Tarvitsetko yrityksellesi / itsellesi / yhdistyksellesi / jne. näyttävät ja samaan aikaan edulliset kotisivut? Olen 18-vuotias datanomi opiskelija, olen nettisivujen kanssa värkkäillyt kuitenkin jo pitemmän aikaa.
Hinta haarukka on useimmiten 50-100€ mutta se tietenkin riippuu vaatimuksista ja sivujen koosta. Lupaan täyden tyytyväisyystakuun, jossei sivu miellytä, ei tarvitse maksaa penniäkään.
Kiinnostuneet ottakaahan yhteyttä [email protected]
Kysymykset myös samaan osoitteeseen.
Näyttävät ja edulliset kotisivut.
7
235
Vastaukset
- datanomi-t
- ghgjhjgjghkjh
"Osaamis alueisiini kuuluu lähes täydellisesti html ja css koodaus, php jonkinverran ja kokoajan opiskelen itsenäisesti lisää. "...
Ohhoh... ei uskoisi.... - Bvg hk kkkn
Opiskeltavaa riittää... :)
- taivasvarjele
"Omasivusi" ei ainakaan vakuuta tippaakaan lähdekoodista päätellen täydellisyys html:stä on todella kaukana
- Datanomi-T
koodaus tyylihän on oman maun mukaan, joidenkin mielestä itse koodi voi olla sekavaa mutta itse kyllä osaan tätä tulkita. Kerran käyt täällä huutelemassa että on täydellisyydestä kaukana, niin kerrohan virheitä. Kiitän.
- Toinen Datanomi
" Osaamis alueisiini kuuluu lähes täydellisesti html ja css koodaus " vahvasti sanottu, mutta usko vaan paljon on vielä oppimista edessä. Pelkkä html ja css ei vielä riitä, vaan verkkosivun tekeminen on muutakin kuin pelkkää koodaamista. Jos olet oikeasti kiinnostunut koodaamisesta ja siihen liittyvistä asioista voit otta yhteyttä web portfolioni kautta. http://ari-johansson.com
- Aloitetaan tällä
Mitähän tässä on väärin?
< title >Kätkävaaran Luontokeskus - Etusivu< /title >
< link rel="stylesheet" href="css/oletus.css" type="text/css" >
< body link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000" >
< /head >
< body >
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1804097Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,983407SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2992655Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392346Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592107Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02060Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k141716- 441117
- 951058