Ajoseuraa

Uusiin ympyröihin

Löytyykö Lahden seudulta moottoripyöräilyä harrastavalle naiselle ajoseuraa naisesta ja ehkä miehestä? Häiriköt älkää vaivautuko! Tämä ei ole treffipyyntö!
En halua ajaa vielä missään suuressa porukassa.
Yht.tietoja myöh.

12

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENduroniksi

      No kai noita löytyy mutta kannattais kertoa et millanen pyörä sulla on?? Jos esim sulla on joku kyykky niin sillä aika ikävä ajella mettäpolkuja.

      • Uusiin ympyröihin

        Sori, kun ei tullut mieleen tuota pointtia. Pyörä on Kawasaki 450 Ltd. Ei siis kyykky.


    • rohkeasti vaan

      Satamaan kattelemaan kun muutkin kokoontuu, siellä sitten kaveraamaan kaltaisten kanssa, eiköhän joku löydy jolla on samankaltaisia fiiliksiä..

    • BMW-motoristi

      Saako sulta pimpsaa? Edes säpiä.

      • Näköjään

        joka osioon eksyy nuo häiriköt, jotka eivät osaa lukea eivätkä ymmärrä muusta maailmasta mitään. Oma halu vaan päällimmäisenä. Koko 24 voitais hävittää.


      • Uusiin ympyröihin

        Annan vain naisille!


    • bandu 1250

      Tietenkin löytyy! Mun mukaan voi lähteä ajelemaan! Olen mies jos kiinnostaa ajoseura niin otapa yhteyttä!

      • sipsun sipsun

        Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".


      • bandu 1250
        sipsun sipsun kirjoitti:

        Nimimerkistä päätellen olet vain "mies".

        Mies olen ja oma moottoripyörä seisoo talon edustalla,silloin ku en aja sillä! Nimimerkki tulee isosta bandiitista! Enkä ole täältä mitään seksiseuraa etsimässä!


    • Tässä linkki varmaan parhaaseen seuraan antamillasi "kriteereillä" ikäsi jota en tiedä tuskin tuottaa ongelmaan sillä kinkuilla on myös "nuorisojaos" :)

      http://www.ylikypsatkinkut.fi/

      Kinkut vaikuttaa päijäthämeen ja uudenmaan alueilla.

    • vetana

      Hei, toivottavasti olet saanut kesän aikana mukavasti kilometrejä hyvässä seurassa. Itse ajelen Lahden lähettyvillä useasti, joten otahan yhteyttä jos kaipaat vielä ajoseuraa. Olen naismotoristi - kilometrejä alla vasta muutama tuhat.

    • pepa--87

      Minäkin uusi naismotoristi-ainakin ens kesänä :D Justiinsa kortin sain tällä viikolla :)
      Elikkäs mailia saapi laittaa [email protected]
      Pohjosesta oon,mutta tiijjä minne sitä eksyy jos/ja kun ens kesänä motskarin hankin :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5899
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      514
      3690
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      184
      3512
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2714
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 276
      2116
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1563
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe