Sain vaihtari-oireisiin hormonikorvaus-hoitoa ja nyt olen tullut ihan villiksi! tekee seksiä mieli ja usein..ennen ei niinkään usein..katselen vaivihkaa kaikkia komeita miehiä ja melkein hiki tulee kun ajatteln "tuhmia"...oma kulta kyllä jaksaa ja haluaa-ei siitä kyse vaan halujen lisääntymisestä Muilla ollut tälläistä..? ps en valita..:) tuskin miehenikään:)
haluja on
13
319
Vastaukset
- minäkin!
No Onnea! Minulla oli alkuun samoja fiiliksiä...tuntui että kuin olisi ollut parikymppinen..:) on kyllä jo tasaantunut..mutta aktiiisempi olen kuin ennen vaihtareita..
- Jospas sit
Kyllä toden totta tekee useammin mieli, mutta kun on yksin kotona............
- anna-anna.
kerro alottaja ihmeessä minkäsorttista/merkkistä hormonihoitoa sait, että kirjoituksestasi hyödytään :)
- Jospas sit
Antaisin kirkuen! Mutta kun en ole haluttu!! Nyyh..
Nukkumatille vain .. Nukkumatti Nukkumatti näytä s..... onko joskus pouta.
Nyt kuitenkin ukkostaa ja sataa kuin saavista kaatamalla............................. - puuma?
Mulla auttoi progynova 1mg..mutta sen saa lisätä 2mg jos oikein hikoiluttaa...kohtu on siis poistettu ja munasarjat tallella..ikä 44v...ja seksi pyörii mielessä paljon.paljon useammin..ja hiukset kasvaa ja kiiltää ..kuten ihoniikin voi hyvin..kyllä kannatti valittaa gynelle...
- kohtalotoveri
Mä luulen ettei se ole tuo lääkitys vaan tuo ikä joka on tuonut lisää haluja! Itsellänikin lisääntyi halut juuri päälle nelikymppisenä, siihen saakka en ollut edes kovin kiinnostunut moisesta hommasta! Jatkuu sitä nyt ainaskii 10 vuotta, joten nauti täysillä!!!!
- prutsista
mutta kun ei hikoiluta, eikä pahemmin muitakaan oireita ole ja kaikki värkit on tallella?? pelkkä limakalvohoito emättimeen ei lisää haluja.
- vmalli-55
Mulle tuli hormoonihoidosta enemmän haittaa, kuin hyötyä. Päänsärkyä ja painon nousua turvotuksineen. Olen kokeillut Novofemiä, Femostonia ja Estrogeliä. Kaksi ensimäistä kyllä auttoi hikoiluun, mutta Estrogel ei. Nykyään käytän Puerariaa ja hiukset ja iho hyvässä kunnossa. Halut ovat todella hyvät:D
- ,,,,,,,,,,,
vmalli-55 kirjoitti:
Mulle tuli hormoonihoidosta enemmän haittaa, kuin hyötyä. Päänsärkyä ja painon nousua turvotuksineen. Olen kokeillut Novofemiä, Femostonia ja Estrogeliä. Kaksi ensimäistä kyllä auttoi hikoiluun, mutta Estrogel ei. Nykyään käytän Puerariaa ja hiukset ja iho hyvässä kunnossa. Halut ovat todella hyvät:D
veikö pueraria hikoilut nopeasti? Millä annostuksella otat?
- vmalli-55
,,,,,,,,,,, kirjoitti:
veikö pueraria hikoilut nopeasti? Millä annostuksella otat?
Pari ekaa vko otin 2krt/pv, sitten vähensin yhteen. Nyt olen käyttänyt kuukauden ja ajattelin vähentää vieläkin joka toiseen pv ja katsella millä annostuksella tulen toimeen. Käytössäni on Puerariajauhe ja huomasin jo muutaman pv käytön jälkeen hikoilujen alkaneen vähetä. Vuosi sitten käytin pilleri muodossa ja kesti kolme vko, kun alkoi helpottamaan.
- Jospas sit
Multa on kaikki viety paitsi halut.. ja haluttaa... Ei oooo kohtua, ei munasarjoja eikä oo edes toista alkuperäistä rintaa. (Tosin on ihan kaunis kielekerinta) Senkin on syöpä viennyt. Joten ei myöskään hormoonihoitoa suositeltu.
- hormonihöpötys
ahaa..no tuota olen kyllä aavistellutkin, että ei se estrogeeni niitä haluja tuo.
nuorempanakin, kun e-pillereitä käytin, meni halut, että ropsahti. liikaa estrogeenia omaan tuotantoon verrattuna. kai ne halut tulee ihan jostain muualta. - Jospas sit
Haluttaa.... taas....
Itseänäkin jotenkin ihmetyttä, kun halut on niin usein ajatuksissa. Pitäisikö mennä lääkärille. Tosin eihän noista haluista mitään haittaa minulle ole ollut. Ei ne niin pahaksi ole ryöstäytyneet...
Nuorempana minullakin oli hormoonikierukka ja useasti myös "päänsärkyä" ja "väsymistä" eikä haluttanut.
Onkohan se sitten siitä, kun on aikaa nykyisin enemmän?
Kuka tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928