Eli siis, oon 12 vuotias tyttö syntynyt 99. Muo ärsyttää se, että 99 tai 98 syntyneitä pilkataan ihan suunnattomasti iästään(ellen ole ainoa tapaus). Harmittaa kans, että tänne suomi24 keskusteluissa usein tullaan just tällasiä viestejä pilkkaamaan. "toi on joku 12vee kakara!!:D" tai "hahah:D 12 vuotiaat tääl valittaa!!" KAIKKI te ootte kans ollu joskus 12, tai ainaki tulette olemaan.
moi
6
81
Vastaukset
- 17 vuotias
Jos suoraan sanotaan niin itse ajattelen 12-13 vuotiaita vielä aika kakaroiksi. Sitten kun on yli 15v. niin silloin voisin sanoa että on astunut toiselle tasolle eli varhaisaikuisuuteen/murrosiän jälkeiseen aikaan. Yleensä ihmiset leimaavat tietyn ikäluokan kaikki edustajat samanlaisiksi vain muutaman tapauksen perusteella. Parasta olisikin jos kitjoittelisit asiallisesti ja kertomatta ikääsi. Jos kirjoitat trollisti, kaikki tietävät että olet häirikkö 10v. kakara :)
muutaman vuoden kun saat ikää niin tuskin kukaan enää iästä pilkkaa.
Olisi kiva tietää mitä ennakkoluuloja porukalla on 16-18 vuotiaista :) - 12v
No, kiva, että vastasit asiallisesti:)
- Jumalten juoma
Lopettakaa se ES:n juominen niin voidaan puhua asiasta.
- 12v tyttö
Moi mä oon kans 12v ja mua ärsyttää just sellanen kakaraks puhuminen, mut must tuntuu et ku me ollaan 15v niin se sama jatkuu, koska aina jostain löytyy sellanen nenäkäs isottelija
- llaree
Kyllä kaikki on joskus saanu nuoresta iästään kuulla. Kaikki 15 tai 18 yms ikäset on ollu kans sen 12 vuotta. Niin että ette te 99 tai 98 syntyneet oo poikkeuksia.
Ite oon 93 ja muistan kyllä ihan hyvin kun mua pidettiin ihan pikkusena. Ja pidetään tietysti vieläkin jos oon itteäni vanhemmassa seurassa. 12 vuotiaat täällä kuuluu niihin nuorimpiin, joten tottakai niitä pidetään pienimpinä. Ikä muuttu koko sun elämän ajan ja aina tuut oleen jonkun mielestä vanha ja jonkun mielestä nuori. Jos joku loukkaantuu siitä että suomi24 joku haukkuu 12-vee kakaraks niin ei täällä tarvii olla, tulee sitten muutaman vuoden päästä uudestaan ku on "jo vanha" Se johtuu siitä, että valtaosa ikäisistäsi kakaroista käyttäytyy kuin idiootit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908