Olemme 6 kk asuneet ja työskennelleet yhdessä Turkissa ja menimme täällä naimisiin viikko sitten. Voisiko jotkut ystävälliset ihmiset hiukan valottaa meille, että mikä olisi paras ja nopein keino päästä Suomeen. Olemme ajatelleen ottaa turistiviisumin ja mennä Ankaraan sitä anomaan ja mennä sitten Suomeen odottamaan oleskelulupaa. Onko kokemuksia ja vinkkejä kokeneemmilta? Odotamme asiallisia kommentteja :). Kiitos jo etukäteen :).
Vastaukset 7
- simplething
Emme voi auttaa,pysykää siellä.
- TK
Oleskelulupaa pitää odottaa siellä missä sitä anoo.
Katso esimerkkejä täältä: http://www.migri.fi/netcomm/content.asp?path=8,2472,2495 - Ninnuli01
Saimme viisumin 3 päivässä Peppuun vetävälle muslimiaviomiehelleni. Kohta päästään kotiin. Ainut huono puoli ihanassa Suomenmaassa on se että siellä on paljon myös ääliöitä joiden aivotoiminta on lähestulkoon totaalisen hyytynyt tai mahdollisesti täysin kuollut. Heitä on mahdollisesti vedelty liikaa muihinkin aukkoihin kuin peppuun.
- ninni..
katotaan parinvuoden päästä mitä mieltä olet karvakäsistä peppuun vetäjistä muslimeista..
- turkkilaisen vaimo:)
Kannattaa hakea ensin turistiviisumi ja anoa olea vasta suomesta käsin, turkista käsin jos anoo niin odotus on pidempi kun taas suomessa, suomessa saa odottaa vastausta vaikka viisumi menisi umpeen..
- ....................
miksi haluatte muuttaa Suomeen? mies ei puhu kieltä eikä tule työllistymään ravintola-alaa pidemmälle, vaikka olisi Turkissa kuinka koulutettu. Sinä tulet olemaan se pääelättäjä täällä, eikä mies tule koskaan kunnolla integroitumaan Suomeen 99% varmuudella.
- Huva homma
Mitä väliä Sossu elättää.
Tehkääs suomalaiset ahkerammin ylitöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396