moi

12v

Eli siis, oon 12 vuotias tyttö syntynyt 99. Muo ärsyttää se, että 99 tai 98 syntyneitä pilkataan ihan suunnattomasti iästään(ellen ole ainoa tapaus). Harmittaa kans, että tänne suomi24 keskusteluissa usein tullaan just tällasiä viestejä pilkkaamaan. "toi on joku 12vee kakara!!:D" tai "hahah:D 12 vuotiaat tääl valittaa!!" KAIKKI te ootte kans ollu joskus 12, tai ainaki tulette olemaan.

6

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17 vuotias

Jos suoraan sanotaan niin itse ajattelen 12-13 vuotiaita vielä aika kakaroiksi. Sitten kun on yli 15v. niin silloin voisin sanoa että on astunut toiselle tasolle eli varhaisaikuisuuteen/murrosiän jälkeiseen aikaan. Yleensä ihmiset leimaavat tietyn ikäluokan kaikki edustajat samanlaisiksi vain muutaman tapauksen perusteella. Parasta olisikin jos kitjoittelisit asiallisesti ja kertomatta ikääsi. Jos kirjoitat trollisti, kaikki tietävät että olet häirikkö 10v. kakara :)

muutaman vuoden kun saat ikää niin tuskin kukaan enää iästä pilkkaa.

Olisi kiva tietää mitä ennakkoluuloja porukalla on 16-18 vuotiaista :)

• 12v

No, kiva, että vastasit asiallisesti:)

• Jumalten juoma

Lopettakaa se ES:n juominen niin voidaan puhua asiasta.

• 12v tyttö

Moi mä oon kans 12v ja mua ärsyttää just sellanen kakaraks puhuminen, mut must tuntuu et ku me ollaan 15v niin se sama jatkuu, koska aina jostain löytyy sellanen nenäkäs isottelija

• llaree

Kyllä kaikki on joskus saanu nuoresta iästään kuulla. Kaikki 15 tai 18 yms ikäset on ollu kans sen 12 vuotta. Niin että ette te 99 tai 98 syntyneet oo poikkeuksia.

Ite oon 93 ja muistan kyllä ihan hyvin kun mua pidettiin ihan pikkusena. Ja pidetään tietysti vieläkin jos oon itteäni vanhemmassa seurassa. 12 vuotiaat täällä kuuluu niihin nuorimpiin, joten tottakai niitä pidetään pienimpinä. Ikä muuttu koko sun elämän ajan ja aina tuut oleen jonkun mielestä vanha ja jonkun mielestä nuori. Jos joku loukkaantuu siitä että suomi24 joku haukkuu 12-vee kakaraks niin ei täällä tarvii olla, tulee sitten muutaman vuoden päästä uudestaan ku on "jo vanha"

• Se johtuu siitä, että valtaosa ikäisistäsi kakaroista käyttäytyy kuin idiootit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe