vanhempien ero

apua!

Olen 14 vuotias poika ja vanhempani ovat eronneet hiljattain minulle se on aivan hirveää en ole ollut ulkon tai kavereiden kanssa moneen päivään eron takia.
äiti ei sano siitä muuta kuin että isä loukkasi äitiä pahasti ja tekee tyhmyyksiä (ei hakkaamista tai pettämistä tietääkseni) että sen takia ne eros.
Mitä teen kun toivon eniten tässä maailmassa että ne palaisi yhteen äiti sanoi että ei rakasta isää enää eikä luota enään isään.
isä sanoi minulle että ''Antaisin vaikka vasemman käteni että saisin äitis takaisin''
uskon että isä ei enään tee tyhmyyksiä mutta äiti ei taida uskoa.
katselen vain meidän yhteistä perhe kuvaa ja itken ku kaikki oli hyvin.
minä en tee muuta kuin makaan.
Minä en saa sitä pois mielestäni että: meillä ei tule olemaan hauskaa enään perheen kanssa, mielessäni pyörii vain niiden ero.
itken jos vain edes vilkaisen vanhoja kuvia jossa olin pienempi ja kaikki oli hyvin.
PLIIS IHMISET AUTTAKAA MINUA MITÄ TEEN ETTÄ SAAN VANHEMMAT TAKAISIN YHTEEN?

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei teinit.......

Provo ja provonakin huono. Ei kai taas ole se.........L

• TJKA

Lissu heräs poikana tänään, mielenkiinnolla odotan jo huomista avautumista.....

• AKM.

huomenna lissu voi olla joko homo tai lesbo, näitä vähemmistöjä hän ei ole vielä käyttänyt...

• huolessa

Entä jos aloittaja ei ole provo?!

• Jos olet tosissasi etkä kerro tekaistua tarinaa, kuten netissä on aika usein tapana, kertoisin seuraavaa.
      Koeta pysyä iloisena ja optimistisena. Aikuiset hoitavat sitten omat asiansa, miten parhaiten pystyvät.
      Totuus on, että lähes kaikki lapset haluaisivat, että eroa ei tapahtuisi. Lastenpsykiatrikaverini kertoo, että vuosien kuluttuakin lapset toivovat vanhempien menevän taas yhteen, vaikka vanhemmat kokevat, että asia on jo aikaa sitten käsitelty.
      Poika: pidä oma mielesi hyvänä. Kerro toiveesi molemmille vanhemmillesi. Älä murehdi asiaa liikaa. Heidän täytyy asia hoitaa, ei ole sinun vastuullasi. Printtaa tämä tekstisi ja anna molempien vanhempiesi lukea.
      Anna vanhempiesi lukea tämä myös: yhteen siitä, järki käteen ja heti! Toivoo 53-vuotias naislääkäri, kolmen lapsen äiti.
      Kaikkea hyvää sinulle!
      Jos oli provo, kaikkea hyvää sinullekin!

• Ei provoilla

Toivoisin että täällä ei heti arveltaisi kaikkea provoksi, ei milloinkaan jos kirjoitus on lapsen asemasta oleva.

JA TODELLA TOIVOIN, ETTÄ PROJA EI ENÄÄ KIRJOITA KUKAAN.
      Ei pidä rikkoa enempää kuin on jo rikki ja ainut kanava on kirjoitella täällä ajatuksiaan, kun ei ole mitään tai ketään muuta.
      Jokainen tarvitsee apaua ja toivoa asioiden selviämiseen. Lapsen tuska erossa on aivan hirvittävä, se niin usein jää ajattelematta.

• äiti50v

Hei.Sä et voi tilanteelle mitään,vanhemmilla voi olla asioita,mitä sä et tiedä.Sulla on kuitenkin molemmat vanhemmat vaikka ne ei asuisikaan yhdessä.Asiat alkaa rullamaan omalla painollaan ja sä olet sen ikäinen,että voit päättää,kumman kanssa asut.Tapaat sitten toista vanhempaa aina kun haluat.Ero on vaikea asia mutta se ei ketään tapa.Sulla on on elämä ja kasvat mieheksi,sun pitää olla itses kanssa väleissä ja nauttia siitä omasta elämästä.Älä murehdi asioita,mille ei mitään voi.Tsemppiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe