Ajoseuraa

Uusiin ympyröihin

Löytyykö Lahden seudulta moottoripyöräilyä harrastavalle naiselle ajoseuraa naisesta ja ehkä miehestä? Häiriköt älkää vaivautuko! Tämä ei ole treffipyyntö!
En halua ajaa vielä missään suuressa porukassa.
Yht.tietoja myöh.

12

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENduroniksi

No kai noita löytyy mutta kannattais kertoa et millanen pyörä sulla on?? Jos esim sulla on joku kyykky niin sillä aika ikävä ajella mettäpolkuja.

• Uusiin ympyröihin

Sori, kun ei tullut mieleen tuota pointtia. Pyörä on Kawasaki 450 Ltd. Ei siis kyykky.

• rohkeasti vaan

Satamaan kattelemaan kun muutkin kokoontuu, siellä sitten kaveraamaan kaltaisten kanssa, eiköhän joku löydy jolla on samankaltaisia fiiliksiä..

• BMW-motoristi

Saako sulta pimpsaa? Edes säpiä.

• Näköjään

joka osioon eksyy nuo häiriköt, jotka eivät osaa lukea eivätkä ymmärrä muusta maailmasta mitään. Oma halu vaan päällimmäisenä. Koko 24 voitais hävittää.

• Uusiin ympyröihin

Annan vain naisille!

• bandu 1250

Tietenkin löytyy! Mun mukaan voi lähteä ajelemaan! Olen mies jos kiinnostaa ajoseura niin otapa yhteyttä!

• sipsun sipsun

Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

• bandu 1250
        sipsun sipsun kirjoitti:

Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

Mies olen ja oma moottoripyörä seisoo talon edustalla,silloin ku en aja sillä! Nimimerkki tulee isosta bandiitista! Enkä ole täältä mitään seksiseuraa etsimässä!

• Tässä linkki varmaan parhaaseen seuraan antamillasi "kriteereillä" ikäsi jota en tiedä tuskin tuottaa ongelmaan sillä kinkuilla on myös "nuorisojaos" :)

http://www.ylikypsatkinkut.fi/

Kinkut vaikuttaa päijäthämeen ja uudenmaan alueilla.

• vetana

Hei, toivottavasti olet saanut kesän aikana mukavasti kilometrejä hyvässä seurassa. Itse ajelen Lahden lähettyvillä useasti, joten otahan yhteyttä jos kaipaat vielä ajoseuraa. Olen naismotoristi - kilometrejä alla vasta muutama tuhat.

• pepa--87

Minäkin uusi naismotoristi-ainakin ens kesänä :D Justiinsa kortin sain tällä viikolla :)
      Elikkäs mailia saapi laittaa [email protected]
      Pohjosesta oon,mutta tiijjä minne sitä eksyy jos/ja kun ens kesänä motskarin hankin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe