Palstalle eksyvien häiriköiden älykkyydestä ei ole tietoakaan, se on tunnettu tosiasia, tunneälystä nyt puhumattakaan. En noteeraa yleensä moukkien kirjoituksia, mutta että joku KEHTAA kirjoittaa täyttä asiaa olevaan ketjuun viestin TOISEN KIRJOITUSVIRHEISTÄ, oli liikaa jo minullekin.
Siis kirjoitusvirheistä! Ei voi olla totta!
Asiahan siinä tärkeää on, eikä se, miten se on tänne kirjoitettu!
Ja sitten moukka vielä viitsii piruilla, että toivottavasti viranomaisille asioidessa muistaa käyttää oikeaa kieltä...
Tuollaisen ala-arvoisen haaskan mielestä ilmeisesti esim. dysfaatikoilla ei ole oikeutta asioida kirjallisesti viranomaisten kanssa, eikä muillakaan luki- tai näköhäiriöisillä ihmisillä. Pitäisikö suomen kielestä vaatia oikein jokin tutkinto suoritettavaksi, ennen kuin ottaa kirjallisesti yhteyttä viranomaisiin.
Mistä noita moukkia oikein sikiää, onko kesähelle nostanut heitä kuin kakkakärpäsiä takkuamaan typeryyksiään ja louskuttamaan omaa tyhjää korvien väliä - siellä kun ei löydy kenellekään mitään annettavaa.
Olen viimeisen viikon aikana saanut s-postia mm. oikeustieteen- ja lääketieteen kandidaateilta ja kumma kyllä heidän viesteissään on vilissyt kirjoitusvirheitä, mutta kyllä minun ymmärrykseni on riittänyt ottamaan tarkoitetusta asiasta selvän. Joten mikähän se tutkinto pitäisi kirjoitusvirhekandidaatin mielestä oikein viranomaisille asioidessa olla...
Voi härre guud sentään :D
4
100
Vastaukset
- Onhan täällä nähty
On täällä vuosien mittaan nähty jos jonkinlaista palstapoliisia...
Yhteen aikaan joku oli täysin vakuuttunut, että lastensuojeluun on aihetta, jos joku kirjoittaa yöllä. Voihan nenä sentään! Ja voi voi kun huostahulluus ei ollut vielä silloin huipussaan kun tein vuorotyötä ja useinkin istahdin koneelle yöllä töistä tultua.
Ai niin, ja erään riiviön mielestä YLILIHAVILTA vanhemmilta on lapset otettava huostaan... Varmaan likinäköisiltäkin, ainakin niiltä, joiden linssit on miinus ysin luokkaa, koska on syytä epäillä, että eivät enää näe, missä tanavat pyöriskelevät.
Niin että lapset pois vain kaikilta, jotka vielä tähän aikaan ovat koneella, ei mitään väliä, onko töistä kesäloma vai mitä tai vauva valvottaa tai omat kolotukset pitävät hereillä, kelvotonta vanhemmuutta joka tapauksessa :D - Aamunavaus
ja nyt sain lukea aamunavauksena, että ihmiset voivat ihan vain TILATA itselleen kaikenlaisia vaikeuksia alkaen kaikenlaisista muutuneista elämäntilanteista aina sairauksiin ja kaikkiin onnettomuuksiin asti.
Mistä noita idiootteja oikein tulee? - pönkkäpönäkkä
Suomesta. Meiltä täältä suomesta. On opetettu että viranomainen on aina oikeassa, siis kansan palvelija ja kansaa palveleva viranomainen ja kansa on aina väärässä ja varsinkin se yksittäinen viranomaisen jalkoihin jäänyt ja jätetty ja painettu kansalainen. Ja jos uskaltaa vaatia oikeuksiaan niin se on menoa sitten
jos ei muuten niin sitten viedään vaikka lapset jos ei kaikkein vaativimmille kansalaisille mitään voida eikä hiljaisiksi saada.
Louskuttajia ja suun soittajia ja varsinkin kanssa ihmisten väheksyjiä ja mollaajiahan on ollut aina.
Se vain ihmetyttää että mitä nämä kaikkein parhaimmat ihmiset maailmassa
tälläisten luusereitten palstoilta oikein hakevat
- itsetuntonsa pönkitystäkö...... - juu, hyvin pönäkkä
Tietysti olemattoman, onnettoman itsetuntonsa pönkkää, ei se raukalla muuten pystyssä pysy ollenkaan. Sen tarve on niin kiihkeää, että sen saamiseen uhrataan kaikki moraali ja itsekunnioitus, mikä on tietysti enemmän kuin surullista hänen itsensä kannalta, mutta niin pitkälle hänen aivotyöskentelynsä ei yllä, että hän sitä itse surisi.
Täällä käyneissä moukissa on kaksi ryhmää mitä sivistystasoon tulee:
Eka ryhmä ei varmaan edes tiedä, mitä sanat sivistys ja moraali tarkoittavat.
Toinen ryhmä luulee tietävänsä ja pitää itseään mahdottoman sivistyneenä, vaikka perinteisesti henkisen sivistyksen mittarina ei ole käytetty mitään opiskelemalla hankittuja taitoja.
Yhteistä em:lle on tarve olemattoman itsetunnon pönkitykseen, mikä tapahtuu toisten kustannuksella. On siis löydettävä joku tai jokin ihmisryhmä, johon he pääsevät purkamaan omaa moukkamaisuuttaan. Mikään järjellä hankittu tieto ei mene heillä perille, koska surkea itsetunto on tunne-elämän, ei järjen asia.
Sen takia heille ei ole merkitystä sillä, mitä asioista paremmin tietävät niistä puhuvat, esim. hallituksen ministerit voivat kuorossa selittää, miten huostaanotoissa on menty osin hakoteille, mutta tämän ryhmän tallukka mekkaloi "Ihan sama, mitä ministerit sanovat. Turhia huostaanottoja ei ole tehdä" Siis järjellä ei ole m itään tekemistä tolvanakerhon kanssa.
Olemattoman itsetunnon toinen ääripää on se, kun ihminen kuvittelee itsestään aivan liikoja. Tästä tulee mieleen eräs nimimerkki, joka aiemmin häiriköi täällä paljonkin. Jos heille hakee jotain yhdistävää piirrettä, voisi se olla vaikka suunnaton itsekeskeisyys eli "kun minä olen nähnyt vain juoppojen perheiden huostaanottoja, niin ei muuta ole olemassakaan". Luonnevammaisuuteen viittaa suunnaton viha, joka ainakin erään kirjoittajan tekstistä kumpuaa.
Ja silkka silkeilyn halu teettää joillain ala-arvoisia asioita, kuten jossain ketjussa pilkataan erään kirjoittajan aivan normaaleja, tavallisia perheen äidin piirteitä ja käytösmalleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400