Miksi ihmiset menevä istumaan tai seisomaan kulkuväylille, esim. ostoskeskusten rappusille tai liukuportaiden eteen, tukkien sisäänpääsyn kauppoihin? Normaali ihmisen luulisi tajuavan että penkit ovat istumista varten ja jos penkkejä ei siinä ole, ei ole toivottavaa myöskään siinä silloin istua. Tyhmältä tuntuu kiertää painavien kauppakassien kanssa jotain mölyävää laumaa joka istuu esim. Jyväskeskuksen edessä toimettomana, kun nämä voisivat istua sivummalla kaikessa rauhassa. Päätinkin että jo loppuu nöyristely, tästä lähin survon itseni läpi massasta joka kulkuväylille on jäänyt lorvimaan. Toivottavasti ottavat opikseen.
Typerykset ovat tiellä!
18
336
Vastaukset
- järjestyspoli
niinpä. jos kaikki ihmiset seisoskelisivat kadunkulmissa, ei kukaan mahtuisi liikkumaan. (sanoi yks passipoliisi viisaasti muinoin). siispä passipoliiseja jalkautumaan ja häätämään teidentukot pois loitommas. tai oikeastaan ne hölmöt zombit seisisos- istuskelijat pitäisi saada aluepysäköintikieltomerkikkilainmukaisesti sakkolihoiksi.
- Mä runnon läpi vaan
Vai on lehmät ilmaantuneet keskelle raittia!
Sama havainto täällä, ihmiset ilmeisesti pyörivät niin tiiviisti sen oman napansa ympärillä, etteivät he yksinkertaisesti kykene havainnoimaan ympärillään tapahtuvaa. Onkohan ne juoneet aivonsa pihalle vai täräyttäneet päänsä pahemman kerran joskus jossain - siltä ainakin välillä tuntuu. - f43t45h64ujh65j5
Kerran oli aamuvarhaisella, itse kävin jo ennen, jotain 0800 aikoihin ruokakaupassa, mitään kaljaakaan ostamassa ruokaa vain, sitten istahdin torin laidalle betonille juttelemaan isäntien kanssa, joilla oli viinaa, en juonut, juttelemaan vaan että mitä on tapahtunut.
Sitten tuli joku, joo tunnistin, ilmeisesti joku kiertävä vartija samalla alueella naureskellen siihen, ei virkapuvussa, muuten vaan naureskellen kysyi siinä: mitä pojat meinaa?
Minä vaan olin kyselemässä että mitä on tapahtunut, huvin vuoksi isänniltä.
Torialue on Suomen lain mukaan luvallinen alue nauttia alkoholia, kuten esim. kirkkopuisto.
En tosiaan nauttinut alkoholia ollenkaan, ruokaa vaan aamulla ostamassa lisää äkkiä. - tutkittu homma
Tähän on olemassa tieteellinen selitys;
Suurin osa ihmisiä ovat laumaeläimiä, eli tekevät kaiken kuten muutkin (menevät armeijaan, kokevat hurmiota kun Suomi voittaa jääkiekossa kultaa jne.) ja juuri sama ryhmä kadehtii ihmisiä jotka osaavat olla omia itsejänsä ja tehdä/pitää asioista joita itse haluaa tehdä.
Nämä laumasielutkin haluavat erottua massasta ja tulla huomatuksi, ja yksi hyvä keino on tämä;
He hinaavat homeperseensä porukalla siihen paikkaan jossa ovat tiellä ja muut joutuvat väistelemään; oviaukot, luikuportaiden eteen jne. jne..
Ja juuri nämä samaiset laumasielut ovat sen verran vatipäitä, että kun menet huomauttamaan että "viitsittekö väistää", niin katsovat kuin öö aapisen laidalla. Ei tämä ihmisryhmä mitään mistään opikseen voi ottaa, ei ne yksinkertaisesti ymmärrä. - vrvrvrvrvrvrvrvrvrv
Samaa asiaa oon miettinyt vuosia esim. Tampereen rautatieasemalla!! Kun pitäis päästä pikaseen vaihtaa junaa ja sukeltaa rappusia pitkin alikulkutunneliin, niin siinä eessähän töröttää suurin piirtein kaikki ne jotka on tullu vaan vastaan jotakin ja sit jäävät siihen vielä kuulumisia vaihtamaan. Kun parilla sadalla ihmisellä ois kiire päästä rappusiin, varsinkin nykyään kun junat on aina myöhässä. Menisivät tosiaan jonnekin muualle turiseen. Toinen ilmiö junassa on mm. se että kun päätepysäkkinä on Tampere eikä kiirettä jatko junaan, ollaan kuitenkin heti ensimmäisenä jonottamassa ovella että varmasti pääsee eppuna ulos! V--- että sapettaa. Miksei voi oottaa kiltisti paikallaan ja lähtee vasta sitten kun jatko yhteyksiin kiirehtivät ovat päässeet pihalle? JA ikävä kyllä näissä osuu ikähaarukka aika hyvin tohon n. 15-20 vuotiaisiin. Oma napa nostaa päätään näinkin vähäpätösissä asioissa! Muitten huomioon ottaminen on hävinny tyysti. Ja sulle joka leuhosit paskamahasta... ketkäköhän tässä niitä laistoja velliperseitä on??
- vrvrvrvrv
Auttaa se omaan oloon, niinkun maan tapana tuntuu olevan :) Rauhotu hyvä ihminen.
- mikko44
Ne on nuo joutilaat nuoret, jotka täyttää kaikki paikat.
