaupunkiin.
Rannikon lähelle Pulaan on jo pidempi matka, mutta siellä on mm. oma colosseum ja muuta historiallsta nähtävyyttä.
Jos tärkeintä on bongata Kroatia, ehdotan näitä. Muuten suosittelen pikemminkin kuljeksimista ympäri Sloveniaa. Rannikon kaupugeissa, matkan varrella olevissa tippukiviluolissa ja Bledissä ainakin kannattaisi käydä.- "Tulisi jo heinäkuu"
Kiitos Slovenia-fani! Juu, suunnitelmissa on käydä myös ainakin Bledissä. Ehkä sitten katsomme paikan päällä mihin suunnataan. Rovinj kiinnostaisi myös.
- Istriafani
Rovinj on tosi kaunis pikkukaupunki. Jos aiotte olla Kroatiassa vain päivän, Opatija on lähellä, ei mene aikaa matkustamiseen. Istrian niemimaalla on myös viehättäviä pieniä kyliä, joihin ehtii jos jäätte pariksi päiväksi.
- Vaikka kaksi?
Suosittelen ehdottomasti Rovinj! Myös Porec ja Limskin kanaali ovat kauniita. Noinkohan yksi päivä riittää kun näette Kroatian kauneuden?
- sokol
Olisi kiva tietää, missä kävitte Sloveniassa ja Kroatiassa. Jäikö kytemään polte takaisin, kuten useimmilla siellä käyneistä?
Itse pidin Rovinjista ja Pulasta (siellä on iso hieno amfi teatteri ja sieltä pääsee muistaakseni myös kätevästi Venetsiaan jos haluaa). Mutta on toki monta muutakin hienoa paikka, itse vaan en ehtinyt kaikissa käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1193949Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713291- 262734
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html202430Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta392409Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62367En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102271Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272226Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset282171