Ihmetyttää!?

Terttulikeiju

Mikä ihme tää hörhö on täällä jolla tuntuu olevan ihan omat palstan säännöt?
Tarkoitan juuri niitä jotka ylläpito aina ploggaa täältä vege. Eikö tolle tyypille tule niistä jutuistaan ollenkaan sanktioita edes ylläpidon toimesta???
Ainakin mua vituttaa ne sellaiset oikeuksien itkemiset tällaisella taidepalstalla. Ne hemmetti vieköön ei kuulu tänne!
Nyt tosin ei niitä täällä ole ollut ihan puoleen viikkoon, joten ehkä tuosta urposta nyt on täällä päästy.
Ainakin minä nyt tarkoitan sitä tässä ketjussa että jos jollain muullakin ne vituttaa niin pysytään ainakin tässä ketjussa niistä palautteista ja jätetään tuo asiallinen kirjoittelu noille muille ketjuille.
Itseäni on ainakin rassannut kovasti noiden yleensä viikonloppujen- tai välittömästi niiden jälkeen ilmestyvät solvaus- ja kunnianloukkausviestit ihan tiettyjä tahoja vastaan. Rassannut ihan sen vuoksi että jotkut täällä ihan saavat elää niinkuin pellossa.
Tosin noiden viestien ajankohta yleensä kertoo meille paljon. Se perjantaipullo tuottaa yleensäkin harmia ja saattaa jatkua jopa viikonlopun ylikin, niinkuin ollaan nyt nähty.

13

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zaituri

Heh heh, vai pitäisi ylläpidon ryhtyä jonkinlaiseksi oikeudenjakajaksi ilman valtuutusta ja oikeutta siihen. No ehkä kaikki eivät ole niin kuljetettavissa kuin jonkun huijarikoulun taideterapeutti!

Mutta miksi ja miten asia sinua rassaa, oletko jotenkin osallinen asioihin?

• ääääääääh.....

Porukka kutsuu "tahon" paikalle monessa ketjussa aivan itse, kun rupeavat vittuilemaan tälle suoraan tai kiertoteitse. "taho" ei esiinny missään ketjussa jossa joku ei häntä mainitse, joten lopettakaa se vitun jeesustelu älkääkä kirjoittako tyypistä sanaakaan jossette kerran halua lukea hänen raivoamistaan.

• Bonzor

Aivan nämä ovat tämän "tahon" henkisesti sairaita faneja, jotka eivät saa rauhaa yhden taiteilijan lahjakkuudelta ja siksi yrittävät kaikin keinoin pitää häntä keskusteluissa mukana.

Mutta minkäänlaista raivoamista en ole tämän "tahon" puolelta huomannut, pikemminkin hyvin asiallista, asianmukaista ja täysin laillista oikeusien hakua kyllä!

Jos nämä oikeuksien haut eivät olisi laillisia, niin kai niihin olisi jo useamman vuoden aikana puututtu? Ja mikähän mahtaakaan olla syynä siihen ettei asianomistajat ole ryhtyneet toimenpiteisiin, vaan sen sijaan marmattavat palstalla nimimerkkiensä suojasta? Ettei vaan kyseinen "taho" olisikin täysin oikealla ja laillisella asialla?

• Kuulehan....

...mr Bonzor, nimenomaan tuo oikeuksiesi haku taidepalstalla kummastuttaa! =O
      Ikäänkuin et ihan oikeasti ymmärtäisi että tuskin sellaisia täältä löydät. Vai oletko jo kaikki muut asiaankuuluvat paikat oikeusistuimia myöden kolunnut niin ikään tuloksetta?
      Meinaan vaan että ei näytä oikein viisaalta toiminnalta tuollainen. Ehkä et edes sitä ymmärrä ja lukeudut näin niihin surullisenkuuluihin "syyntakeettomiin" vapaaehtoisesti ihan ymmärtämättömyyttäsi. =D Noh, itsehän kuoppasi kaivat.