Syljetään rapuille ja kiroillaan ja ryypätään. Ettisivät
töitä. Saavat kotoa rahaa, ei tarvii mitään tehä..- penkit toisaalla
Tuossakin niitä pöljiä väyläntukkijoita näkyy.
http://www.ksml.fi/video-kuva/webkamerat/jyvaskyla/
- Mikä ihmisiä riivaa?
Eihän sitä voi paljon vaatia, kun ei ilmeisesti ole paljon annettu.
Mikä siinä on esim. kevyenliikenteenväylillä ihmiset melkein järjestään kulkevat kuin maanomistajat, 2 - 3 ihmistä rintarinnan ja pahimmassa tapauksissa vielä sauvoilla huitoen ja tilaa ei kyllä anneta, ei voida mennä kohteliaasti yhtään limittäin vastaantulijan tullessa, vaikka vastaantulija kulkee jo ihan tarpeeksi reunassa hyvä ettei ojanpohjia. Näin toimii ainakin 80 % vastaantulijoista.
Ei mennään vaan kuin juna rataansa, ei huomioida muita, viestitetään vain sieraimet levinneenä, että me mennään tästä ja muut saa mennä mistä mahtuvat.
Näitä aivonsa narikkaan jättäneitä sitten riittää ihan kokoajan, meni ihan minne vaan. Sitäpaitsi näitä "tyhjää kolisee päässä" -tyyppejä löytyy kaikista ihmisryhmistä, kaikilla yksi ainoa ajatus "Minä, minä ja minä ensin, muut sitten."
Kaikenlisäksi nämä aivonsa jollain ihmeellisellä tavalla kutistaneet ovat sellaisia, että jos heille tekee samalla tavalla, niin voi kauhea mikä mutina, supina ja peräänhuutelu siitä syntyykään, hyvä ettei päälle käydä.
Kyllä ottaa koville olla kohtelias, ystävällinen ja toiset huomioonottava, kun vastavuoroisuus on niin vähissä. - mnso
Missä nuoriso, siellä vain ongelma.
- minäminäitte
onneksi sentään aikuiset ihmiset tajuavat, että kun on oma auto tai vaikka firman ihan just mun/sun ikiomaan käyttöön lainattu, niin sillä kuljetaan YKSIN. on niin suuri ilo seurata esim liikennevaloissa aamulla ohikulkevaa autojonoa, kun jokaisessa autossa istuu vain yksi henkilö. siinä hän sitten pohtii, minkälaisen kansainvälisen käsimerkin antais edessätöpeksivälle tai idiootille, joka sivuuttaa väärin tai kurjalistoa edustavalle jalankulkijalle, joka ihan uhallakin yrittää ylittää katua vaikka jalankulkijan valo on vasta sekuntti sitten vaihtunut vihreäksi.
- nonih
Satutko tietämään, että säännöllistä kimppakyyditystä ei ole laillistettu, joten lainrikkojaksihan sitä alkaisi, jos porukkaa kyytiin ottaisi.
- koppiais(pykälä)mäki
en satu. en kuitenkaan usko enkä ihan pienillä selityksillä suostu vastakaan uskomaan, että on kiellettyä ottaa joku kaveri kyytiin. mitä laillistamista siinä tarvitaan? täähän kuuluu jus siihen niinsanottuun "se on vain järjestelykysymys" -sanontojen joukkoon. lue sinä vain ahkerasti lakikirjoja ja jos käyt joskus ihan ulkomaillakin niin tutustu niidenkin maiden lakeihin. huomaat, että hups, taas tuli rikottua lakia jos toistakin. mitenkähän, muuten , säännöllisen kimppakivan kanssa? onko laillistettua?
- ota rennosti
ai sä reppana et ymmärtäny huumoria, vaan vedit herneen henkosiin, ihan vapaasti vaan
- heti tänne mulle nyt
Just noin HYVÄ!!!
Eron huomaa myös ihmisten jonotustavassa vaikka bussipysäkillä.
Täällä Suomessa jengi jonottaessaan linja-autoon tukkii poikittain koko jalkakäytävän estäen muiden liikujien väylän kokonaan.
Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin niin siellä ihmiset jonottavat jalkakäytävällä bussin suuntaisesti huomioiden muutkin liikkujat.
Tämä nyt ainoastaan yksi esimerkki tästä muiden kanssaihmisten huomioimisesta vaan..- niinpä..
"Täällä Suomessa jengi jonottaessaan linja-autoon tukkii poikittain koko jalkakäytävän estäen muiden liikujien väylän kokonaan.
Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin niin siellä ihmiset jonottavat jalkakäytävällä bussin suuntaisesti huomioiden muutkin liikkujat."
Totuushan se on että suomalaiset ovat muutenkin aika tootteroita ruotsalaisiin verrattuna. Monessa asiassa. - kyynärpäätatiikalla
niinpä.. kirjoitti:
"Täällä Suomessa jengi jonottaessaan linja-autoon tukkii poikittain koko jalkakäytävän estäen muiden liikujien väylän kokonaan.
Ei tarvitse mennä kuin Ruotsiin niin siellä ihmiset jonottavat jalkakäytävällä bussin suuntaisesti huomioiden muutkin liikkujat."
Totuushan se on että suomalaiset ovat muutenkin aika tootteroita ruotsalaisiin verrattuna. Monessa asiassa.teinixet on niitä oviaukontukkijoita.
- Naked Ass
kyynärpäätatiikalla kirjoitti:
teinixet on niitä oviaukontukkijoita.
Sama rikastuttajajengi tuntuu pyörivän Forumissa päivästä toiseen..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944