Ajoseuraa

Uusiin ympyröihin

Löytyykö Lahden seudulta moottoripyöräilyä harrastavalle naiselle ajoseuraa naisesta ja ehkä miehestä? Häiriköt älkää vaivautuko! Tämä ei ole treffipyyntö!
En halua ajaa vielä missään suuressa porukassa.
Yht.tietoja myöh.

12

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENduroniksi

No kai noita löytyy mutta kannattais kertoa et millanen pyörä sulla on?? Jos esim sulla on joku kyykky niin sillä aika ikävä ajella mettäpolkuja.

• Uusiin ympyröihin

Sori, kun ei tullut mieleen tuota pointtia. Pyörä on Kawasaki 450 Ltd. Ei siis kyykky.

• rohkeasti vaan

Satamaan kattelemaan kun muutkin kokoontuu, siellä sitten kaveraamaan kaltaisten kanssa, eiköhän joku löydy jolla on samankaltaisia fiiliksiä..

• BMW-motoristi

Saako sulta pimpsaa? Edes säpiä.

• Näköjään

joka osioon eksyy nuo häiriköt, jotka eivät osaa lukea eivätkä ymmärrä muusta maailmasta mitään. Oma halu vaan päällimmäisenä. Koko 24 voitais hävittää.

• Uusiin ympyröihin

Annan vain naisille!

• bandu 1250

Tietenkin löytyy! Mun mukaan voi lähteä ajelemaan! Olen mies jos kiinnostaa ajoseura niin otapa yhteyttä!

• sipsun sipsun

Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

• bandu 1250
        sipsun sipsun kirjoitti:

Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

Mies olen ja oma moottoripyörä seisoo talon edustalla,silloin ku en aja sillä! Nimimerkki tulee isosta bandiitista! Enkä ole täältä mitään seksiseuraa etsimässä!

• Tässä linkki varmaan parhaaseen seuraan antamillasi "kriteereillä" ikäsi jota en tiedä tuskin tuottaa ongelmaan sillä kinkuilla on myös "nuorisojaos" :)

http://www.ylikypsatkinkut.fi/

Kinkut vaikuttaa päijäthämeen ja uudenmaan alueilla.

• vetana

Hei, toivottavasti olet saanut kesän aikana mukavasti kilometrejä hyvässä seurassa. Itse ajelen Lahden lähettyvillä useasti, joten otahan yhteyttä jos kaipaat vielä ajoseuraa. Olen naismotoristi - kilometrejä alla vasta muutama tuhat.

• pepa--87

Minäkin uusi naismotoristi-ainakin ens kesänä :D Justiinsa kortin sain tällä viikolla :)
      Elikkäs mailia saapi laittaa [email protected]
      Pohjosesta oon,mutta tiijjä minne sitä eksyy jos/ja kun ens kesänä motskarin hankin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2372
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1558
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1335
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1329
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1217
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      140
      1072
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1018
    9. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      120
      978
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    Aihe