• Bonzor

Jos omien perus- ja ihmisoikeuksiensa julkisella hakemisella kaivaa itselleen kuoppaa, niin eikö silloin jossain ole jotain vialla?

Eikö itselleen ennemminkin kaivaisi kuoppaa viemällä toiselta ihmiseltä ihmis- ja perusoikeudet?

Ai niin mutta mehän elämmekin suomessa, maailman pohjoisimmassa pohjois-koreassa!

• Voivoivoi..

....pohjoiskoreassa sinut olisi 'niputettu' jo ajat sitten eikä koirat perääsi haukkuisi. kuten olet varmaan huomannut, suhteellisen helposti olet tälläkin palstalla saanut mellastaa....mitäs kerran sanoit?...jopa 7 vuotta, joten älä kuule vertaa sentään suomea pohjoiskoreaan! vai etkö oikein kykene löytämään edes järkevää vertailukohtaakaan? kuule, jätä tuollainen ajattelutyö niille jotka sellaisen hallitsee Bonzor....vaikkapa niille sinun koulutovereillesi. ;D

• Bonzor

Aivan samalla tavallahan tämä "taho" on niputettu kuin pohjois-koreassakin tehdään, vain hieman eri keinoilla. Onhan häneltäkin viety ihmis- ja perusoikeudet taidealan vallanpitäjien toimesta. Joten vertailukohdat kyllä vastaavat toisiaan. Varsinkin kun maan ylimmätkin oikeusvalvojatkin ovat estäneet asian tutkimisen poliittisten suhteiden takia!

Ja ton toveriaatteen voit huoletta jättää sinne taidemaailman viralliselle puolelle jonne se vanhoillisena kuuluukin, vaikka se jälkijättöisellä taidealalla vielä on voimissaankin! Johtavathan alaa vanhat stalinistit jotka on jo jokaisesta länsimaisesta demokraattisesta oikeusvaltiosta poistettu vallasta, paitsi meiltä koska heidän julkisen rahan rahastus jatkuu valtion konkurssiin asti!

Mutta siis vanhat koulukaverit ikävöivät tätä "tahoa" niin paljon etteivät jätä häntä palstalla rauhaan, vaan haluavat pitää hänet mukana keskusteluissa vaikka millä ilveellä! Se on ilomeisesti se lahjakkuuden hinta!

• Voivoivoi..

...mutta minua oikeastaan häiritsee nuo sinun vastauksesi "eri persoonassa" ikäänkuin sinä olisit joku toinen!!?? etkö vieläkään ymmärrä sitä asiaa että me- tai minä todellakin näemme kuka postauksen lähetti!!!???
      pidän kuitenkin hienona piirteenä....jopa poikkeuksellisen hienona piirteenä sitä että olet vihdoinkin oivaltanut mikä sinä oikeasti olet. viittaan tässä nyt hienovaraisesti tuohon omaan linkitykseesi tuolla toisaalla. toivottavasti itse sitä luet hartaudella ja ajatuksen kanssa. ihan vuorenvarmasti tunnistat siitä itsesi!
      tuo linkitys oli sinulta hieno veto, se täytyy myöntää! alamme sinua ymmärtää nyt ihan täydellisesti tällä palstalla.
      älä kuitenkaan taas vedä tästä hernettä siihen...kieltämättäkin hiukka suureen klyyvarisi reikiin ja taas ala linkitellä sitä surullisen kuulua linkkiäsi- kuten sitä 'taideterapeutti sieltä jostain'- juttuasi, joka ainakin tämän jälkeen taitaisi mies parka olla ihan viimoinen naula siihen uskottavuus-arkkuusi näiden keskustelujen jälkeen. kai nyt sen edes tajuat ja sinulla edes sen verran on itsesuojeluvaistoa!!!
      nimittäin ainakaan minä en kuulu noihin sinun parjaamiin 'koulutovereihisi' ja vielä vähemmän tuon koulun opettajiin- ja hittovie luulisin sinun minut jo tuntevan tämän 7 vuoden jälkeen!!!! enkä myöskään ole tuo rovaniemeläinen taidemaalari jolle myös olet niin kovin kateellinen näköjään.
      olen sinulle joskus maininnut olevani sinun "perskärpäsesi" josta et koskaan pääse irki! olen lähempänä sinua kuin osaat kuvitellakaan tällä hetkelläkin.

minulla vain on aina hatuttanut toi sinun suhtautumisesi kaikkiin muihin taiteilijoihin. ennen kaikkea minulla on hatuttanut tuo että luulet olevasi kaikkien meidän yläpuolella omien itse kuvittelemasi lahjakkuuden perusteella. koskaan ja kukaan täällä netissä esimerkiksi sinua ressukkaa ei silti ole kukaan kehunut niin lahjakkaaksi kuin sinä itse itseäsi täällä ylistät.
      jokaisella forumilla täällä sen sijaan ryhdyt välittömään vastahyökkäykseen sellaista mielipiteen antajaa vastaa joka uskaltaa antaa rehellisen ja julkisen mielipiteensä joka on ehkä sinulle epämieluinen. sinä tulkitset oitis sellaisen kateellisen kolleegan ilkeilyksi! oletko itse pannut merkille sellaista?

ja mikähän palsta se oli jolla joku sinun kolleegoista epäili jotain työtäsi digityöksi...en muista, mutta se esimerkiksi silloisesta närkästymisestäsi huolimatta antoi sinulle aihetta levitellä täällä netissä mainoksen omaisesti että "eihän minun töitäni edes uskota että maalaisin ne itse, vaan ne olisi tietokoneella tehty". voi mikä oiva veto! Kuitenkin kysymys oli vain siintä yhdestä pilkuntarkasta työstä mitä olit työstänyt ilmeisesti vuositolkulla- tai ainakin kuukausitolkulla. sait siintä upean aiheen tuohon omaan pröystäilyysi!!!
      varmaankin- jos edes hiukkasen omaat niitä älynystyröitä joita 'normaaleilla ihmisillä'- ja jopa meillä taiteilijoillakin (sinulle vaitettavasti) on, vedät tästä omat johtopäätöksesi ja toimit sen mukaan. en ihan tarkoituksella mainitse sinun nimeäsi, koska se on aina johtanut siihen että aina asiaan kuulumattomat kärsii niistä sinun vastauksistasi (jos oikeasti kärsii). haluan vai tiedoksesi tuoda nyt tässä ja jatkosakin, että minun kanssani tulet jäämään toiseksi! minulla nimittäin on aikaa ja varaakin pistää sinut pussiin.
      se toivomus minulla kuitenkin olisi, että paneutuisit noihin vastauksiisi enemmän älyllisesti kuin toiminnallisesti, sillä osoittaisit niillä ihan oikeasti että sinulla oikeasti on sitä poweria myös päässäsi.

minä toivoisin että suhtautuisit tähän postaukseen niin että lyöt kohta kohdalta minut littanaksi, etkä ryhdy niihin tavanomaisiin "kostotoimiisi". käykö näin? näin ystäväiseni saamme tämän homman pelaamaan! painotan vielä että näytä nyt että sinä osaat keskustella myös paineessa!

• Huh huh!

Enj käsitä tämän "tahon" minun pitäisi lyödä lyttyyn postauksesi kohta kohdalta, koska sehän on vain ja ainoastaan katkeran ja kateellisen naurettava kirjoitus!

Mutta jos haluat että tämä "taho" lyö sinut sanoilla aivan lyttyyn, niin ei muuta kuin rohkeasti kirjoittelet omalla nimelläsi!

On muuten aika naurettavaa ja lapsellista kirjoitella nimimerkin suojasta nimeltä tietämälleen taiteilijalle ja vieläpä uhota tuollalailla! No sitä omaa naurettavuuttaan on sitten kai vaikea itse nähdä?

• Taas nähtiin!!!!!!!
        Huh huh! kirjoitti:

Enj käsitä tämän "tahon" minun pitäisi lyödä lyttyyn postauksesi kohta kohdalta, koska sehän on vain ja ainoastaan katkeran ja kateellisen naurettava kirjoitus!

Mutta jos haluat että tämä "taho" lyö sinut sanoilla aivan lyttyyn, niin ei muuta kuin rohkeasti kirjoittelet omalla nimelläsi!

On muuten aika naurettavaa ja lapsellista kirjoitella nimimerkin suojasta nimeltä tietämälleen taiteilijalle ja vieläpä uhota tuollalailla! No sitä omaa naurettavuuttaan on sitten kai vaikea itse nähdä?

Verukkeita verukkeiden perään! Et uskalla lähteä väittelyyn!
        Kaiken lisäksi toi edellinen ei edes maininnut sinun nimeäsi. Täytyy kuitenkin myöntää että nuo hänen kuvailemansa asiat osoittaa oikealle "sylttytehtaalle" sillä ainakaan minä en ole täällä netissä nähnyt toista samanlaista urpoa joka ei kestä saada rakentavaa ja ohjaavaakaan palautetta töistään.

Älyäisit edes olla vaiti tämän jälkeen täällä.

• -whee-

Taiteen kenttä on siitä julma, että lahjattomat eivät siinä pärjää.

Jos aina tulee heikkoa tai negatiivista kritiikkiä, olisi parasta uskoa saamaansa palautetta. Joko pyrkii parempaan, tai lyö hanskat tiskiin ja vaihtaa alaa.

Taiteen tekeminen ammattimaisesti on työtä, työtä ja työtä. Ei mitään muuta. Ei yhdellä työllä pitkälle pötkitä, eikä kymmenelläkään. Jos itse saa hyviä fiboja jostain työstään, ei se välttämättä kosketa ketään muuta. Onnistumisen ilo ei riitä taiteilijan työssä. Pitää myös tietää mitä tekee ja miksi. Pitää olla pyrkimyksiä, päämääriä.

Voi olla että ns. läpimurto tulee vasta kymmenien vuosien kuluttua. Olen seurannut erästä nuorehkoa taiteilijaa, joka on todella lahjakas. Olen ihmetellyt ettei hänestä oikein kirjoiteta missään. Nyt eräs kovemman tason kriitikko löysi hänet viimein. Ja hän on tehnyt kuvataiteilijan työtä päätoimisesti jo yli 15 vuotta. Ei tällä alalla mitään tule ilmaiseksi.

• myötiskelijä

Ja nöyrä kaiketi pitää olla....? Taiteilijahan ei voi olla suosittu, jos yleisö ei tykkää. Oli sitten kuvataiteilija, laulaja, tanssija, näyttämöllä, tms. Jos tekee itselleen, niin hyvä niin, mutta ei pidä olettaa, että "kansa" automaattisesti ottaa omakseen. Jos nyt tavallinen rahvas edes sallitaan taiteen ymmärtäjäksi.....

• Niinpa....

....ja kaikella kunnioituksella tuota tyyppiä kohtaan täytyy myöntää että vaikka tulee turpaan oikein suokuokalla, ei se miehen itsetuntoa näytä kovinkaan paljon hetkauttavan. Konttaa vaan aina ylös, nyrkit pystyyn, ja ei kun uutta luuvitosta lättyyn.
        Etten sanoisi, melkein idioottimaista sinnikkyyttä oman mitättömän ylpeyden kustannuksella. Tuollainen lättyynotto ei voi kertakaikkiaan olla vaikuttamatta psyykeen! Melkein jo toivoisin että jättäisivät hänet jo rauhaan vaikka onkin noin lapsellisen ärsyttävä eikä näytä ymmärtävän palstan eettisiä sääntöjä.
        Antaa hänen hillua ja lillua siinä omassa lapsenuskossaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe